Mazda6 GG RF-7J '07 "50cent car" :D

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez odom » 4 lut 2016, 08:45

em_dzej napisał(a):
odom napisał(a):PRZEMYŚL TO 100 TYSIĘCY RAZY

No tego to się po Koledze nie spodziewałem ;)

Dopisano 3 lut 2016, 21:42:

LooKasH8 napisał(a):A potem jakiś program


Nie podażaj tą drogą hahaha hahaha hahaha hahaha



Po pierwsze przed programem sprawdz wszystko co mozesz tj. przepływka, sprawność wtrysków , przepustnicę, turbinę, szczelność układu dolotowego, kompresję silnika KONIECZNIE zrób regulację zaworów jeśli nie robiłeś tego w ostatnim czasie .... Te firmy działają tak, że teoretycznie muszą przed programem sprawdzić stan podzespołów i ogólnej pracy silnika. Ja zacząłem myśleć dopiero po programach. Ale do rzeczy Oni zazwyczaj mówią krótko – tak silnik jest dobry, bo to zrozumiałe zarobić i tyle !!! Odkąd mam chipa mam problemy z wtryskami prawdopodobnie już leją, wymieniałem przepływomierz, muszę czyścić przepustnicę.... Co do DPF moja rada nie wycinaj go !!!! Lepiej znajdz porządny serwis który zajmuje się czyszczeniem ale nie komputerowym tylko mechanicznym !!!! Bo jak już go usuniesz pukniesz się w głowę i nie będzie Cię stać na nowy za 11,300 zł :D będą Ci wmawiać jak mi, że nie da się go wyczyścić ale uwierz mi da się ,,zregenerować,, każdy !!! po drugie nie będziesz kopcić jak stary wieśwagen i lepiej dać 500 zł co rok na wyczyszczenie filtra niż zawiązać sobie bicz na szyi. Powiem Ci z moich doświadczeń co stwierdziłem. Bład 1 – usunięcie DPF, objaśnienie wyżej :) bład dwa chip, czasem pochopnie pragniemy mieć trochę wiecej mocy ale auto już nie będzie tak tanie w eksploatacji jak wcześniej. Dlatego teraz następnym razem kupię auto z mocą w okolicach + 200 KM ale chipa już w życiu nie zrobię !!!!!!! . Jeśli jesteś człowiekiem który podejmuje decyzje po dłuższych negocjacjach myślowych i są one logiczne dojdziesz do podjęcia właściwej decyzji ... bo owszem to fajne uczucie, auto śmiga i ma kopa zastawia większość fur na starcie ale lepiej mieć 20 koników mniej niż co jakiś czas wymieniać podzespoły, które przy wysokim momencie się po prostu poddają. :>
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Biniu » 4 lut 2016, 09:01

Odom ma rację. Trzeba wziąć pod uwagę, że współczesne diesle sa i tak już mocno wyzylone jesli chodzi o osiągi. Przelewanie ich ropą nie wydaje się wróżyć niczego dobrego.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez em_dzej » 4 lut 2016, 09:34

AloHa
ja tego nie widzę aż w tak czarnych kolorach jak odom , jednak coś w tym jest :(

Ja DPF wyciąć musiałem bo był stopiony , wiem bo widziałem bebechy.
minusy:
– kopci mocniej , nie ma tragedyji ale jednak
– zapach świeczuszki się skończył, czuć że to klekot.
plusy:
– spalanie
– mocniejsza jest delikatnie
– brak wypalania, kontrolki dpf i obcinki mocy <spoko>

Przez Chip straciłem turbinę i Dpf więc dla 20 koni ( a nawet mniej bo teraz mam inne lepsze Turbo ) myslę że nie warto . Tyle że ja mam pod 150
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez odom » 4 lut 2016, 11:03

em_dzej napisał(a):AloHa
jednak coś w tym jest :( Ja DPF wyciąć musiałem bo był stopiony


bardzo sporadyczny przypadek :>

em_dzej napisał(a):– spalanie
– mocniejsza jest delikatnie
– brak wypalania, kontrolki dpf i obcinki mocy <spoko>


spalanie owszem jest mniejsze do momentu poddania się wtrysków ( opcja po chipie ) .... moja obecnie chleje 11 litrów ... Jest mocniejsza delikatnie owszem, ale nie jest to tak uciążliwe jesli DPF jest prawidłowo eksploatowany,

em_dzej napisał(a):Przez Chip straciłem turbinę i Dpf więc dla 20 koni myslę że nie warto


wszystko w temacie :D lepiej zainwestować w nowe turbo, dobry filtr, przepływkę itp . AMEN <faja>
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez LooKasH8 » 4 lut 2016, 11:47

Po wstępnych oględzinach silnika w dniu wczorajszym zauważyłem właśnie niepokojące rzeczy w okolicach turbo :/ Więc będzie trzeba nad tym chyba pomyśleć, dzięki chłopaki za rady, wiedziałem że forum zawsze pomoże :)
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez em_dzej » 4 lut 2016, 12:46

odom napisał(a):bardzo sporadyczny przypadek


Widziałem bo tam byłem przy wycince.
Widziałem tez wyciętego "zdrowego" DPF obok mojego ( bebechy )
róznica jak u palacza z 40 letnim stażem 2 paczek dziennie ;)
Dziwię się że mój był drożny i że się jeszcze wypalał :| .
Do tego dostawał "prezenty" od nieszczelnego Turbo , aż do chwili jak padło i wyżygało już na maxa olej do filtra i to był koniec :(
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Biniu » 4 lut 2016, 13:10

Panowie ale zobaczcie jakie wielkie mamy auta. Moja po założeniu LPG waży 1500 tony, plus ja 95kg jakies graty paliwo to się robi ponad 1600kg spokojnie. Na taka masę 20KM to nie jest wielka różnica w osiągach realnych (nie mowie o dupohamowni).
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez LooKasH8 » 4 lut 2016, 13:13

Tu się z kolegą zgadzam, ostatnio miałem okazję awaryjnego hamowania z prędkości niemalże 140 km/h i powiem tak, słabo to wyglądało. Poprzednie auto ważyło niewiele ponad 1000 kg, była to Corsa C 108 KM i hamowanie było o niebo lepsze :) Chyba bardziej niż większa moc to przyda mi się swap lepszych tarcz :P
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez rafałmazda » 10 lut 2016, 22:01

LooKasH8 napisał(a):szkoda tak ciągle jeździć na ksenonach

eee tam :P ale wymyśliłem dla Ciebie rozwiązanie skoro koniecznie chcesz <czarodziej> montujesz odpowiedni moduł i cieszysz się takim efektem jak u kolegi
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Yoki » 10 lut 2016, 22:04

Nielegalny i brzydki :P
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez em_dzej » 13 lut 2016, 08:52

AloHa


No mnie też nie przekonuje :(
ale za to statyw na kamerkę pierwsza klasa <spoko> <spoko> <spoko>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez LooKasH8 » 19 lut 2016, 23:38

Aktualizacja, się dzieje :D
Przebieg: 236450
DSC_3201.JPG

Zestaw zakupiony:
Olej silnikowy 5w40 ENVIRO PENRITE+, australijski produkt polecony przez kolegę odom
Olej przekładniowy 75w90 Shell SPIRAX, polecony przez mechanika
Filtr oleju FILTRON
Środek do płukania silnika Liqui MOLY
IMG_20160219_202423.jpg

Olej przekładniowy wymieniony, weszło dokładnie 2,7l
Wrażenia z jazdy, POLECAM!!! Skrzynia dostała nowe życie, do tej pory chodziła dobrze, teraz działa wyśmienicie, 2 godziny roboty i jazda samochodem staje się zupełnie inna :D

Odnośnie płukania silnika, mam duży dylemat, przeczytałem wiele postów na różnych forach, rozmawiałem z dwoma doświadczonymi osobami i nie wiem, jest 50na50. Jedni mówią że rób, najlepiej przy każdej wymianie oleju, a drugi mówi że lepiej nie, bo nie jest to silnik pierwszej młodości, on już się ułożył, swoje nieszczelności pozapełniał nagarem i w momencie gdy je oczyścisz to będzie ciekło z każdej strony :/

A dzień 20.02 zapowiada się dniem historycznym dla M6, mianowicie będzie to dzień kastracji, wycinka DPF na 100%, decyzja podjęta :) Na chipa nie mam chęci ale to się jeszcze okaże po rozmowie z mechanikiem, myślę że nie będę ryzykował :)

A jeszcze jedna słaba sprawa, felg nadal brak, nie mogę się zdecydować, jest strasznie mało fajnych modeli dla naszych japońskich aut, i nie wiem dokładnie który rozmiar lepiej wziąć, 17 czy 18 xD to jest prawdziwy dylemat :P
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez em_dzej » 20 lut 2016, 08:38

Witam

Ja płukałem tym LM i wydaje się że spoko <spoko>

Co do DPF to już pisałem jak jest , znaczy jak u mnie jest jak nie ma :]

Gejsza śmiga na 17 calowych latem , teraz są w lakierni i nie zamierzam zmieniać ;)
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez brodaM6 » 20 lut 2016, 09:09

Dokładnie tak samo zaczęłam używać filtrów filtrona wspieramy PL :) ,no na lato jak masz glebę 18 ,ja juz nie moge sie doczekać 18 mam springi tez,tylko ta pogoda :|
Ostatnio edytowano 23 lut 2016, 16:56 przez brodaM6, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Biniu » 20 lut 2016, 09:59

GG optymalnie wygląda na 18". 17" jest jednak trochę za małe do tej budy.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez LooKasH8 » 20 lut 2016, 12:55

Ale strasznie ciężko znaleźć coś fajnego w rozsądnej cenie :/ znalazłem owszem Tomason TN1 18" za darmo niemalże, ale ich rozmiar wymagałby wywalenia nadkoli chyba xD a są piękne :p aktualnie jestem w trakcie rozmów nad felgami z Zugary, nie robią szału ale są dedykowane do tego nadwozia i myślę że najfajniej mi to wyjdzie :p walnę je na białą perłę i myślę że 2 sezony pojeżdżę :)

Odnośnie wymiany oleju w przekładni, aktualnie jestem po trasie 200 km i powiem tak, BAJKA, każdemu kto tego jeszcze nie zrobił polecam, 100 złotych wydane bardzo pożytecznie :D
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez WisniaUs » 20 lut 2016, 14:52

Nie no 18'' musi byc do tej budy obowiązkowo <spoko>
Załączniki
WP_20150324_010.jpg
WisniaUs
 

Postprzez LooKasH8 » 22 lut 2016, 18:47

Mała relacja po wymianie oleju i wycięciu DPF
Jestem bardzo zadowolony z tejże operacji, z ciekawości nagrałem filmik z telefonem przy tłumiku w celu sprawdzenia dymienia, dymek pojawia się dopiero w połowie czerwonego pola, tj. około 6k obrotów, więc nie jest źle :) Spodziewałem się że będzie naprawdę dymił ale jest czysto, przy normalnej jeździe raczej nie zobaczę dymu :P A odnośnie wrażeń z jazdy Hmm...
Nowy olej w skrzyni spowodował lżejsze wejścia biegów, nowy olej w silniku cichszą i płynniejszą jego pracę a wycięcie DPF lepszą reakcję na pedał gazu, jednym słowem czuję się jakbym zmienił samochód xD
Serio jestem bardzo zadowolony, wszystko na gwarancji bez chipa, nie chciałem :) Muszę przetestować najpierw jazdę bez DPF :)
Decyzję o wycięciu DPF uważam za jedną z lepszych decyzji jakie podjąłem przy moim aucie :)
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez em_dzej » 22 lut 2016, 19:57

No i Gitara GRA <spoko>

PS. A mi się dziś skopciła przetwornica od Nełonów :|
Ech żaden mod mi nie szedł tak pod górkę

Dopisano 22 lut 2016, 19:59:

LooKasH8 napisał(a):wycięcie DPF lepszą reakcję na pedał gazu


To prawie jak byś zrobił Chipa :D
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Sako PL » 22 lut 2016, 22:13

Ja też wyciąłem DPF i też GRA gitara :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 16:18
Posty: 47
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 6 GG MZR-CD 2.0 Diesel 143KM 2007.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy