Swoją drogą – strasznie łatwy demontaż zderzaka jest w szóstce
Kontrolki silnika (check engine) + system kontroli trakcji (TCS i DSC)
Panowie – miałem na prawdę lekko przetarty jeden kabel (gruby czerwony). Peszel był już dziurawy, jeden mniejszy niebieski był zgnieciony ale nie uszkodzony. Póki co po krótkiej trasie brak błędów, ale nie ciesze się zawczasu.
Swoją drogą – strasznie łatwy demontaż zderzaka jest w szóstce
Swoją drogą – strasznie łatwy demontaż zderzaka jest w szóstce
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Noo generalnie wiesz, aku był odpięty ze 4 godziny. Więc jutro może wrócić kontrolka na blat, ale ja przynajmniej jestem spokojny o kable na 10 lat 
Strasznie głupio jest to skonstruowane... Chyba zapomnieli o tym, że IC BARDZO się rusza w trakcie użytkowania.
Strasznie głupio jest to skonstruowane... Chyba zapomnieli o tym, że IC BARDZO się rusza w trakcie użytkowania.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Tak więc Panowie – nie chcę zapeszać, ale od 180km nic. Czysta od kontrolek(tych złych oczywiście) deska rozdzielcza.
Dziękuję za pomoc. Mam nadzieje, że to efekt długofalowy, a nie akurat wynik odpięcia akumulatora(juz odpinałem kiedyś, zawsze po 20-40km wracął problem). :d
Dziękuję za pomoc. Mam nadzieje, że to efekt długofalowy, a nie akurat wynik odpięcia akumulatora(juz odpinałem kiedyś, zawsze po 20-40km wracął problem). :d
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Ch...du...a i kamieni kupa.
Kontrolki wróciły na swoje ulubione miejsce czyli moją deskę rozdzielczą.
Krew mnie zalewa.
Kontrolki wróciły na swoje ulubione miejsce czyli moją deskę rozdzielczą.
Krew mnie zalewa.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
U mnie rozwiązaniem błędu Kod: P2009 – Niskie napięcie w obwodzie IMRC 1 rzędu cylindrów
(oczywiście zapalona kontrolka silnika i trakcji) była wymiana selenoidu – 5 minut. Czyli tak jak pisze większość w temacie.
(oczywiście zapalona kontrolka silnika i trakcji) była wymiana selenoidu – 5 minut. Czyli tak jak pisze większość w temacie.
-
Otwock_M6
Który to z solenoidów? Bo wnioskuje, że chodzi o jeden z tych które są nad chłodnica z przodu auta. No i jaki tego koszt ? ;/
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Witam
okazało się że odkręciła się tarcza czujnika położenia wała rozrządu, (Taracza z wycięciami z której czujnik odczytuje sygnały) kręciła się luźno na wałku – Stad problem z odczytami położenia wału i wałka i hałas.
silnik zmielił 3 śrubki ...
Pozdrawiam
okazało się że odkręciła się tarcza czujnika położenia wała rozrządu, (Taracza z wycięciami z której czujnik odczytuje sygnały) kręciła się luźno na wałku – Stad problem z odczytami położenia wału i wałka i hałas.
silnik zmielił 3 śrubki ...
Pozdrawiam
- Od: 4 mar 2014, 20:22
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 GY, 2006 RF-7J, 143KM
chodzi tu o walek rozrzadu na ktorym jest kolo z nacieciami..
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam
Jest to mój pierwszy wpis i jeżeli narusze zasady forum to bardzo przepraszam.
Problem dotyczy Mazdy6 ts2, 2.0 diesel z 2006 roku. 143km. Przejechane 160 tys.
Kupiłem Mazde dwa tygodnie temu. W piątek zapaliły mi się kontrolki jak w temacie.
Gdy auto się zagrzeje to silnik kręci się tylko do 2,5 tys i tyle, nic wiecej nie mozna z niego wcisnąć.
Dzis po zgaszeniu silnika pod domem odpalilem go raz jeszcze i znów działa bez zarzutu ale nie wiem jak długo gdyż zrobiłem tylko krótką rundę. Kontrolki nadal się świeciły.
Wiem, powinienem podpiąć pod komputer ale aż do czwartku nie mam takiej możliwości a do tyry trzeba jakoś się dostać.
Może ktoś miał podobny problem i wie co zrobić?
Czy uważacie, że mogę narazie jeździć takim autem? Nie zepsuje go bardziej?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc
Jest to mój pierwszy wpis i jeżeli narusze zasady forum to bardzo przepraszam.
Problem dotyczy Mazdy6 ts2, 2.0 diesel z 2006 roku. 143km. Przejechane 160 tys.
Kupiłem Mazde dwa tygodnie temu. W piątek zapaliły mi się kontrolki jak w temacie.
Gdy auto się zagrzeje to silnik kręci się tylko do 2,5 tys i tyle, nic wiecej nie mozna z niego wcisnąć.
Dzis po zgaszeniu silnika pod domem odpalilem go raz jeszcze i znów działa bez zarzutu ale nie wiem jak długo gdyż zrobiłem tylko krótką rundę. Kontrolki nadal się świeciły.
Wiem, powinienem podpiąć pod komputer ale aż do czwartku nie mam takiej możliwości a do tyry trzeba jakoś się dostać.
Może ktoś miał podobny problem i wie co zrobić?
Czy uważacie, że mogę narazie jeździć takim autem? Nie zepsuje go bardziej?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc
-
skuty
Witam
Mam juz bledy:
P1391
P0154
P2459
Mazdy nigdy nie miałem...pytanie czy ktoś sie orientuje ile bedzie mnie to kosztować? No i co muszę zrobic.
Dzieki
Mam juz bledy:
P1391
P0154
P2459
Mazdy nigdy nie miałem...pytanie czy ktoś sie orientuje ile bedzie mnie to kosztować? No i co muszę zrobic.
Dzieki
-
skuty
Niewiedza kosztuje dużo ,masa jest tego http://translate.google.pl/translate?hl ... rev=search
Dopisano wtorek, 14 kwietnia 2015, 07:08:
viewtopic.php?f=90&t=123243&start=1740
viewtopic.php?p=858951
Dopisano wtorek, 14 kwietnia 2015, 07:08:
viewtopic.php?f=90&t=123243&start=1740
viewtopic.php?p=858951
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Auto odwiedziło mechanika i wszystko bylo ok...
Az do dzis, nowy blad to P0133. Czy wymienil sonde Lambda na wadliwa?
Jakies pomysly?
Dzieki
Az do dzis, nowy blad to P0133. Czy wymienil sonde Lambda na wadliwa?
Jakies pomysly?
Dzieki
-
skuty
Witam kolegów i proszę o pomoc. Przeczytałem cały wątek i dużo innych, ale nie znalazłem takiego przypadku jaki występuje u mnie dlatego pozwoliłem sobie opisać swój problem.
A zaczął się on około tygodnia temu. Problem objawia się w sposób następujący: kiedy jeżdżę na wysokich obrotach nic złego się nie dzieje, ale kiedy zwalniam i obroty spadają, czasami zdarza się tak, że powiedzmy mam 3000 obrotów, dojeżdżam do tego skrzyżowania, obrotu powoli spadają i nagle spada dużo szybciej np o 300 i z powrotem odbiją lekko w górę – w tym czasie zaświeca się na około 1-2 sekundy kontrolka immobilizera.
Zaobserwowałem takie zjawisko kilka razy w czwartek. Chciałem jeszcze trochę poobserwować od czego to zależy itd., ale w sobotę gdy wyjechałem na miasto, po dojechaniu do skrzyżowania oprócz opisanej wyżej sytuacji pojawiły mi się również wielokrotnie pojawiające się w wątku kontroli check engine i tcs, no i auto przeszło w stan awaryjny – nie reagowało na pedał gazu. Po zgaszeniu silnika i odpalenia ponownie udało mi się bardzo wolno zjechać na pobocze, później dałem mu chwilę odpocząć, odpaliłem ponownie i dało się normalnie jechać, ale ciągle pozostała kontrolka check engine, a że była to sobota a miałem przed sobą długą trasę podjechał do aso mazdy, opisałem problem, podpięli pod komputer i diagnoza:
C1119 – błąd sygnału wejściowego TCS
P0606 – procesor ECM/PCM (??)
B1318 – niskie napięcie akumulatora.
Kolo z obsługi powiedział, że mam za słaby akumulator – 50Ah. Błędy udało się usunąć, a ja pomyślałem, że wystarczy wymiana aku i wszystko będzie dobrze. Dalsza droga przebiegła bez żadnych komplikacji.
We wtorek kupiłem YUASA YBX5005 65Ah 550A, zamontowałem i ruszyłem w podróż próbną. Przejechałem jakieś 10 km i byłem już z siebie mocno dumny, że poradziłem sobie z problemem, ale niestety na skrzyżowaniu znów przytrafiła się przygoda z CE + TCS
Dwa dni później po odpaleniu auta kontrolka check engine zgasła, ale problem migającej kontroli immobilizera nadal występuje.
Jakieś sugestie Panowie? Czy to może być ta sławetna przetarta wiązka przewodów pomiędzy InterCoolerem a przednią lewą lampą? Pomóżcie
A zaczął się on około tygodnia temu. Problem objawia się w sposób następujący: kiedy jeżdżę na wysokich obrotach nic złego się nie dzieje, ale kiedy zwalniam i obroty spadają, czasami zdarza się tak, że powiedzmy mam 3000 obrotów, dojeżdżam do tego skrzyżowania, obrotu powoli spadają i nagle spada dużo szybciej np o 300 i z powrotem odbiją lekko w górę – w tym czasie zaświeca się na około 1-2 sekundy kontrolka immobilizera.
Zaobserwowałem takie zjawisko kilka razy w czwartek. Chciałem jeszcze trochę poobserwować od czego to zależy itd., ale w sobotę gdy wyjechałem na miasto, po dojechaniu do skrzyżowania oprócz opisanej wyżej sytuacji pojawiły mi się również wielokrotnie pojawiające się w wątku kontroli check engine i tcs, no i auto przeszło w stan awaryjny – nie reagowało na pedał gazu. Po zgaszeniu silnika i odpalenia ponownie udało mi się bardzo wolno zjechać na pobocze, później dałem mu chwilę odpocząć, odpaliłem ponownie i dało się normalnie jechać, ale ciągle pozostała kontrolka check engine, a że była to sobota a miałem przed sobą długą trasę podjechał do aso mazdy, opisałem problem, podpięli pod komputer i diagnoza:
C1119 – błąd sygnału wejściowego TCS
P0606 – procesor ECM/PCM (??)
B1318 – niskie napięcie akumulatora.
Kolo z obsługi powiedział, że mam za słaby akumulator – 50Ah. Błędy udało się usunąć, a ja pomyślałem, że wystarczy wymiana aku i wszystko będzie dobrze. Dalsza droga przebiegła bez żadnych komplikacji.
We wtorek kupiłem YUASA YBX5005 65Ah 550A, zamontowałem i ruszyłem w podróż próbną. Przejechałem jakieś 10 km i byłem już z siebie mocno dumny, że poradziłem sobie z problemem, ale niestety na skrzyżowaniu znów przytrafiła się przygoda z CE + TCS
Dwa dni później po odpaleniu auta kontrolka check engine zgasła, ale problem migającej kontroli immobilizera nadal występuje.
Jakieś sugestie Panowie? Czy to może być ta sławetna przetarta wiązka przewodów pomiędzy InterCoolerem a przednią lewą lampą? Pomóżcie

mariusz5891 napisał(a):Jakieś sugestie Panowie? Czy to może być ta sławetna przetarta wiązka przewodów pomiędzy InterCoolerem a przednią lewą lampą? Pomóżcie
To sprawdź jako pierwsze, bo masz spore objawy gubienia masy
Jak nie pomoże to będziemy myśleć co dalej.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Bardzo dziękuję koledze wyżej za sugestie. Byłeś blisko, problem tkwił w świecach. Chłopaki przy montażu instalacji LPG wymienili mi na irydowe, a te niestety nie spodobały się mojej Madzi
. Po wymianie na stare problem całkowicie zniknął 


mariusz5891 napisał(a):Po wymianie na stare problem całkowicie zniknął
A to najlepsza wieść w tym wątku, bezawaryjności!
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Witam mam problem z moja mazdą 6 2.0 136 km ,świecą tę przeklete kontrolki (check engine) + system kontroli trakcji (TCS i DSC),podłaczyłem pod kompa wyskoczył mi bład P0401 Układ recurkulacji spalin (system EGR) -niewystarczajacy przepływ ,więc wyczyściłem zawór egr bła skasowałem i znów po jakiś 25 km znowu się zapaliły te kontrolki ,podpiąłem pod kompa tym razem przez program forscan i ten sam bła P0401+C1119- brak prawidłowej komunikacji pomiędzy modulem ABS/TCS/DSC a sterownikiem PCM już nie wiem co mam robić silnik mimo tych kontrolek normalnie pracuje żadnej różnicy nie ma ale denerwują mnie te kontrolki
-
noname82
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6