Mazda 323F BA V6 GT Caroleck – sprzedam !!!!!
pawcio1017 napisał(a):Wymrugales błędy z kompa?
Tak jak już pisałem wcześniej błąd tylko EGRa wyskakuje
Czujnik temperatury jest ok bo auto ma ssanie i nie wywala jego błędu.
Jeśli chodzi o TPS to źle go ustawiałem i dlatego nie załączał się wiatrak

We wtorek za będzie czyszczenie przepustnicy i krokowca oraz ustawianie TPSu
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Po wyczyszczeniu przepustnicy i krokowca auto dalej chodzi na wolnych obrotach jak padaczka.
TPS nie ustawiony bo jest w nim namodzone i są nie oryginalne śruby
Jedyny plus to ogarnięty porządnie gaz i teraz trzeba go wyregulować po naprawie wolnych obrotów
TPS nie ustawiony bo jest w nim namodzone i są nie oryginalne śruby
Jedyny plus to ogarnięty porządnie gaz i teraz trzeba go wyregulować po naprawie wolnych obrotów
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Jak tam auto? Po ogarnięciu gazu nic się nie zmieniło z obrotami? 


pawcio1017 napisał(a):Jak tam auto? Po ogarnięciu gazu nic się nie zmieniło z obrotami?
w Padaczce trzeba ustawić porządnie aparat zapłonowy bo to on może być winowajcą całego zamieszania. Wszystko musi być idealnie jak producent zaleca.
Z nowości to robi się zielone podświetlenie przycisków, zrobiony przegląd i wpadły blaszki na zime
Ostatnio edytowano 11 lis 2015, 11:27 przez caroleck, łącznie edytowano 1 raz
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


A kiedy porządnie okleisz blendę?



caroleck napisał(a):wpadły baszki na zime

pawcio1017 napisał(a):A kiedy porządnie okleisz blendę?![]()
caroleck napisał(a):wpadły baszki na zime
Blaszki
Z tych newsow wychodzi na to ze to wina czegos od zaplonowu. Czujniki hall albo sam aparat dupny, bo obroty trzyma rowno ale slychac wypadanie zaplonow.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
pawcio1017 napisał(a):A kiedy porządnie okleisz blendę?![]()
![]()
blenda taka zostaje. Nie mam już folii
Dobrze rafał mnie poprawił. Miało być blaszki czyli stalówki na lato, które przy pełnym skręcie w lewo wyrwały część osłony silnika bo ktoś mądry ją odwrotnie przykręcił
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


I co, udało się ogarnąć zapłon u Pawcia?
Trzymam kciuki mocno, żeby to auto zaczęło śmigać, bo przeszedłeś już swoje...
Trzymam kciuki mocno, żeby to auto zaczęło śmigać, bo przeszedłeś już swoje...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Niestety nie ustawilismy zaplonu bo dostałem uszkodzoną lampę z allegro. Coś tam pomodzilismy na słuch ale dalej to samo. Mazda dalej nie równo chodzi na jałowym. Dziś dzwoniłem do Nynucha i dopiero w grudniu może się zajmie moją padaczką 
Przeszedłem już tyle a to jeszcze nie koniec ;–)
Wysłane z nokii 3310
Przeszedłem już tyle a to jeszcze nie koniec ;–)
Wysłane z nokii 3310
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Potwierdzam. Udało się nam wyeliminować zalewanie (nie czuć benzyny z wydechu) przyspieszając zapłon na słuch. Ogarnęliśmy trochę instalację elektryczną pod względem izolacji (do tej pory na wierzchu były nie izolowane przewody!
) chociaż i tak dalej jest to jedna wielka rzeźba jak na moje... Dolot sprawdzony i doraźnie uszczelniony, także lewe powietrze też można raczej wykluczyć (chyba że gdzieś już bezpośrednio kolektor-głowica, ale Karol podobno zakładał nowe uszczelki). W moim odczuciu jest nieznaczna poprawa, jednak do aksamitu vałki to niestety jeszcze daleko temu motorowi... 


Szkoda Karola pamiętam jak jego poprzednia Z5 ładnie chodziła, tak teraz duży problem z tym silnikiem
Trochę mnie dziwi czemu takie kwiatki nie wyszły przy kupnie vałki... Ale wierze, że w końcu uda się ogarnąć ten nieszczęsny silnik...
Ostatnimi czasy wymieniłem cewkę zapłonową z xedosa (bez skutku). Auto dalej chodzi jak chodziło.
Wpadły również alu kołpaki (+5 koni do mocy auta
) i na mikołajki madzia dostanie obszywaną kierownicę
W sumie nie wiem po co kupowałem te pierdoły bo jak nie uda się jej ogarnąć mechanicznie i idzie do żyda
Wpadły również alu kołpaki (+5 koni do mocy auta

W sumie nie wiem po co kupowałem te pierdoły bo jak nie uda się jej ogarnąć mechanicznie i idzie do żyda
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


niemartw się karolu,jakby co na kierę będę chętny
a tak na poważnie może uda ci się to wkońcu ogarnąć
dawaj madzią do lubawy mam bardzo dobrego mechanika,napewno ci to ogarnie.2dni i madzia będzie zrobiona.A do domu cię odwiozę 
radek mazda lubawa napisał(a):niemartw się karolu,jakby co na kierę będę chętnya tak na poważnie może uda ci się to wkońcu ogarnąć
dawaj madzią do lubawy mam bardzo dobrego mechanika,napewno ci to ogarnie.2dni i madzia będzie zrobiona.A do domu cię odwiozę
Mechanika mam już umówionego na 17tego grudnia. Lecz to żaden specjalista i będziemy ustawiać zapłon na lampę, sprawdzać rozrząd i wymienione będzie łożysko podpory osi. Szukałem kogoś ogarniętego tylko w mazdach ale terminy i chęci bardzo odległe.
Co do kiery to wygląda ona tak.
Kiera obszywana włoską skóra. Bardzo ładnie leży w dłoni
PS. Poducha wybrzuszyła się jakby miała zaraz wyj..ć i nie wiem czemu tak się stało. Może juz tak było po kupnie.
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Tak z ciekawości, były wersje M6 z podgrzewaną kierownicą? Wiem, wiem, na starość robię się wygodnicki 
Gared napisał(a):Tak z ciekawości, były wersje M6 z podgrzewaną kierownicą? Wiem, wiem, na starość robię się wygodnicki
A tego to ci nie powiem
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości