Po przygodzie z subaru ,zakupie Premacy (wątu o niej pewnie nie będzie-ot zwykły polift 1.8 101hp który ma bezawaryjne i wygodnie wozić familię .Jedyna fanaberia to zakupiona już przednia dokładka zdeerzaka sportive.Dalszych modów w planie brak) przyszła pora na coś dla taty
Opcji było mnóstwo,najbardziej jakiś eMiX ,najlepiej 6 ale jak wiadomo zdrowych jak na lekarstwo.
Znalazłem autentyczna perełkę blisko Poznania-MX3 k8 od 97 roku w jednych rękach,70kkm przebiegu(głównie stał-o czym póżniej) w pięknym grafitowym kolorze.Totalna seria,ZERO rdzy i wogóle bajka,oblukana przez Xeda,Mariusa i Kamila(wielkie podziękowania za fatygę).Ale...ale ja potrzebuje auta na duże przeloty(900 km w jedna stronę do pracy) a jak wiadomo auto które długo stało strzela póżniej rozmaite fochy(co potwierdziła już w dniu podpisania umowy),a awaria na autobahnie do tanich nie należy,więc umowa została podarta.Następna była mx3 z KLZE po kapitalnym remoncie(klubowa) ale tu znów spalanie i koszta utrzymania a gazować jej nie miałbym sumienia.
No i tu pojawia się rzeczona bohaterka wątku -BeAta
Wypatrzył ją Reiss,a dzięki uprzejmości klubowej braci(jeszcze raz podziękowania dla Misiaka i Pytona)
została dogłebnie sprawdzona:
ZERO rdzy,oryginalne blachy i lakier prócz tylnych prawych drzwi(dodatkowa warstwa lakieru).Podłoga,progi,podłużnice,nadkola wszystko w stanie fabrycznym.
Wnetrze nie zmęczone(prócz smrodu fajek i piwska)
Wszystko działa(nawet el.antena)
Silnik pracuje normalnie,nie kopci,po przejechaniu 200km ubytku oleum brak.
Tak więc umowa podpisana,kasa zapłacona i wio do domu
Wyposażenie:
-el szyby x4
-el i podgrz lusterka(jedno z polifta )
-ABS
-wspoma
-2x Airbag
-alu 14''
Modyfikacje
Nadwozie
-Pełen pakiet GT/V6
-Wylot powietrza na masce z Focusa2 RS
-Oklejenie w barwy RM CUSTOMS
-HID
-Felga enkei 15'mx5 na zimę/tor
-Felga BBS 16'' 7J ET35 lato
Zawieszenie
-Sprężyny Fk -30mm
-rozpórka przednia górna GT
-rozpórka przednia dolna
Silnik
Seryjny BP ,wersja 114hp
-Kolektor klatkowy/skrzynkowy by NPAG
-Turbo TD04 BMW 2,5tds
-DP 3'
-Wydech 2,5'--2,0'--2,5'' na dwóch tłumikach przelotowych,końcowy Turbo Works 2,5''
-Dolot cały pospawany z nierdzewki z minimalną ilością łączników silikonowych by NPAG
-IC Turbo Works
-BOV ProPerfekt TYP1
Hamulce
-Tarcze przód Mikoda GTnacinane grubsze dedykowane do BJ
-Klocki Kashyama mieszanka twarda
-Większe serwo i pompa z Xedosa 9
Wnetrze
Seryjne
-wskażnik Boost
-wskażnik temp oleju (w trakcie)
Elektronika/sterowanie
-DET3 z mapsensorem w trybie FIT
-Strojenie by MAYK
Aktualna moc
195,9hp/5872rpm
278,6nm/3955
Plany:
-Ogarnąc hamulce , tarcze przód 280 lub 300mm,zaciski mazda6 GH
-amortyzaory utwardzić i skrócić skok
-Ogarnąć wydech na 2,5' po całości
-uruchomić LPG
-Grubsze staby z V6 plus gumy z poli
-procedura startu