em_dzej napisał(a):odom napisał(a):PRZEMYŚL TO 100 TYSIĘCY RAZY
No tego to się po Koledze nie spodziewałem
Dopisano 3 lut 2016, 21:42:LooKasH8 napisał(a):A potem jakiś program
Nie podażaj tą drogą![]()
![]()
![]()
Po pierwsze przed programem sprawdz wszystko co mozesz tj. przepływka, sprawność wtrysków , przepustnicę, turbinę, szczelność układu dolotowego, kompresję silnika KONIECZNIE zrób regulację zaworów jeśli nie robiłeś tego w ostatnim czasie .... Te firmy działają tak, że teoretycznie muszą przed programem sprawdzić stan podzespołów i ogólnej pracy silnika. Ja zacząłem myśleć dopiero po programach. Ale do rzeczy Oni zazwyczaj mówią krótko – tak silnik jest dobry, bo to zrozumiałe zarobić i tyle
! Odkąd mam chipa mam problemy z wtryskami prawdopodobnie już leją, wymieniałem przepływomierz, muszę czyścić przepustnicę.... Co do DPF moja rada nie wycinaj go 
!! Lepiej znajdz porządny serwis który zajmuje się czyszczeniem ale nie komputerowym tylko mechanicznym 
!! Bo jak już go usuniesz pukniesz się w głowę i nie będzie Cię stać na nowy za 11,300 zł  
!   po drugie nie będziesz kopcić jak stary wieśwagen i lepiej dać 500 zł co rok na wyczyszczenie filtra niż zawiązać sobie bicz na szyi. Powiem Ci z moich doświadczeń co stwierdziłem. Bład 1 – usunięcie DPF, objaśnienie wyżej 
!!!!! . Jeśli jesteś człowiekiem który podejmuje decyzje po dłuższych negocjacjach myślowych i są one logiczne dojdziesz do podjęcia właściwej decyzji ...  bo owszem  to fajne uczucie,  auto śmiga i ma kopa zastawia większość fur na starcie ale lepiej mieć 20 koników mniej niż co jakiś czas wymieniać podzespoły,  które przy wysokim momencie się po prostu poddają.  
  

 
 montujesz odpowiedni moduł i cieszysz się takim efektem jak u kolegi 