Zawieszenie Eibach – Mazda6 GG/GY

Postprzez dejneks » 1 lis 2015, 09:55

dkowal91 na olx są takie Eibachy do 6 kombi w dieslu z Wrocławia za 300zł ;) jak coś się dowiem od Eibacha to dam znać ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 1 lis 2015, 14:48

tak wiem, tylko że one są do poliftowej wersji, nie przeszkadza to?? od polifta normalnie podchodzi do przedlifta?? jak tak, to już dzwonie i biore... :)
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dkowal91 » 2 lis 2015, 17:04

według specyfikacji na stronie eibach są różnice między liftem a przed. a jak to jest w praktyce? jest różnica?
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dkowal91 » 3 lis 2015, 19:50

No stało się, zakupiłem H&R :) cena skusiła no i troszke opinia że lepsze :) PZDR dla wszystkich. P.S po wymianie dam znać jak efekty i wrażenia:)
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dejneks » 3 lis 2015, 23:54

gdzie kupiłeś H&R i w jakiej cenie jeśli można ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 4 lis 2015, 17:36

kupiłem używane 2 letnie za 250 zł. okazja z OLX :P po założeniu podzielę się odczuciami, myślę że nie zrobiłem źle wybierając takie sprężynki. Zestaw obniża o 35 mm a numer zestawu to 29311 czarny H&R.

Dopisano 4 lis 2015, 16:36:

wiem że nowy taki zestaw to koszt w granicach 800-900 zł.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dejneks » 4 lis 2015, 19:27

fajna cena ;) Czekam na info jak się ułożą i jak się na nich jeździ ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 4 lis 2015, 20:45

ok dam znać, lecz raczej dopiero po zimie, poczekam do wiosny na mojej feldze 18 cali będzie lepszy efekt niż na stalówce i zimówce:D
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dkowal91 » 7 lis 2015, 14:39

jedno pytanie jeszcze mam, gdzieś na forum wyczytałem o regulacji śrub na wahaczach po obniżeniu samochodu, jest to konieczne? i jak to wykonać, bo nie do końca rozumiem o co chodzi.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez brodaM6 » 9 lis 2015, 06:44

Pierwsza lub druga strona tematu <czytaj> viewtopic.php?f=331&t=183594
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez dkowal91 » 9 lis 2015, 21:43

no ok spoko, poczytałem, ale nic nie wywnioskowałem bo w końcu nie wiem czy konieczne i coś zmieni czy nie.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez xRafalx » 10 lis 2015, 17:02

Jedni mówią, aby popuszczać i dokręcać, bo jednak ułożenie wahacza względem poprzedniej sprężyny jest inne. Jeśli będziesz już to robił to może lepiej jest popuścić śruby wahaczy i dokręcić jeszcze raz na opuszczonym aucie :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez dejneks » 13 lis 2015, 12:46

Witam. Dostałem odpowiedź od eibach.pl na fb i pan nie może sprawdzić do jakiej wersji silnikowej i nadwoziowej są te sprężyny które sprzedaje Przemysław bo już nie są produkowane. Może ktoś z Was może mi pomóc.
Link do aukcji: http://olx.pl/oferta/sprezyny-obnizajac ... d378519323

z góry dzięki dejneks ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez Przemysław » 13 lis 2015, 16:32

Zrobiłem skan jednej ze stron dokumentów, które dostałem razem ze sprężynami. Zaznaczyłem na nim numery tych sprężyn. Może coś się wyjaśni... Masz benzynę więc przód będzie dość wysoko jak u mnie.
Załączniki
Scan_Pic0025.jpg
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez dkowal91 » 21 lis 2015, 09:51

cześć jestem po wymianie sprężyn w mojej GY. Nie mogłem się doczekać wiosny i założyłem jeszcze w tym roku :D :D na chwile obecną mogę powiedzieć tylko, że na sprężynie H&R nie ma wielkiego spadku komfortu, natomiast auto zachowuje się w zakręcie i przy przyśpieszaniu i hamowaniu zupełnie inaczej niż na serii.... różnica w prześwicie auta również jest widoczna. Jednym mankamentem jaki zauważyłem to to, że przód poszedł znacznie niżej niż oferuje producent. przód 5 tył 3,5. auto wygląda super stoi z delikatnego klina przodem w dół. Jeżeli macie jakieś pytania piszcie, ja ewentualnie napisze o wrażeniach po jakimś dłuższym czasie od wymiany, pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dejneks » 21 lis 2015, 16:51

a to nie były może do benzynki że w dieslu przód tak siadł? masz może jakieś zdjęcia?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 21 lis 2015, 17:04

no właśnie w specyfikacji H&R na ich stronie moje były 29311 czyli springi do 6 kombi w dieslu i benzynie H&R chyba nie odmieniał sprężyn, a może się mylę... w każdym razie auto wygląda dobrze( mi się podoba) i tak samo dobrze się prowadzi.... trochę niski jest na stalówce i zimówce, ale taki urok auta obniżonego... Zdjęcia niestety nie mam, bo springi założone dopiero wczoraj wieczorem, więc nie było jeszcze okazji zrobić zdjęcia i tak naprawdę szybciej pojechać....
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dejneks » 21 lis 2015, 17:06

to jak Ci tak nisko z przodu siadła będziesz wymieniał też amorki?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 21 lis 2015, 17:13

na tą chwile w żaden sposób nie przeszkadza to w jeździe i zachowaniu auta... auto jest komfortowe i delikatnie usztywnione, autem nie buja i nie dobija, nic się nie dzieje, tak więc nie wiem czy jest potrzeba.... do końca szczerze to też nie jestem pewien tych 5 cm, bo jak patrze na zdjęcia aut kolegów z forum to moje stoi podobnie... jak tylko będę miał okazję to pstryknę parę zdjęć i wstawię na forum.... na moich jakże pięknych stalówkach, ale na samą myśl już się wstydzę:D
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dejneks » 21 lis 2015, 17:16

ok, to jeszcze rozpórka do kompletu ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje