Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
Szczerze podziwiam Cię stary!
Będzie grubo 
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
deejay27 napisał(a):P.S Zostaw trochę miejsca dla pasażerów
Chyba w bagażniku
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
cieszę się że się podoba 
uważam, że nie ma sensu pisać co by się chciało, bo planów mam mnóstwo i mogłoby internetu nie starczyć, tak więc robię upy dopiero jak już coś się zaczyna dziać
Pasażerowie będą siedzieć na butli nitro i gaśnicy
deejay27 napisał(a):Tekken siedzi cichutko przez dwa miesiące , a później zawsze z grubej rury:)
uważam, że nie ma sensu pisać co by się chciało, bo planów mam mnóstwo i mogłoby internetu nie starczyć, tak więc robię upy dopiero jak już coś się zaczyna dziać
Pasażerowie będą siedzieć na butli nitro i gaśnicy


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Taki wózek się zrobi i będzie prawy
:



- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Piotr_ napisał(a):Byle był zrobiony lepiej jak ten co miałeś z tyłu, bo cienko widzę pasażera
Jak dla Ciebie to chyba będzie trzeba drugą Mazde z boku przyczepić
Dzisiaj w ramach odskoczni od ciągłego jedzenia podziergałem trochę z gwintem na przód.
Górne mocowanie było dorabiane ale gdzieś wkradł się jakiś chochlik i centralny otwór był 5mm większy, więc dupiato. Przez kilka miechów czekałem na info czy to poprawią, ale już mi się znudziło więc z 2 (ori z gwintu + customowe z rozstawem pod kielich eFki) zrobiłem sobie jedno


Początkowo chciałem je jeszcze skręcić 2 śrubami dla bezpieczeństwa, ale poniosła mnie trochę fantazja przy spawaniu i jak na moje to nic więcej nie trzeba już robić

Jakiś czas temu zamówiłem też płaskowniki 4mm co by przerobić dolne mocowanie (626/MX6 mocowanie amorka na zwrotnicy jest 8mm grubsze) ale dałem ciała bo paczka przez 2 miesiące leżała nie otwierana i okazało się że zamaist 4mm wysłali mi 5mm, tak więc muszę teraz ten 1mm zjechać kątówką, bleeee. Jak mnie jutro sąsiedzi nie pogonią to może uda się ogarnąć i Astina siądzie z przodu na gwincie.
Dopisano 26 gru 2015 21:24:
Płaskowniki przeszlifowane o 1mm i wspawane w dolne mocowanie:

Spawy następnie zostały oszlifowane:

dospawane mocowanie przewodu hamulcowego:

i lewa strona na miejscu:

Jako ciekawostka, gwint waży 4,7kg:

gdzie ori McPherson 8,6kg:

Tak więc kolejne kilogramy odpadają
Chociaż nie wiem czy ten gwint długo u mnie zagości bo mam mieszane uczucia. Jak na moje jest za twardy i przednia zawieszka może nie pracować tak jakbym tego chciał. Czas pokaże.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Pudło, to jest gwint K-sport Street z regulacją twardości. Z tyłu siedzi już od początku roku ustawiony na max twardo, a z przodem czekałem na to mocowanie co by była regulacja kątów. Tak więc teraz Astina jest już gwintowana.
Co do sprężyn to twardsze dałem na tył, tak więc dużego wyboru nie mam. Skok amorka (moment kiedy przednie koło się podnosi lewarując auto) to 4cm, czyli w porównaniu z ori amorkiem kosmos, z drugiej strony nie sądzę żeby przód aż tak mocno mi się podnosił więc może nie będzie tak źle.
Inna kwestia to fakt że w Ori amorkach były MTSy-40 (czyli sprężyna progresywna) a tutaj jest po prostu sprężyna
.
Skończę przebudowę, zrobi się testy i będzie można dumać co dalej.
Co do sprężyn to twardsze dałem na tył, tak więc dużego wyboru nie mam. Skok amorka (moment kiedy przednie koło się podnosi lewarując auto) to 4cm, czyli w porównaniu z ori amorkiem kosmos, z drugiej strony nie sądzę żeby przód aż tak mocno mi się podnosił więc może nie będzie tak źle.
Inna kwestia to fakt że w Ori amorkach były MTSy-40 (czyli sprężyna progresywna) a tutaj jest po prostu sprężyna
Skończę przebudowę, zrobi się testy i będzie można dumać co dalej.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Jak przód się nie będzie aż tak mocno podnosił to rezygnujesz z wózka?
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
nieee wózek musi być, bo ogranicza podnoszenie się przodu.
Jako że nie udało się dorwać złączki do ogarnięcia przewodów paliwowych w komorze silnika zabrałem się za redukcję masy. Na pierwszy strzał poszły drzwi z tyłu.
Pełne drzwi:

Szyba tył:

Drzwi bez szyby i mechanizmu podnoszenia:

A po wycięciu tego co zbędne zostało takie coś:

Ogólnie to szok, bo nie sądziłem, że na wycięciu blachy urwę aż 3kg.
I na gotowo (prawie bo brakuje kilku śrubek do przykręcenia) z poliwęglanem:

Tak więc na samych drzwiach urwę 12kg.
Jutro może uda się ogarnąć klapę bagażnika.
Jako że nie udało się dorwać złączki do ogarnięcia przewodów paliwowych w komorze silnika zabrałem się za redukcję masy. Na pierwszy strzał poszły drzwi z tyłu.
Pełne drzwi:

Szyba tył:

Drzwi bez szyby i mechanizmu podnoszenia:

A po wycięciu tego co zbędne zostało takie coś:

Ogólnie to szok, bo nie sądziłem, że na wycięciu blachy urwę aż 3kg.
I na gotowo (prawie bo brakuje kilku śrubek do przykręcenia) z poliwęglanem:

Tak więc na samych drzwiach urwę 12kg.
Jutro może uda się ogarnąć klapę bagażnika.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Będzie sobie wydmuszka
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości