"jedni lubią jak im cyganie grają, drudzy jak im buty śmierdzą"
tak samo jeden stawia na komfort i woli latać na większym balonie, a drugi nie ma nic przeciwko jak go wytrzęsie na mniejszym balonie www.mazdaspeed.pl
"jedni lubią jak im cyganie grają, drudzy jak im buty śmierdzą"
tak samo jeden stawia na komfort i woli latać na większym balonie, a drugi nie ma nic przeciwko jak go wytrzęsie na mniejszym balonie rafalmazda6 napisał(a):195/65/15 –> 205/55/16 –> 215/45/17 –> 225/40/18


w takim razie 225 jest stosowane głównie ze względu na szerokość osiemnastki WisniaUs napisał(a):matthies napisał(a):A robisz to notorycznie
Uwielbiam to robić!!!![]()
A-spec nic w sobie nie ma ciekawego poza lampami i zderzakami.EU bardziej wypasione są .Maja sliczne wnętrza,bose ksenony,spryski, zaglowki w tylnej kanapie,zamykany schowek na napoje koło ręcznego, ładniejsza konsolę srodkową itp.Wystarczy do mojej wrzucić zderzaki od EU i jest tragedia na kołach.Niczym nie powala i wieje tandetą!!! Matii zadowolony??? Bo taka jest moja prawdziwa opinia o m6 z lat 06i 07














, myslalem ze skoro dawali na EU 215/45 to bedzie ok i przeklamanie bedzie najmniejsze, tylko znowu dlaczego na US dawali 215/50 ?jak pisalem wczesniej wolałbym profil 50 bo komfort wiekszy i dziura mniejsza tylko balem sie wlasnie o to przeklamanie


Większość to ma 45, tak jak instrukcja podaje. USA ma 50. A 215/45 ma mniejsze przekłamanie niż 50LooKasH8 napisał(a):Większość chyba ma jednak te 50 na swoich 17,



Danmazda napisał(a):Większość to ma 45, tak jak instrukcja podaje. USA ma 50. A 215/45 ma mniejsze przekłamanie niż 50
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości