Zawieszenie Eibach – Mazda6 GG/GY
kupiłem używane 2 letnie za 250 zł. okazja z OLX
po założeniu podzielę się odczuciami, myślę że nie zrobiłem źle wybierając takie sprężynki. Zestaw obniża o 35 mm a numer zestawu to 29311 czarny H&R.
Dopisano 4 lis 2015, 16:36:
wiem że nowy taki zestaw to koszt w granicach 800-900 zł.
Dopisano 4 lis 2015, 16:36:
wiem że nowy taki zestaw to koszt w granicach 800-900 zł.
Jedni mówią, aby popuszczać i dokręcać, bo jednak ułożenie wahacza względem poprzedniej sprężyny jest inne. Jeśli będziesz już to robił to może lepiej jest popuścić śruby wahaczy i dokręcić jeszcze raz na opuszczonym aucie 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Witam. Dostałem odpowiedź od eibach.pl na fb i pan nie może sprawdzić do jakiej wersji silnikowej i nadwoziowej są te sprężyny które sprzedaje Przemysław bo już nie są produkowane. Może ktoś z Was może mi pomóc.
Link do aukcji: http://olx.pl/oferta/sprezyny-obnizajac ... d378519323
z góry dzięki dejneks
Link do aukcji: http://olx.pl/oferta/sprezyny-obnizajac ... d378519323
z góry dzięki dejneks
Zrobiłem skan jednej ze stron dokumentów, które dostałem razem ze sprężynami. Zaznaczyłem na nim numery tych sprężyn. Może coś się wyjaśni... Masz benzynę więc przód będzie dość wysoko jak u mnie.
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
cześć jestem po wymianie sprężyn w mojej GY. Nie mogłem się doczekać wiosny i założyłem jeszcze w tym roku
na chwile obecną mogę powiedzieć tylko, że na sprężynie H&R nie ma wielkiego spadku komfortu, natomiast auto zachowuje się w zakręcie i przy przyśpieszaniu i hamowaniu zupełnie inaczej niż na serii.... różnica w prześwicie auta również jest widoczna. Jednym mankamentem jaki zauważyłem to to, że przód poszedł znacznie niżej niż oferuje producent. przód 5 tył 3,5. auto wygląda super stoi z delikatnego klina przodem w dół. Jeżeli macie jakieś pytania piszcie, ja ewentualnie napisze o wrażeniach po jakimś dłuższym czasie od wymiany, pozdrawiam.
no właśnie w specyfikacji H&R na ich stronie moje były 29311 czyli springi do 6 kombi w dieslu i benzynie H&R chyba nie odmieniał sprężyn, a może się mylę... w każdym razie auto wygląda dobrze( mi się podoba) i tak samo dobrze się prowadzi.... trochę niski jest na stalówce i zimówce, ale taki urok auta obniżonego... Zdjęcia niestety nie mam, bo springi założone dopiero wczoraj wieczorem, więc nie było jeszcze okazji zrobić zdjęcia i tak naprawdę szybciej pojechać....
na tą chwile w żaden sposób nie przeszkadza to w jeździe i zachowaniu auta... auto jest komfortowe i delikatnie usztywnione, autem nie buja i nie dobija, nic się nie dzieje, tak więc nie wiem czy jest potrzeba.... do końca szczerze to też nie jestem pewien tych 5 cm, bo jak patrze na zdjęcia aut kolegów z forum to moje stoi podobnie... jak tylko będę miał okazję to pstryknę parę zdjęć i wstawię na forum.... na moich jakże pięknych stalówkach, ale na samą myśl już się wstydzę:D
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje