Mazda6 2.0 MZR-CD 143KM '07 HB

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Danmazda » 3 kwi 2015, 23:00

Do Twojej Mazdy taka jak na 2 i 3 zdjęciu. Ta z 1 zdjęcia nie podejdzie :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Socyopatic » 4 kwi 2015, 09:41

1 najładniejsza ale jak nie podejdzie to imo 3 zdecydowanie lepsza od 2 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez WisniaUs » 4 kwi 2015, 09:56

Najlepsza nr 3 bo 1 jak juz pisane nie podejdzie bo to do sedana
WisniaUs
 

Postprzez Przemysław » 4 kwi 2015, 10:10

Jakbyś miał sedana to tylko numer 1. Jak dla mnie to zdecydowanie numer 2, jest dedykowana do polifta, wersja Tamura też z taką wychodziła.
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez Yoki » 4 kwi 2015, 10:55

Ja też jak nie znajdę swojego autoexe to założę 2
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez lukasssss1 » 17 maja 2015, 12:00

Dawno mnie tu nie było, bo gdzieś trzeba zarabiać na mody :D

Madzia ma się bardzo dobrze, tylko lać i jeździć. Jak do tej pory zrobiłem już 2tys km więc jeszcze sporo przed nią <lol>

W autku wymieniłem zalałem świeży olej Dexelia 5w30 DPF+ filtry knecht. Olej niestety przelałem, chciałem zostawić na 3/4 miarki, a zalałem full :(

Przy zmianie oleju wyczyściłem metalowe elementy podwozia z rudej i poczęstowałem Brunoxem. Pod koniec miesiąca biorę się za konserwację podwozia, bo mega paka produktów czeka :) Dodałem też środek do czyszczenia wtrysków Liqui Moly, bo zalałem lipnego paliwa na stacji :(

Obecnie z modów pomalowałem zaciski w odcień niebieskiego, na żywo naprawdę super wygląda, każdy zauważył różnicę. Malowałem sprayem + podkład, dorwałem świetną farbę super kryje i szybko schnie.
Dodatkowo wymieniłem wszystkie żarówki podświetlenia na LED zimną biel :)

Wczoraj doleciała paczka ze spoilerem. Nie taki model jak chciałem bo nr. 3, ale za 60zł nie ma co wybrzydzać <lol> teraz tylko malowanie :) Myślicie, że sprayem da radę to pomalować bo mogę go pomalować za 150zł u lakiernika lub samemu ;)

kilka fotek:
Załączniki
WP_20150427_003 - Kopia.jpg
WP_20150427_010 - Kopia.jpg
WP_20150427_013 - Kopia.jpg
WP_20150427_015 - Kopia.jpg
WP_20150427_017 - Kopia.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez makmarc » 17 maja 2015, 22:31

Sprayem to maluj zaciski, a z lotką do lakiernika :) Raz, a porządnie :)
makmarc
 

Postprzez lukasssss1 » 16 wrz 2015, 20:42

Dawno nic nie pisałem w temacie, żeby nikt nie pomyślał, że Madzia tylko jeździ i nic się nie robi :D

Z racji kilku dni wolnego – urlop spędziłem w garażu <glupek2>

Przez 4 dni udało mi się zrobić: przebieg 164 444 km data: 12.09.2015r.

* montaż polakierowanej lotki na klapę
[ Pomalowałem sam, ale ostatecznie i tak drugi raz lakierował profesjonalista. Wyszło ładnie ale przetarłem polerką i zrobił mi znajomy w autoryzowanym serwisie bazą wodną]

* wymiana podkładek pod wtryskami
[ Nie miałem niepokojących objawów wypalonych podkładek, madzia nie kopciła, nie brała oleju, spalanie w normie, tylko denerwował mnie przedmuch przez korek, że potrafiło olejem chlapać i puszczać chmurkę. Teraz normalne ruchy powietrza poruszające korek, zero dymku, olej nie chlapie i spalanie spadło około 0,5l/100km]

* sprawdzenie smoka i misy
[ Czysto nie było potrzeby tego ruszać, ale bd spał spokojnie ]

* wymiana oleju Dexelia 5W30 + filtr KNECHT, wymiana oleju w skrzyni MOTUL GEAR 300, filtr paliwa KNECHT, filtr powietrza i kabinowy JAPAN

* konserwacja podwozia, nadkoli, profili zamkniętych (NOVOL, BOLL, APP)
[ Jak to w 6stach bywa konieczne jest robienie konserwy podwozia, chociaż na nadwoziu nie mam grama rdzy, pod spodem trzeba zaglądać. Spód na pierwszy rzut oka wyglądał ok, jedynie elementy zawieszenia były ruszone. Jednak nie ma co oszczędzać i w newralgicznych miejscach pod fabryczną konserwacją ruda zaczyna robić swoje. Wszystko zeszlifowane do gołej blachy potraktowane BRUNOX, podkład, guma do konserwacji podwozia. W profile fluid we wszystkie mozliwe otwory profili, aż się wylewało, a teraz muszę 3 dzień wietrzyć samochód :facepalm: . Mam przynajmniej spokój na jakiś czas. ]

* zmiana nadkoli tył na plastik zamiast tekstylu

* wymiana IC
[ Niemiła niespodzianka od poprzedniego właściciela. Kolanko zaklejone na grubo sylikonem, a pod spodem pęknięcie. Wymieniłem na dobrej klasy zamiennik i bd spokój. ]

* sprawdzony rozrząd
[ Info od ASO, że był robiony rozrząd w serwisie w Niemczech przy 120tys. Zdjąłem osłonę, pasek wyglada jak nowy, wszystkie literki i napisy widoczne]

* montaż świateł do jazdy dziennej z automatem

* gleba EIBACHy -30
[ Zaczęte nieskończone i stoi na serii. Nie dałem rady ruszyć łączników z przodu i trzeba bd wymienić na nowe a te potraktować kątówką]

* na koniec mycie, sprzątanie i wosk KING SOFT, rewelacja polecam :D :D Na koniec FORScan, zero błędów i autokalibracja

Niedługo jakaś sesja jak znajdzie się czas i pogoda. Miałem się wyrobić z letnim setup'em, ale chyba zima przyjdzie szybciej, więc felga 17'' i gleba bd na wiosnę :piatka:

filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=z2H4qYW ... e=youtu.be
Załączniki
20150907_112106.jpg
20150908_141004.jpg
20150908_143611.jpg
20150908_180159.jpg
20150909_095156.jpg
20150909_180316.jpg
20150909_191405.jpg
20150910_122334.jpg
20150910_122407.jpg
20150910_155630.jpg
20150911_150157.jpg
20150912_160347.jpg
20150912_163127.jpg
20150912_163134.jpg
20150912_185243.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez xRafalx » 16 wrz 2015, 21:46

Nie trzeba demontować łączników z przodu aby założyć eibachy :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez makmarc » 16 wrz 2015, 22:00

xRafalx napisał(a):Nie trzeba demontować łączników z przodu aby założyć eibachy :D


I kto to mówi hehe ale to prawda, a z tyłu to już w ogóle poezja :) działaj jak najszybciej z tym, bo to nie może tak leżeć
makmarc
 

Postprzez xRafalx » 16 wrz 2015, 22:11

Sam miałem z tym problemy i zastanawiałem się :D więc od razu piszę koledze :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez lukasssss1 » 16 wrz 2015, 23:27

To jak to zamontować <co?> Kombinowałem ale inaczej nie dam rady wyjąc kolumny bez tych widełek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez xRafalx » 17 wrz 2015, 10:10

lukasssss1 napisał(a):To jak to zamontować <co?> Kombinowałem ale inaczej nie dam rady wyjąc kolumny bez tych widełek
Musisz zakładać i zdejmować widełki z jednej i drugiej strony naraz, bo w przeciwnym razie stabilizator blokuje Ci dostęp.
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez lukasssss1 » 17 wrz 2015, 11:49

Trochę jaśniej proszę, jeżeli odkręcę widełki od wahacza to nadal do widełek mam zamontowany łącznik, czyli nie wyjmę całej kolumny. Jak poluzuję śrubę od widełek która dociska amortyzator to i tak nie moge go poruszyć ani do dołu ani do góry. Więc musisz mi to bardziej łopatologicznie wytłumaczyć :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez xRafalx » 17 wrz 2015, 13:04

No to u mnie było to zrobione tak, odkręcona śruba która trzyma widełki na macpersonie, kolor czerwony :) Odkręcona śruba na wahaczu kolor żółty :) A tu gdzie zaznaczyłem kolorem żółtym tam schodzą widełki.
Załączniki
226724285_7_644x461_mazda-6-polos-amortyzator-przekladnia-kierownicza-zacisk-tarcza-wahacz-.jpg
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez LooKasH8 » 17 wrz 2015, 14:24

Trochę nie wiem jak to Rafał opisałeś, nie rozumiem. Z tego co widzę to do zmiany sprężyn zdejmowałeś całą zawiechę xD ja zmieniałem na samochodzie i musiałem odkręcić stabilizatory, zarówno przednie jak i tylne :p pamiętam bo jednego nie dokręciłem i coś stukało :) pamiętam że jeden z klubowiczów w swojej GH też wymieniał u mechanika i ten właśnie nie dokrecil mu stabilizatora właśnie :p
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez xRafalx » 17 wrz 2015, 14:36

Jaką całą zawiechę :D Kurde takie trudne to jest ? :D aby uwolnić amora odkręcamy śrubę na widełkach dzięki której trzymają się na amortyzatorze :D A żeby nie odkręcać łączników to odkręcamy na dole śrubę która idzie w wahaczu poprzecznie :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez lukasssss1 » 26 paź 2015, 22:24

Sprężyny zostawiam na wiosnę, wtedy zrobię letni setup i obniżę Madzię :) Postaram się zrobić sposobem bez cięcia łączników, jak nie dam rady to kupie nowe i kątówka pójdzie w ruch :)

Z planów na chwile obecną to zaopatrzenie się w koła zimowe, miały być stalowe 15'' ale kupiłem gumę zimową na obecną 16'', a na lato wleci 17'' lub 18'' :D :D W wolnej chwili oglądam ogłoszenia, kusza mnie 18'' RX-y, ale mam fatalne drogi w mojej okolicy. Znalazłem 2 ciekawe wzory, szybki i prosty virtual i które bardziej pasują ?? :)
Załączniki
felgi.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez Yoki » 26 paź 2015, 22:26

Yyy żadne. Jak dla mnie nie pasują do tego auta.

Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Danmazda » 26 paź 2015, 22:26

Mi się podobają te na tyle <spoko>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy