jutro przyjdą świece to wymienie i zobaczymy co tam ciekawego, jak nie to kable wn albo tak jak pisze czarek
Mazda 323F BA Z5 '96 – SPARKLE GREEN 11R
ja pitole... to Mazda taka delikatna że przejechanie przez listwę przy prędkości max 40km/h no może 30km/h może uszkodzić aparat zapłonowy lub fajka od świecy mogła wypaść, tragedia
dodam jeszcze że po tym mini przeskoku Mazda jechała normalnie nie szarpała ani nie było nic niezwykłego, zaparkowałem pod pracą (jakieś 800m dalej) i dopiero po pracy i wyjechaniu na trasę (od pracy do trasy jakieś 500metrów) miałem taki efekt że między 2,5 a 3 k rmp dopiero tak się zaczęło
jutro przyjdą świece to wymienie i zobaczymy co tam ciekawego, jak nie to kable wn albo tak jak pisze czarek
jutro przyjdą świece to wymienie i zobaczymy co tam ciekawego, jak nie to kable wn albo tak jak pisze czarek
- Od: 11 wrz 2015, 22:45
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F BA 97 Z5
To nie wina listwy, odpięcie jednego przewodu moze spowodowac przeskok iskry wewnatrz aparatu i jego uszkodzenie. Fajka nigdy przenigdy nie powinna Ci wyskoczyc, ani na dolku, ani na garbie. To nie wina mazdy tylko zuzytego albo chińskiego przewodu WN.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
apropo to przyszła paczka 
świece wkręcić do lekkiego oporu a potem jeszcze kąt 30
bo tak na youtube widziałem
a poniżej nissan gtr parkuje obok mnie, szkoda tylko że silnik zjebany, 10 litrów oleju od poznania do warszawy
świece wkręcić do lekkiego oporu a potem jeszcze kąt 30
a poniżej nissan gtr parkuje obok mnie, szkoda tylko że silnik zjebany, 10 litrów oleju od poznania do warszawy

- Od: 11 wrz 2015, 22:45
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F BA 97 Z5
Metoda, ktora opisujesz nie jest zła. Wiadomo, najlepiej kluczem dynamometrycznym. Osobiscie stosuje metodę wkręcania lewą ręka, czyli słabszą gdy nie mam dostępu do klucza dynamometrycznego 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
wrrrrrrrr... hehe,,, nie wymieniłem świeć bo głupi intercars sprzedał mi nie te kable
może to głupio brzmi ale się wqrwi..... bo z rana wymyśliło mi się że pojadę sobie kupić kable wn w intercarsie który mam 3km dalej
i gościu mi sprzedał złe kable które na pewno miały pasować i c..j nie pasują
, jutro się za to zabiorę bo dzisiaj to już słabo ze mną
można pracować w niedziele bo czytałem któryś topik że to przynosi pecha, grzebanie w niedziele? 
narazie psiknąłem contact elektronic sprejem na wtyczki z każdej strony od przewodów wn i poczekałem aż odparuje ten wynalazek, jutro zmienię świece, rozgrzeje silnik, przejadę się w około osiedla i zobaczę czy mi przerywa dalej jak wcisnę mocno pedał gazu, (wrażenia z czwartku i piątku po jeżdzie po trasie) bo jak wcisnę lekko to nie ma efektu przerywania, jak puszcze pedał gazu to silnik pracuje równo przy każdej wartości obrotów ale wykminiłem chyba że to muszą być kable bo jak pod górkę miałem 3k rmp to bardzo delikatnie szarpał (większe obciążenie na kable = przebicie iskry na blok silnika) i puściłem gaz to pracował równo ależ znowu jak zjeżdżałem z górki przy 3k rmp to nie szarpał (mniejsze obciążenie na kable = mniejsze przebicie) i dlatego z rana podskoczyłem od razu po kable...



narazie psiknąłem contact elektronic sprejem na wtyczki z każdej strony od przewodów wn i poczekałem aż odparuje ten wynalazek, jutro zmienię świece, rozgrzeje silnik, przejadę się w około osiedla i zobaczę czy mi przerywa dalej jak wcisnę mocno pedał gazu, (wrażenia z czwartku i piątku po jeżdzie po trasie) bo jak wcisnę lekko to nie ma efektu przerywania, jak puszcze pedał gazu to silnik pracuje równo przy każdej wartości obrotów ale wykminiłem chyba że to muszą być kable bo jak pod górkę miałem 3k rmp to bardzo delikatnie szarpał (większe obciążenie na kable = przebicie iskry na blok silnika) i puściłem gaz to pracował równo ależ znowu jak zjeżdżałem z górki przy 3k rmp to nie szarpał (mniejsze obciążenie na kable = mniejsze przebicie) i dlatego z rana podskoczyłem od razu po kable...
- Od: 11 wrz 2015, 22:45
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F BA 97 Z5
A na moje od http://e-katalog.intercars.com.pl/#/eka ... 507000000/ JCAuto
pytałem w ic o kable wn do mazdy 323 f v ba, rozpiętość cenowa 120 – 400 zł no to wziąłem za 123 bo nie mam więcej floty teraz a nalać wachy do auta też trzeba a pieniążki się nie rozmnażają same w nocy ale widzę że tam nie pracują normalni ludzie bo 3 razy pytałem czy na pewno będą pasować do tego auta... co mi odpowiedział, tak na pewno będą pasować a jak nie będą pasować to pan zwróci... gościu powinien w ryj dostać
, taka moja opinia a kable ngk kupie sobie jak będzie wypłata a te zostaną w zapasie
- Od: 11 wrz 2015, 22:45
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F BA 97 Z5
AdamKara napisał(a):pytałem w ic o kable wn do mazdy 323 f v ba, rozpiętość cenowa 120 – 400 zł no to wziąłem za 123 bo nie mam więcej floty teraz a nalać wachy do auta też trzeba a pieniążki się nie rozmnażają same w nocy
No tak, znowu zalozysz chinskie przewody, ktore Ci sie odepną na dołku a potem bedziesz psioczyc, ze mazda ma delikatne auta, ktore sie psuja
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
tak sobie właśnie myślę nad tym co powiedział czarek ale z tą decyzją co dalej z tymi kablami podejmę jutro jak zobaczę co słychać po wymianie świeć bo stare miałem ngk bkr5e i były strasznie, fotka poniżej i jeśli to były tylko świece to zwrócę tamte i poczekam do końca miesiąca i kupie zestaw od ngk ale wszystko okaże się po rozgrzaniu samochodu bo na zimnym jest ok
a tak by the way to myślałem że ta wymiana świec to jakaś mega trudna jest a wcale nie była poradziłem sobie w 20 min, kąt po dokręceniu kluczem krótki z terkotką o 90 w prawo i tyle, odpaliłem auto obroty 2,2k rpm a potem ładnie spadło na 1,2k rpm, przejadę się jutro i zobaczymy czy pomogło...
Dopisano 12 paź 2015, 08:57:
SUKCES – winne były świece
a tak by the way to myślałem że ta wymiana świec to jakaś mega trudna jest a wcale nie była poradziłem sobie w 20 min, kąt po dokręceniu kluczem krótki z terkotką o 90 w prawo i tyle, odpaliłem auto obroty 2,2k rpm a potem ładnie spadło na 1,2k rpm, przejadę się jutro i zobaczymy czy pomogło...
Dopisano 12 paź 2015, 08:57:
SUKCES – winne były świece
- Od: 11 wrz 2015, 22:45
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F BA 97 Z5
po wymianie świeć – była znaczna poprawa ale jeszcze delikatnie poszarpywało przy postoju na biegu jałowym, wymieniłem kable i pacjent zdrów 
i takie tam... oraz obliczałem spalanie, przy mojej nodze... tryb mieszany 70% trasa / 30% miasto 9L/100km z włączoną klimą
prędkość przelotowa na trasie około 140km/h a w mieście spokojnie do 4 – 5k rmp na każdym biegu oprócz jedynki bo jedynka do 3k rmp max 

i takie tam... oraz obliczałem spalanie, przy mojej nodze... tryb mieszany 70% trasa / 30% miasto 9L/100km z włączoną klimą

- Od: 11 wrz 2015, 22:45
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F BA 97 Z5
Witam Państwa !
Mam dziwny objaw w mojej Magdzie kochanej
Tylko przy przyśpieszaniu czasami, nie zawsze występuje taki jakby elektroniczny dźwięk pod maską (jakby iskra nie miała gdzie uciec z kopułki) przez 2-3 sekundy i tylko przy dodawaniu gazu (jak puszcze gaz od razu ustaje) ale nie zawsze się to pojawia przy obrotach do 3k rmp, powyżej tych obrotów tego nie ma, problem występuje na wszystkich biegach ale nieregularnie, raz się pojawia jak przyśpieszam raz nie...
Dodam że przejrzałem całe 15 stron w dziale technicznym silnika z5 i nie znalazłem nic podobnego i chyba wykluczam osłonę kolektora bo ten dźwięk bardziej mi przypomina zwarcie elektryczne i występuje tylko poniżej 3k rmp (gdzieś pomiędzy 2k – 3k rmp).
Co to może być?? Dodam że auto jeździ normalnie w każdym zakresie obrotów, nic nie szarpie ani nie stuka, kable nowe, świece też, wachy 3/4 zbiornika
Mam dziwny objaw w mojej Magdzie kochanej

Tylko przy przyśpieszaniu czasami, nie zawsze występuje taki jakby elektroniczny dźwięk pod maską (jakby iskra nie miała gdzie uciec z kopułki) przez 2-3 sekundy i tylko przy dodawaniu gazu (jak puszcze gaz od razu ustaje) ale nie zawsze się to pojawia przy obrotach do 3k rmp, powyżej tych obrotów tego nie ma, problem występuje na wszystkich biegach ale nieregularnie, raz się pojawia jak przyśpieszam raz nie...
Dodam że przejrzałem całe 15 stron w dziale technicznym silnika z5 i nie znalazłem nic podobnego i chyba wykluczam osłonę kolektora bo ten dźwięk bardziej mi przypomina zwarcie elektryczne i występuje tylko poniżej 3k rmp (gdzieś pomiędzy 2k – 3k rmp).
Co to może być?? Dodam że auto jeździ normalnie w każdym zakresie obrotów, nic nie szarpie ani nie stuka, kable nowe, świece też, wachy 3/4 zbiornika
- Od: 11 wrz 2015, 22:45
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F BA 97 Z5
Wymieniono amorki tył na kayaba 2 szt (myślałem że wcześniej mi wymienili ale miałem im jeszcze do**bać) i dopiero wczoraj do tego doszło i twardo jest teraz na maxa, każdą dziurkę w nawierzchni czuć, do tego nowy płyn chłodniczy, oring na aparat zapłonowy i zabezpieczenie podłogi 
Fotki z geometrii bo po amorkach trzeba było...
edit: Madzia na przeglądzie
Fotki z geometrii bo po amorkach trzeba było...
edit: Madzia na przeglądzie
- Od: 11 wrz 2015, 22:45
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F BA 97 Z5
Wymieniono przegub prawy i łączniki stabilizatorów.
Chciałem przykręcić ramki klubowe na rejestracje ale nie mogę odkręcić śrub bo przyrdzewiały, pryskałem wd40 ale nic to nie zmieniło, macie jakiś sposób na to?
Nie robiłem zdjęć bo brudna nie umyta...
Chciałem przykręcić ramki klubowe na rejestracje ale nie mogę odkręcić śrub bo przyrdzewiały, pryskałem wd40 ale nic to nie zmieniło, macie jakiś sposób na to?
Nie robiłem zdjęć bo brudna nie umyta...
- Od: 11 wrz 2015, 22:45
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F BA 97 Z5
zgrabna dupera 
tak mnie zastanawia spalanie ok 11-12l / 100km w cyklu mieszanym 70% trasa 30% miasto po trasie do 140km/h, często hamuje i przyśpieszam bo jakieś pi*** blokują lewy pas (ostatnio jakaś mania) ale w sumie cisnę ją do 5-6k rmp na każdym biegu więc chyba mam poprostu grubą nogę

tak mnie zastanawia spalanie ok 11-12l / 100km w cyklu mieszanym 70% trasa 30% miasto po trasie do 140km/h, często hamuje i przyśpieszam bo jakieś pi*** blokują lewy pas (ostatnio jakaś mania) ale w sumie cisnę ją do 5-6k rmp na każdym biegu więc chyba mam poprostu grubą nogę

- Od: 11 wrz 2015, 22:45
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F BA 97 Z5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość