Mazda 323F GT '95 KL
Jakbyś się jednak decydował sprzedawać eFkę, to dryndnij do mnie Gared 
Kombi jest na sprzedaż
Kombi jest na sprzedaż
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Co za lis
Sprzedał mi grata, a jak porobiłem co trzeba to chce odkupić 
Czemu opychasz szóstkę?
Czemu opychasz szóstkę?
Nooo niezla wymiana
Szukal kogos kto KL;'a wsadzi bo sie mu nie chcialo 
Sprzedaje bo slyszy dziwny dzwiek codziennie jak wychodzi z garazu
To dzwiek rdzy jak zjada bude
To ja moze komus sprzedam moja bea, niech swapa zrobi a pozniej odkupie po cenie rynkowej
Sprzedaje bo slyszy dziwny dzwiek codziennie jak wychodzi z garazu

To ja moze komus sprzedam moja bea, niech swapa zrobi a pozniej odkupie po cenie rynkowej
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Nad wymianą bez dopłat efki na m6 mogę się zastanowić
Akurat ta jakoś strasznie mocno schrupana nie jest 
arafal21 napisał(a):Sprzedaje bo slyszy dziwny dzwiek codziennie jak wychodzi z garazu To dzwiek rdzy jak zjada bude
Taaa.. jasne
A dlatego, że chcę turbo benzynkę
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
roxygenium napisał(a):arafal21 napisał(a):Sprzedaje bo slyszy dziwny dzwiek codziennie jak wychodzi z garazu To dzwiek rdzy jak zjada bude
Taaa.. jasne
A dlatego, że chcę turbo benzynkę
Zartuje przeciez

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
arafal21 napisał(a):Zartuje przeciez
Wiem, to mocno Mazdowy żarcik

Nie spamujmy Garedowi
Btw. Ja mam Swapa KL'a, więc nie chodziło mi o to, żebyś 'zrobił mi swapa w 323f'
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
roxygenium napisał(a):Btw. Ja mam Swapa KL'a, więc nie chodziło mi o to, żebyś 'zrobił mi swapa w 323f'
Że co ty niby masz?
Wracając do tematu, przygotowania do zimy część druga, czyli zbroimy się na grube mrozy:
Teraz zostało tylko rozkminić który kabelek od oryginalnej kostki jest od czego, co chyba będzie łatwiejsze ze schematem niż trzymając miernik w łapie, ewentualnie jeśli się okaże, że na wtyczce pojawia się napięcie dopiero po przekręceniu kluczyka zlutować wszystko, wsadzić maty gdzie ich miejsce i gotowe
Trytytek ci u nas dostatek
Montaż przewidziany na niedzielę dopiero, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Takie tam wspomnienia z weekendu, niestety z małą ilością zdjęć. Plan wykonany połowicznie, bo udało się tylko załatwić temat profili zamkniętych – najpierw pływały sobie w Fertanie, potem Tectyl lał się strumieniami, bez oszczędności
Warunki do pracy były mocno takie sobie:
Niestety próby zabezpieczenia progów potwierdziły niewesołą prawdę, czyli konieczność zrobienia wszystkich czterech końcówek. Najgorzej wygląda prawy przód:
Co gorsza rudy nalot zniszczył nie tylko poszycie, ale jeszcze wgryza się w próg. Wyglada to na fotce dużo gorzej niż w rzeczywistości – najpierw utopiłem go w resztkach Fertanu, potem cyknąłem foto:
Pozostało zakleić dziury co było pod ręką i czekać na wizytę u blacharza. Niestety pewnie dopiero w styczniu :/ Pocieszające za to jest to, że poza końcami poszyć progów reszta jest zdrowa, co potwierdziło zdarcie naruszonej już osłony do gołej blachy. Tak czy tak czekają mazdę nie do końca spodziewane prace blacharskie i intensywne zabezpieczanie Fertanem. Rozważam też oddanie gdzieś do zakładu auta na wiosnę, by wywalić zbiornik, tylny zawias, wypiaskować co trzeba, zabezpieczyć i mieć z głowy temat podłogi na dobre.
Na koniec poprawiłem sobie trochę nastrój odrobiną komfortu. Mata jest jedna, bo z nieznanych mi przyczyn druga połówka zdecydowanie odmówiła grzebania przy jej fotelu
Było trochę lutowania, zdjęć niestety brak, poza jednym. Miejsce niezbyt pod ręką, ale akurat był pretekst do wywalenia dawno odłączonego "czegoś", co tam siedziało, rozwiercenia otworu i instalacji przełącznika.
Heg ta fotka mi przypomina, że miałem przywrócić zapalniczkę do oryginalnego stanu
Mata grzeje całkiem przyjemnie, chociaż zastanawia mnie jak wypada na tym tle do tanizny z allegro. Niby producent deklaruje, że ma 90W i 44W (dwa tryby pracy) i trochę trzeba poczekać na temperaturę. Ciekawe ile czasu trzeba poczekać na nagrzanie fotela matą, której producent deklaruje moc 20 – 30W. I ile deklaracje mają wspólnego z rzeczywistością 
Niestety próby zabezpieczenia progów potwierdziły niewesołą prawdę, czyli konieczność zrobienia wszystkich czterech końcówek. Najgorzej wygląda prawy przód:
Co gorsza rudy nalot zniszczył nie tylko poszycie, ale jeszcze wgryza się w próg. Wyglada to na fotce dużo gorzej niż w rzeczywistości – najpierw utopiłem go w resztkach Fertanu, potem cyknąłem foto:
Pozostało zakleić dziury co było pod ręką i czekać na wizytę u blacharza. Niestety pewnie dopiero w styczniu :/ Pocieszające za to jest to, że poza końcami poszyć progów reszta jest zdrowa, co potwierdziło zdarcie naruszonej już osłony do gołej blachy. Tak czy tak czekają mazdę nie do końca spodziewane prace blacharskie i intensywne zabezpieczanie Fertanem. Rozważam też oddanie gdzieś do zakładu auta na wiosnę, by wywalić zbiornik, tylny zawias, wypiaskować co trzeba, zabezpieczyć i mieć z głowy temat podłogi na dobre.
Na koniec poprawiłem sobie trochę nastrój odrobiną komfortu. Mata jest jedna, bo z nieznanych mi przyczyn druga połówka zdecydowanie odmówiła grzebania przy jej fotelu
Heg ta fotka mi przypomina, że miałem przywrócić zapalniczkę do oryginalnego stanu
Z tymi 'najazdami' to dość hardcorowo lecisz 
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Zaproponuj bezpieczniejszy sposób grzebania pod autem, przy braku kanału, czy sensownego podnośnika 
http://www.bagazniki.net.pl/mata-grzewc ... -5981.html
Tu jest wersja na dwa fotele, na jeden fotel szukaj MSH601, jest w tym samym sklepie. Na plus bardzo szybka wysyłka, zapłaciłem w środę po 22, paczka w piątek rano na mnie czekała.
Czy są lepsze... Tu by trzeba było mieć porównanie do tych allegrowych, którego nie mam. Mogę za to opisać wczorajsze wrażenia, przy +5 i w deszczu. Nastawione na full dają dużo ciepła, niestety nie dzieje się to zbyt szybko. Dziś warunki podobne to zmierzę po jakim czasie dociera do tyłka poczucie ciepła.
Tu jest wersja na dwa fotele, na jeden fotel szukaj MSH601, jest w tym samym sklepie. Na plus bardzo szybka wysyłka, zapłaciłem w środę po 22, paczka w piątek rano na mnie czekała.
Czy są lepsze... Tu by trzeba było mieć porównanie do tych allegrowych, którego nie mam. Mogę za to opisać wczorajsze wrażenia, przy +5 i w deszczu. Nastawione na full dają dużo ciepła, niestety nie dzieje się to zbyt szybko. Dziś warunki podobne to zmierzę po jakim czasie dociera do tyłka poczucie ciepła.
Ej no bez jaj, wy serio wierzycie, że to jest podjazd?

Ja auto na te felgi podnośnikiem wstawiałem
Dopisano 01 gru 2015 20:24:
Krótki raport, deszcz i temp zewnętrzna około 4 stopni. Maty nastawione na maks, obiekt badawczy ubrany był w cienkie spodnie (jest w nich w tych warunkach dość chłodno, pierwsze z brzegu dżinsy są cieplejsze) i zimową kurtkę.
0:30 od włączenia – fotel przestaje być zimny.
1:00 od włączenia – czuć lekkie ciepełko, dość delikatne
1:20 od włączenia – ciepło czuć wyraźnie przez cienkie spodnie
2:00 od włączenia – ciepło przebija się przez kurtkę, na siedzisku jest już bardzo ciepło
2:30 od włączenia – ciepło promieniuje na wszystkie strony, zaczyna się robić za ciepło
3:00 od włączenia – wyłączyłem maty, bo było zdecydowanie za gorąco.
Uczucie ciepła utrzymywało się jeszcze przez kilka minut (tak z pięć na oko) po wyłączeniu maty. Podsumowując myślę, że w mroźny dzień, kiedy będzie się ubranym grubo po maks 3 minutach będzie można się rozgrzać. Jestem zadowolony z zakupu
Ja auto na te felgi podnośnikiem wstawiałem
Dopisano 01 gru 2015 20:24:
Gared napisał(a): Dziś warunki podobne to zmierzę po jakim czasie dociera do tyłka poczucie ciepła.
Krótki raport, deszcz i temp zewnętrzna około 4 stopni. Maty nastawione na maks, obiekt badawczy ubrany był w cienkie spodnie (jest w nich w tych warunkach dość chłodno, pierwsze z brzegu dżinsy są cieplejsze) i zimową kurtkę.
0:30 od włączenia – fotel przestaje być zimny.
1:00 od włączenia – czuć lekkie ciepełko, dość delikatne
1:20 od włączenia – ciepło czuć wyraźnie przez cienkie spodnie
2:00 od włączenia – ciepło przebija się przez kurtkę, na siedzisku jest już bardzo ciepło
2:30 od włączenia – ciepło promieniuje na wszystkie strony, zaczyna się robić za ciepło
3:00 od włączenia – wyłączyłem maty, bo było zdecydowanie za gorąco.
Uczucie ciepła utrzymywało się jeszcze przez kilka minut (tak z pięć na oko) po wyłączeniu maty. Podsumowując myślę, że w mroźny dzień, kiedy będzie się ubranym grubo po maks 3 minutach będzie można się rozgrzać. Jestem zadowolony z zakupu
Tak mnie naszło, by w końcu coś z tym zrobić
Ktoś wie od czego był przycisk zamiast zaślepki, w której mam mało estetyczną dziurę?
Jakaś dodatkową opcja,w mojej była zaslepka jak dobrze pamiętam.
Maty fajna sprawa szczególnie przy skórze,ale cena też odpowiednią miejmy nadzieję że przełoży się na bezproblemowe działanie.
Maty fajna sprawa szczególnie przy skórze,ale cena też odpowiednią miejmy nadzieję że przełoży się na bezproblemowe działanie.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości