Dziś wypiaskowane były kieszenie i wstawki w nadkolach. Całość odmuchana, odtłuszczona i pomalowana brunoxem. W progi i podłużnice wjechała konserwacja SIKA. Teraz trzeba odczekać aż wszystko ładnie zeschnie i można działać dalej
Mazda 626 GD FE3N '91 – amerykański szczupak
Tam już są dekielki, ale takie srebrne na środku, Wgłębienie na śruby jest widoczne.
Dziś wypiaskowane były kieszenie i wstawki w nadkolach. Całość odmuchana, odtłuszczona i pomalowana brunoxem. W progi i podłużnice wjechała konserwacja SIKA. Teraz trzeba odczekać aż wszystko ładnie zeschnie i można działać dalej
Dziś wypiaskowane były kieszenie i wstawki w nadkolach. Całość odmuchana, odtłuszczona i pomalowana brunoxem. W progi i podłużnice wjechała konserwacja SIKA. Teraz trzeba odczekać aż wszystko ładnie zeschnie i można działać dalej
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Kuźwa mój xedos zaraz sam do Ciebie pojedzie...
Dobra robota

Dobra robota

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Powoli do przodu coś się dzieje. Tył i podłoga już zakonserwowane, podłużnice z tyłu i pod podłogą, oraz progi zabezpieczone wewnątrz. a teraz czas na ogarnięcie przodu. Niby była tylko mała dziurka, a jednak okazało się jak zwykle 
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Godziwa reinkarnacja! Ale trzeba mieć miejsce i czas
Sąsiad prywaciarz miał podobnego i koledzy-konkurenci się nabijali czemu nie kupi porządnego auta. Odpowiadał rozbrajająco że zapala i jeździ! Ich "okularniki" (najczęściej C-klasse) szybciej ruda brała jak jego starego kredensa
A przy minus 25'C zapalała jego magdalena, moja magdalena (wtedy 323) i nowiutka superb innego sąsiada.
Sąsiad prywaciarz miał podobnego i koledzy-konkurenci się nabijali czemu nie kupi porządnego auta. Odpowiadał rozbrajająco że zapala i jeździ! Ich "okularniki" (najczęściej C-klasse) szybciej ruda brała jak jego starego kredensa

A przy minus 25'C zapalała jego magdalena, moja magdalena (wtedy 323) i nowiutka superb innego sąsiada.
Payorez napisał(a):Jak czyściliście podłogę ze starego baranka i całego syfu?
Szczotka druciana do takich luźnych kawałków i piachu, szczotka taka na szlifierę twarda druciana, a tył i te wszystkie zakamary z tyłu piaskowanie
Z bieżących informacji:
1. Elektryka ogarnięta ostatecznie. W efekcie przeprowadzonych modyfikacji auto ma elektryczne sterowanie nawiewami, ABS i regulowaną twardość amortyzatorów. No i rzecz jasna silnik podłączony
(problem jest tylko taki że coś jeszcze ciężko zapala. Kable, świece, palec, kopułka zmienione, dolot szczelny, chłodzenie odpowietrzone, więc WTF??)
2. Kupiliśmy amorki z silniczkami od proboszcza. Nowe poduchy górne, łożyska, osłony i odboje. Wszystko poszło do zaprzyjaźnionego dziaduszka od amorków który je zregenerował. Zamówione są już sprężyny -40mm. Zostaną przycięte jeszcze o ileś tak żeby wszystko było zgodnie ze sztuką i zobaczymy ile usiądzie
3. Cała praca blacharska zakończona i zakonserwowana. Auto rozebrane ze wszystkiego co tylko przeszkadzało by w malowaniu i w poniedziałek zawozimy go do lakierowania

Uprzedzam pytania: kolor zostaje oryginalny
Póki co to tyle. Jak coś się będzie działo to opiszę
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Szyberdach wyczyszczony, umyty i nasmarowany, podsufitka szyberu czysta. Amorki gotowe leżą i czekają na montaż, zregenerowane sprawdzone i z nowymi sprężynkami. Teraz czas na mycie wykładziny. Wytrzepaliśmy ile się dało i uzbierała się pełna szufelka piachu. Zerwaliśmy prawie cały filc, to co zostało niestety tak mocno się trzyma że nie da rady tego usunąć bo niszczy się ta biała usztywniająca warstwa wykładziny i powstają dziury
Musimy uruchomić odkurzacz piorący bo to jest taaaaki gruby dywan że masakra... Ale powoli do przodu 

chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Podziwiam front robót. Pamiętam jak podjechałeś po M1 prosto ze Szczecina zaraz po zakupie. Jestem pełen podziwu 

Majk500 napisał(a):Amorki gotowe leżą i czekają na montaż, zregenerowane sprawdzone i z nowymi sprężynkami.
Jak nisko będzie ?
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Dziękuję wszystkim za miłe słowa
lubię kiedy wszystko jest jak należy i każdy szczegół na swoim miejscu
Obniżony będzie zaledwie 40mm bo nie ma innych sprężyn. Jest problem z tym bo amorków się nie da skrócić, gwint drogi no i nie będzie elektrycznie regulowany... A musi być regulacja twardości na guziczek
Obniżony będzie zaledwie 40mm bo nie ma innych sprężyn. Jest problem z tym bo amorków się nie da skrócić, gwint drogi no i nie będzie elektrycznie regulowany... A musi być regulacja twardości na guziczek

chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Majk500 napisał(a):Obniżony będzie zaledwie 40mm bo nie ma innych sprężyn. Jest problem z tym bo amorków się nie da skrócić, gwint drogi no i nie będzie elektrycznie regulowany... A musi być regulacja twardości na guziczek
40mm to już ładnie GD siada
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
roxygenium napisał(a):40mm to już ładnie GD siada
Zobaczymy co wyjdzie
Na początek zaległe fotki z ostatniego rzeźbiarstwa przy karoserii (oczywiście wszystko już jest wykończone
Wczoraj wygospodarowałem chwilę czasu i wykorzystując dostępne zszywki wygiąłem takie jakie potrzebuję

Zastąpiłem stare pognite
Nowymi, ładnymi i grubszymi
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Piękne podejście do tematu
Jak będę w WLKP to koniecznie muszę do Monster Wiaty się wybrać

Jak będę w WLKP to koniecznie muszę do Monster Wiaty się wybrać

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość