lagosta napisał(a):Na forum mazdarevolution opisują doświadczenia z różnymi rozmiarami, nawet zakładają koła od Mazdy 6 19".
te nie są homologowane do trójek...
www.mazdaspeed.pl
lagosta napisał(a):Na forum mazdarevolution opisują doświadczenia z różnymi rozmiarami, nawet zakładają koła od Mazdy 6 19".
Wojtek napisał(a):lagosta napisał(a):Na forum mazdarevolution opisują doświadczenia z różnymi rozmiarami, nawet zakładają koła od Mazdy 6 19".
te nie są homologowane do trójek...
lagosta napisał(a):Na serwis do aso zawsze można jechać na drugim komplecie kół.

czarmi napisał(a):lagosta napisał(a):Na serwis do aso zawsze można jechać na drugim komplecie kół.
Już gdzieś wcześniej o tym pisałem. Gorzej, kiedy np. trafi Ci się jakaś "przygoda" (kolizja, wypadek). Ubezpieczyciel może wówczas zakwestionować niehomologowane rozmiary kół![]()
lagosta napisał(a):Wielu o tym mówi, ale kto się spotkał z taką sytuacją?

lagosta napisał(a):czarmi napisał(a):lagosta napisał(a):Na serwis do aso zawsze można jechać na drugim komplecie kół.
Już gdzieś wcześniej o tym pisałem. Gorzej, kiedy np. trafi Ci się jakaś "przygoda" (kolizja, wypadek). Ubezpieczyciel może wówczas zakwestionować niehomologowane rozmiary kół![]()
Wielu o tym mówi, ale kto się spotkał z taką sytuacją?

lagosta napisał(a):Wielu o tym mówi, ale kto się spotkał z taką sytuacją?

Kliszek M3 napisał(a):Z salonu wyjechałem na 18" i nie odczuwałem dyskomfortu. Odczułem z kolei jak zmieniłem na zimowe 16", kiedy auto zaczęło pływać na tych masakrycznych balonachjuż się nie mogę doczekać wiosny, żeby tylko 18" zarzucić
Child, jakbyś się na tych 18" przejechał to byś zmienił zdanieskoro na 16 Tobie Mazda idzie jak po sznurku, to byś miał miłe zaskoczenie
wtedy dopiero byś łuki robił 200 km/h
![]()
child napisał(a):To jest kolejna rzecz, która mnie tak naprawdę zniechęca do 18" – że pół roku jeździsz na oponach o pewnej charakterystyce, a pół roku na oponach o innej.
starcraft napisał(a):Byłem przed chwilą u wulkanizatora i wstępnie miał mi poszukać 18 pasujących do mazdy. W koncu odradzał koła 18 bo będe załował i powiedział, że zdarzali mu sie klienci co oddawali dopiero co kupione felgi ze stratą i wracali do mniejszych. Według niego najlepszym do naszych mazd rozmiarem jest 17, bo ma wyglad i trzyma sie lepiej niz 16,


( amortyzację nierówności oceniam bardzo dobrze ) co przeraźliwym dźwiękiem dającym wrażenie, że wjechałem w tą dziurę felgą bez opony. Mimo to uszkodzeń z tego powodu żadnych nie zauważyłem. Gorzej z krawężnikami – i tutaj istotna informacja. Przy 16' nie musiałem się wiele martwić jednak ten nawyk szybko odbił się na osiemnastkach w Maździe i to dosłownie. Niestety trzeba bardziej uważać na krawężniki, nadziałem się już nie raz niestety. Ostatnio nawet wjeżdżając równolegle na strefę parkingową nachodzącą na chodnik z moim zdaniem bardzo niskim krawężnikiem, otarłem felgę. Myśląc że krawężnik jest niski zbyt pewnie i przy zbyt dużej prędkości najechałem na niego. Wtedy dotarło do mnie, że jaki krawężnik by nie był, to zagrożenie stanowi zawsze i delikatność jest obowiązkowa.
sordyl18 napisał(a):prosiłbym posiadaczy "fabrycznych" 18" o wrzucenie zdjęcia naklejki z ciśnieniem (ta przy drzwiach kierowcy), ja miałem fabrycznie 16" i tylko taka naklejka jest przyklejona do tego rozmiaru kół.
z góry dzięki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość