UpDate!
Wydech juz w 95% pospawany, moim zdaniem wyszlo genialnie. Wszystkie spawy były wykonywane w osłonie gazowej, wiec w srodku nie ma zadnych bobli wystających, ktore zakłócały by przepływ spalin ( jest to ułamek strat, ale ziarnko do ziarnka...). Katalizator udało sie zreanimować, wiec zostanie uzyty ponownie i będzie on umieszczony za tylnym tłumikiem, na samym koncu wydechu. Dodatkowo zakręt od plecionki do tłumika przelotowego bedzie o 63mm bliżej, a co za tym idzie nie będe musiał uzywać zadnych dystansów, aby mi nie spłoneła opona.... Oczywiście cały wydech będzie owinięty bandażem o gr 2mm, żeby ograniczyć emisję ciepła. Z plusów sonda lambda jest w koncu na wspolnej rurze, wiec afr bedzie z 4 cylindrów, a nie z 2 tak jak było dotychczas, pewnie AFR jakoś zbytnio sie nie zmieni, ale jest przynajmniej tak jak powinno być:) W katalizatorze zostaną wspawane 2 krócce na wejsciu i na wyjsciu, w razie badań technicznych na WSMP ( wkładaja druciki i sprawdzaja czy jest wkład w srodku, a nie sama puszka w innym wypadku musiałbym demontować cały wydech:) )
Wydech wykonany jest ze ścianki 1,5mm ( stary z 2mm ), wiec mysle ze pomimo rozbudowanego kolektora waga powinna być podobna. Pojemność poj. runnera to od 1270ml do 1280ml
Dodatkowo zostało zmienione mocowanie linki ( wczesniejsze wygladało jak wyrzutnia rakiet Katiusza ), a także został skrócony skok przod-tył, a wydłużony lewo-prawo, zeby sie nie wbijało 1-ki zamiast 3-ki.
Termin oddania auta to koniec stycznia, wtedy pownno być juz wystrojone ( razem z chlodnicami oleju, dodatkowa pompa wody itd. )
Ponizej pare fotek:)