Mazda6 2.0 MZR-CD 143KM '07 HB
Do Twojej Mazdy taka jak na 2 i 3 zdjęciu. Ta z 1 zdjęcia nie podejdzie 

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
1 najładniejsza ale jak nie podejdzie to imo 3 zdecydowanie lepsza od 2 
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Jakbyś miał sedana to tylko numer 1. Jak dla mnie to zdecydowanie numer 2, jest dedykowana do polifta, wersja Tamura też z taką wychodziła.
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Ja też jak nie znajdę swojego autoexe to założę 2
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Dawno mnie tu nie było, bo gdzieś trzeba zarabiać na mody 
Madzia ma się bardzo dobrze, tylko lać i jeździć. Jak do tej pory zrobiłem już 2tys km więc jeszcze sporo przed nią
W autku wymieniłem zalałem świeży olej Dexelia 5w30 DPF+ filtry knecht. Olej niestety przelałem, chciałem zostawić na 3/4 miarki, a zalałem full
Przy zmianie oleju wyczyściłem metalowe elementy podwozia z rudej i poczęstowałem Brunoxem. Pod koniec miesiąca biorę się za konserwację podwozia, bo mega paka produktów czeka
Dodałem też środek do czyszczenia wtrysków Liqui Moly, bo zalałem lipnego paliwa na stacji 
Obecnie z modów pomalowałem zaciski w odcień niebieskiego, na żywo naprawdę super wygląda, każdy zauważył różnicę. Malowałem sprayem + podkład, dorwałem świetną farbę super kryje i szybko schnie.
Dodatkowo wymieniłem wszystkie żarówki podświetlenia na LED zimną biel
Wczoraj doleciała paczka ze spoilerem. Nie taki model jak chciałem bo nr. 3, ale za 60zł nie ma co wybrzydzać
teraz tylko malowanie
Myślicie, że sprayem da radę to pomalować bo mogę go pomalować za 150zł u lakiernika lub samemu 
kilka fotek:
Madzia ma się bardzo dobrze, tylko lać i jeździć. Jak do tej pory zrobiłem już 2tys km więc jeszcze sporo przed nią

W autku wymieniłem zalałem świeży olej Dexelia 5w30 DPF+ filtry knecht. Olej niestety przelałem, chciałem zostawić na 3/4 miarki, a zalałem full
Przy zmianie oleju wyczyściłem metalowe elementy podwozia z rudej i poczęstowałem Brunoxem. Pod koniec miesiąca biorę się za konserwację podwozia, bo mega paka produktów czeka
Obecnie z modów pomalowałem zaciski w odcień niebieskiego, na żywo naprawdę super wygląda, każdy zauważył różnicę. Malowałem sprayem + podkład, dorwałem świetną farbę super kryje i szybko schnie.
Dodatkowo wymieniłem wszystkie żarówki podświetlenia na LED zimną biel
Wczoraj doleciała paczka ze spoilerem. Nie taki model jak chciałem bo nr. 3, ale za 60zł nie ma co wybrzydzać

kilka fotek:
Dawno nic nie pisałem w temacie, żeby nikt nie pomyślał, że Madzia tylko jeździ i nic się nie robi 
Z racji kilku dni wolnego – urlop spędziłem w garażu
Przez 4 dni udało mi się zrobić: przebieg 164 444 km data: 12.09.2015r.
* montaż polakierowanej lotki na klapę
[ Pomalowałem sam, ale ostatecznie i tak drugi raz lakierował profesjonalista. Wyszło ładnie ale przetarłem polerką i zrobił mi znajomy w autoryzowanym serwisie bazą wodną]
* wymiana podkładek pod wtryskami
[ Nie miałem niepokojących objawów wypalonych podkładek, madzia nie kopciła, nie brała oleju, spalanie w normie, tylko denerwował mnie przedmuch przez korek, że potrafiło olejem chlapać i puszczać chmurkę. Teraz normalne ruchy powietrza poruszające korek, zero dymku, olej nie chlapie i spalanie spadło około 0,5l/100km]
* sprawdzenie smoka i misy
[ Czysto nie było potrzeby tego ruszać, ale bd spał spokojnie ]
* wymiana oleju Dexelia 5W30 + filtr KNECHT, wymiana oleju w skrzyni MOTUL GEAR 300, filtr paliwa KNECHT, filtr powietrza i kabinowy JAPAN
* konserwacja podwozia, nadkoli, profili zamkniętych (NOVOL, BOLL, APP)
[ Jak to w 6stach bywa konieczne jest robienie konserwy podwozia, chociaż na nadwoziu nie mam grama rdzy, pod spodem trzeba zaglądać. Spód na pierwszy rzut oka wyglądał ok, jedynie elementy zawieszenia były ruszone. Jednak nie ma co oszczędzać i w newralgicznych miejscach pod fabryczną konserwacją ruda zaczyna robić swoje. Wszystko zeszlifowane do gołej blachy potraktowane BRUNOX, podkład, guma do konserwacji podwozia. W profile fluid we wszystkie mozliwe otwory profili, aż się wylewało, a teraz muszę 3 dzień wietrzyć samochód :facepalm: . Mam przynajmniej spokój na jakiś czas. ]
* zmiana nadkoli tył na plastik zamiast tekstylu
* wymiana IC
[ Niemiła niespodzianka od poprzedniego właściciela. Kolanko zaklejone na grubo sylikonem, a pod spodem pęknięcie. Wymieniłem na dobrej klasy zamiennik i bd spokój. ]
* sprawdzony rozrząd
[ Info od ASO, że był robiony rozrząd w serwisie w Niemczech przy 120tys. Zdjąłem osłonę, pasek wyglada jak nowy, wszystkie literki i napisy widoczne]
* montaż świateł do jazdy dziennej z automatem
* gleba EIBACHy -30
[ Zaczęte nieskończone i stoi na serii. Nie dałem rady ruszyć łączników z przodu i trzeba bd wymienić na nowe a te potraktować kątówką]
* na koniec mycie, sprzątanie i wosk KING SOFT, rewelacja polecam
Na koniec FORScan, zero błędów i autokalibracja
Niedługo jakaś sesja jak znajdzie się czas i pogoda. Miałem się wyrobić z letnim setup'em, ale chyba zima przyjdzie szybciej, więc felga 17'' i gleba bd na wiosnę :piatka:
filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=z2H4qYW ... e=youtu.be
Z racji kilku dni wolnego – urlop spędziłem w garażu

Przez 4 dni udało mi się zrobić: przebieg 164 444 km data: 12.09.2015r.
* montaż polakierowanej lotki na klapę
[ Pomalowałem sam, ale ostatecznie i tak drugi raz lakierował profesjonalista. Wyszło ładnie ale przetarłem polerką i zrobił mi znajomy w autoryzowanym serwisie bazą wodną]
* wymiana podkładek pod wtryskami
[ Nie miałem niepokojących objawów wypalonych podkładek, madzia nie kopciła, nie brała oleju, spalanie w normie, tylko denerwował mnie przedmuch przez korek, że potrafiło olejem chlapać i puszczać chmurkę. Teraz normalne ruchy powietrza poruszające korek, zero dymku, olej nie chlapie i spalanie spadło około 0,5l/100km]
* sprawdzenie smoka i misy
[ Czysto nie było potrzeby tego ruszać, ale bd spał spokojnie ]
* wymiana oleju Dexelia 5W30 + filtr KNECHT, wymiana oleju w skrzyni MOTUL GEAR 300, filtr paliwa KNECHT, filtr powietrza i kabinowy JAPAN
* konserwacja podwozia, nadkoli, profili zamkniętych (NOVOL, BOLL, APP)
[ Jak to w 6stach bywa konieczne jest robienie konserwy podwozia, chociaż na nadwoziu nie mam grama rdzy, pod spodem trzeba zaglądać. Spód na pierwszy rzut oka wyglądał ok, jedynie elementy zawieszenia były ruszone. Jednak nie ma co oszczędzać i w newralgicznych miejscach pod fabryczną konserwacją ruda zaczyna robić swoje. Wszystko zeszlifowane do gołej blachy potraktowane BRUNOX, podkład, guma do konserwacji podwozia. W profile fluid we wszystkie mozliwe otwory profili, aż się wylewało, a teraz muszę 3 dzień wietrzyć samochód :facepalm: . Mam przynajmniej spokój na jakiś czas. ]
* zmiana nadkoli tył na plastik zamiast tekstylu
* wymiana IC
[ Niemiła niespodzianka od poprzedniego właściciela. Kolanko zaklejone na grubo sylikonem, a pod spodem pęknięcie. Wymieniłem na dobrej klasy zamiennik i bd spokój. ]
* sprawdzony rozrząd
[ Info od ASO, że był robiony rozrząd w serwisie w Niemczech przy 120tys. Zdjąłem osłonę, pasek wyglada jak nowy, wszystkie literki i napisy widoczne]
* montaż świateł do jazdy dziennej z automatem
* gleba EIBACHy -30
[ Zaczęte nieskończone i stoi na serii. Nie dałem rady ruszyć łączników z przodu i trzeba bd wymienić na nowe a te potraktować kątówką]
* na koniec mycie, sprzątanie i wosk KING SOFT, rewelacja polecam
Niedługo jakaś sesja jak znajdzie się czas i pogoda. Miałem się wyrobić z letnim setup'em, ale chyba zima przyjdzie szybciej, więc felga 17'' i gleba bd na wiosnę :piatka:
filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=z2H4qYW ... e=youtu.be
Nie trzeba demontować łączników z przodu aby założyć eibachy 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):Nie trzeba demontować łączników z przodu aby założyć eibachy
I kto to mówi hehe ale to prawda, a z tyłu to już w ogóle poezja
-
makmarc
Sam miałem z tym problemy i zastanawiałem się
więc od razu piszę koledze 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
To jak to zamontować
Kombinowałem ale inaczej nie dam rady wyjąc kolumny bez tych widełek

Musisz zakładać i zdejmować widełki z jednej i drugiej strony naraz, bo w przeciwnym razie stabilizator blokuje Ci dostęp.lukasssss1 napisał(a):To jak to zamontowaćKombinowałem ale inaczej nie dam rady wyjąc kolumny bez tych widełek
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Trochę jaśniej proszę, jeżeli odkręcę widełki od wahacza to nadal do widełek mam zamontowany łącznik, czyli nie wyjmę całej kolumny. Jak poluzuję śrubę od widełek która dociska amortyzator to i tak nie moge go poruszyć ani do dołu ani do góry. Więc musisz mi to bardziej łopatologicznie wytłumaczyć 
No to u mnie było to zrobione tak, odkręcona śruba która trzyma widełki na macpersonie, kolor czerwony
Odkręcona śruba na wahaczu kolor żółty
A tu gdzie zaznaczyłem kolorem żółtym tam schodzą widełki.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Trochę nie wiem jak to Rafał opisałeś, nie rozumiem. Z tego co widzę to do zmiany sprężyn zdejmowałeś całą zawiechę xD ja zmieniałem na samochodzie i musiałem odkręcić stabilizatory, zarówno przednie jak i tylne :p pamiętam bo jednego nie dokręciłem i coś stukało
pamiętam że jeden z klubowiczów w swojej GH też wymieniał u mechanika i ten właśnie nie dokrecil mu stabilizatora właśnie :p
Jaką całą zawiechę
Kurde takie trudne to jest ?
aby uwolnić amora odkręcamy śrubę na widełkach dzięki której trzymają się na amortyzatorze
A żeby nie odkręcać łączników to odkręcamy na dole śrubę która idzie w wahaczu poprzecznie 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Sprężyny zostawiam na wiosnę, wtedy zrobię letni setup i obniżę Madzię
Postaram się zrobić sposobem bez cięcia łączników, jak nie dam rady to kupie nowe i kątówka pójdzie w ruch 
Z planów na chwile obecną to zaopatrzenie się w koła zimowe, miały być stalowe 15'' ale kupiłem gumę zimową na obecną 16'', a na lato wleci 17'' lub 18''
W wolnej chwili oglądam ogłoszenia, kusza mnie 18'' RX-y, ale mam fatalne drogi w mojej okolicy. Znalazłem 2 ciekawe wzory, szybki i prosty virtual i które bardziej pasują

Z planów na chwile obecną to zaopatrzenie się w koła zimowe, miały być stalowe 15'' ale kupiłem gumę zimową na obecną 16'', a na lato wleci 17'' lub 18''
Yyy żadne. Jak dla mnie nie pasują do tego auta.
Nabryzgane olejem z mojego S5
Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Mi się podobają te na tyle 


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości