Mazda MX-6 GE KL-DE '93 2,5 V6
Myślę że około 300PLN
Proponuję założyć jakąś osłonkę nań. Któregoś dnia może zaparkować w nim np. czteropak lub klucz do kół
			
			Proponuję założyć jakąś osłonkę nań. Któregoś dnia może zaparkować w nim np. czteropak lub klucz do kół

- Od: 5 gru 2013, 20:11
 - Posty: 2295 (201/63)
 - Skąd: stolyca zDolnego Śląska
 - Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01 
Nowy w AMF 250 zł obudowa + 250 zł głośnik, ten zestawik był na allegro za 199 zł  
 
Osłonka będzie
			
			
		Osłonka będzie

- Od: 24 lis 2013, 02:00
 - Posty: 249 (0/2)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: MX-6 KL-DE
 
Dzisiaj w końcu się ruszyłem do garażu i zmieniłem koła na zimowe. Wygląd lipa, ale mięciutko się zrobiło 
 Zrobiłem ogólny przegląd auta przed ponownym użytkowaniem, ponieważ stało sobie prawie 3 tygodnie. Rozpakowałem też w końcu paczkę z JDM smaczkiem i zabrałem się za prowadzenie kabli 
 Mam nadzieję, że do weekendu skończę.
Irytowały mnie już przyciski bez podświetlenia na desce, więc zamówiłem cały zestaw T3/R3. Szukałem żarówek, ale nie mogłem znaleźć, więc przetestuję ledy (nie jestem ich fanem...).
			
			
		Irytowały mnie już przyciski bez podświetlenia na desce, więc zamówiłem cały zestaw T3/R3. Szukałem żarówek, ale nie mogłem znaleźć, więc przetestuję ledy (nie jestem ich fanem...).

- Od: 24 lis 2013, 02:00
 - Posty: 249 (0/2)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: MX-6 KL-DE
 
Wczoraj wymieniłem tłumik środkowy, bo stary zaczął już pękać po szwie. Znowu jest bardzo cicho 
 Przy okazji nowy wydech poszedł w górę, na swoje miejsce, i w końcu nie trę o każdego śpiącego policjanta. Poza tym nuda, nic nowego nie zrobiłem i czekam na cieplejsze dni 
			
			
		
- Od: 24 lis 2013, 02:00
 - Posty: 249 (0/2)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: MX-6 KL-DE
 
O widzisz, bo diody kiepsko świecą, więc na pewno się odezwę 
A w MXie mała nowośc – wysoki, podwójny podłokietnik
			
			
		A w MXie mała nowośc – wysoki, podwójny podłokietnik

- Od: 24 lis 2013, 02:00
 - Posty: 249 (0/2)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: MX-6 KL-DE
 
Odnowiłem felgi i mała, dzisiejsza sesja 
			
			
		
- Od: 24 lis 2013, 02:00
 - Posty: 249 (0/2)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: MX-6 KL-DE
 
Z felgami miałem kilka pomysłów, ale wybrałem ten dobrze sprawdzony i dla mnie różnica jest kolosalna 
 I jeszcze:
			
			
		
- Od: 24 lis 2013, 02:00
 - Posty: 249 (0/2)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: MX-6 KL-DE
 
Zestawienie czerwony lakier białe felgi idealnie się komponuje  
  Jedyne co bym zrobił to wypolerował ranty na lustro zamiast malować ja na biało.
			
			
		
  Jedyne co bym zrobił to wypolerował ranty na lustro zamiast malować ja na biało.
- Od: 4 sty 2012, 21:23
 - Posty: 167
 - Skąd: Suwałki
 - Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94
 
Przy tych felgach już nie będę kombinował... może na przyszły sezon uda mi się założyc docelowe. 
Natomiast dzisiaj miałem okazję sprawdzic zamontowanie osłony drążka zmiany biegów, tej pod tunelem – w końcu nic mi się nie grzeje
 Niestety po tankowaniu delikatnie zalatuje benzyną w środku... muszę to szybko ogarnąc, bo dzisiaj w trasie mnie to mocno irytowało...
			
			
		Natomiast dzisiaj miałem okazję sprawdzic zamontowanie osłony drążka zmiany biegów, tej pod tunelem – w końcu nic mi się nie grzeje

- Od: 24 lis 2013, 02:00
 - Posty: 249 (0/2)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: MX-6 KL-DE
 
lucky-luciano napisał(a):Przy tych felgach już nie będę kombinował.
Białe fele i ten kolorek czerwony Rewelacja
 Życzę bezawaryjnej jazdy

Po co ta dziewczyna przy aucie ma kajdanki 
  
   
  
  
  
  
			
			
				
   
  
  
  
  
Ostatnio edytowano 1 cze 2016, 09:52 przez risto77, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
- Od: 5 gru 2013, 20:11
 - Posty: 2295 (201/63)
 - Skąd: stolyca zDolnego Śląska
 - Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01 
Oooooooo 
  najmocniej przepraszam ale pisałem z telefonu i mi słownik podstawił. Już poprawiam.
			
			
  najmocniej przepraszam ale pisałem z telefonu i mi słownik podstawił. Już poprawiam.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
 - Posty: 2295 (201/63)
 - Skąd: stolyca zDolnego Śląska
 - Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01 
Narzeczona za często korzystała z wysokiego podłokietnika, więc skułem.
Namierzyłem źródło zapachu benzyny – przerdzewiała rurka (właściwie to brakuje jej z 10 cm kawałka...) przy wlewie (to jakieś odpowietrzenie?). Kompletny element mam do wymiany... Do tego fajnie się złożyło, ponieważ znalazłem w końcu to coś, co stukało mi na wybojach – sam wlew pod klapką latał w "obudowie"... Zrobione na razie gumowym oringiem, ale pewnie zrobi się jak powinno byc przy zmianie całego węża.
O ten element jest na śmietnik:
Tak na szybko przejrzałem internety, ale nigdzie nie widzę nowej do GE...
			
			
		Namierzyłem źródło zapachu benzyny – przerdzewiała rurka (właściwie to brakuje jej z 10 cm kawałka...) przy wlewie (to jakieś odpowietrzenie?). Kompletny element mam do wymiany... Do tego fajnie się złożyło, ponieważ znalazłem w końcu to coś, co stukało mi na wybojach – sam wlew pod klapką latał w "obudowie"... Zrobione na razie gumowym oringiem, ale pewnie zrobi się jak powinno byc przy zmianie całego węża.
O ten element jest na śmietnik:
Tak na szybko przejrzałem internety, ale nigdzie nie widzę nowej do GE...

- Od: 24 lis 2013, 02:00
 - Posty: 249 (0/2)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: MX-6 KL-DE
 
Spanikowałem za bardzo, ale już po problemie 
 W piątek wyjąłem rurę wlewu i zacząłem badac sprawę. Ta gruba rura wlewu była w naprawdę dobrym stanie, prócz jednego miejsca – łączenia z tą cieńszą, no tutaj była po prostu dziura. Oczyściłem wszystko dokładnie, obie rurki (cieńsza musiała byc skrócona o kolejne rdzawe 5 cm), na to tlenek i 2 warstwy dobrej farby. Kolejnego dnia znowu 2 warstwy, żeby na koniec uzupełnic brakujący fragment tej cieńszej rurki – mocno na wcisk włożyłem gumowy przewód (paliwowy, z byłego auta – takie graty zawsze się kiedyś przydadzą 
 ), uszczelniłem dodatkowo po obwodzie i zamontowałem. Te cienkie rurki odpowietrzenia oczyściłem druciakiem z rdzy (też tragedii nie było) i tak samo – tlenek i farba. Dałem też nowe obejmy. Generalnie jestem mega zadowolony z efektu końcowego – wszystko wygląda w tym miejscu jak nowe i już benzyną nie wali 
 Po tej operacji mam nadzieję nigdy więcej tutaj już nie zaglądac. Jakąś fotkę cyknę przy okazji.
			
			
		
- Od: 24 lis 2013, 02:00
 - Posty: 249 (0/2)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: MX-6 KL-DE
 
lucky-luciano napisał(a):Po tej operacji mam nadzieję nigdy więcej tutaj już nie zaglądac
Nie no posiedź jeszcze z nami
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości



