Cześć,
Ostatniego czasu moje turbo dziwnie działa. Czasami ciągnie od tych ok. 1850 RPM, czasami od 2500RPM, a czasami wogóle. Fap ok, około 2 jednostki ciśnienia na starcie na zimnym silniku, nie ma jakiś szarpnięć czy coś w tym stylu. Brak błędów. Jakieś 2 tygodnie temu też tak miałem, przeczyściłem przewody sterowania gruszką, bo było w nich coś w rodzaju oleju i dość łatwo można było je zdjąć. Wężyki szczelne, gruszka trzyma ciśnienie.
Turbo "włącza się" od 2200 RPM lub wogóle
Strona 1 z 1
Komp nic nie sygnalizuje? moze zapieczone kierownice w turbo? Zawór sterujący turbina? Sprawdź czy prawidłowo pracuje gruszka jeśli nie to zacznij od niego.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Czy auto dymi na czarno przy wciśnięciu gazu?
W moim przypadku tak było jak u Ciebie (nie wiem jak z dymieniem). Okazało się, że 1 wtrysk był niedokręcony.
Za jednym razem wymieniłem filtr paliwa (U brata w BK był zawalony i powodował odcięcie) i zaślepiłem EGR (Który podobno ostatni właściciel zaślepiał – ale śladów brak. Za to na komputerze był wyłączony).
Od tamtych drobnych zabiegów auto rwie się aż miło
Pozdrawiam
Dopisano 14 lis 2015, 20:40:
Czy auto dymi na czarno przy wciśnięciu gazu?
W moim przypadku tak było jak u Ciebie (nie wiem jak z dymieniem). Okazało się, że 1 wtrysk był niedokręcony.
Za jednym razem wymieniłem filtr paliwa (U brata w BK był zawalony i powodował odcięcie) i zaślepiłem EGR (Który podobno ostatni właściciel zaślepiał – ale śladów brak. Za to na komputerze był wyłączony).
Od tamtych drobnych zabiegów auto rwie się aż miło
Pozdrawiam
W moim przypadku tak było jak u Ciebie (nie wiem jak z dymieniem). Okazało się, że 1 wtrysk był niedokręcony.
Za jednym razem wymieniłem filtr paliwa (U brata w BK był zawalony i powodował odcięcie) i zaślepiłem EGR (Który podobno ostatni właściciel zaślepiał – ale śladów brak. Za to na komputerze był wyłączony).
Od tamtych drobnych zabiegów auto rwie się aż miło
Pozdrawiam
Dopisano 14 lis 2015, 20:40:
Czy auto dymi na czarno przy wciśnięciu gazu?
W moim przypadku tak było jak u Ciebie (nie wiem jak z dymieniem). Okazało się, że 1 wtrysk był niedokręcony.
Za jednym razem wymieniłem filtr paliwa (U brata w BK był zawalony i powodował odcięcie) i zaślepiłem EGR (Który podobno ostatni właściciel zaślepiał – ale śladów brak. Za to na komputerze był wyłączony).
Od tamtych drobnych zabiegów auto rwie się aż miło
Pozdrawiam
Haszcz czytaj co kolega napisał. Nie wiem po co te twoje zapytania poza egr są też inne ustrojstwa proszę pod maską na 3 literki
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Problem rozwiązany. Po czyszczeniu rozpuszczalnikiem przewodów EVR te zaczęły się sklejać. Główny problem stanowił przewód wychodzący z EVR którym powietrze było zasysane, i ten dodatkowo był zgięty. W momencie jak przyszło "ssanie" to na zagięciu się rozklejał.
- Od: 17 wrz 2014, 09:10
- Posty: 283 (17/7)
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: Mazda3 1.6 Y6 MZ-CD 110KM '05
Dołączam się do problemu. Mam mazde 3 1.6 diesel 109 km 2005 /2006 rok. Turbo mi lapie albo od 4 tys albo w ogóle czasami złapie od 2 tysięcy i wtedy rwie jak wściekłe. Proszę o pomoc pozdrawiam.
-
Kubamazda3
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości