323 F BA Poziom oleju – jak sprawdzać?
1, 2
Nanotechnologia
Siakieś bzdury z tymi różnymi stanami oleju po różnych stronach bagnetu. Trzeba sugerować się wskazaniem "wyższym", skoro olej tam był, to tyle powinno go być, z drugiej strony mógł spłynąć podczas wyciągania.
Siakieś bzdury z tymi różnymi stanami oleju po różnych stronach bagnetu. Trzeba sugerować się wskazaniem "wyższym", skoro olej tam był, to tyle powinno go być, z drugiej strony mógł spłynąć podczas wyciągania.
- Od: 6 paź 2008, 17:56
- Posty: 486
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda dwa zero
dlatego ja obracam bagnet o 360 stopni i wtedy wyjmuję i nie mam problemów jeśli chodzi o odczyt poziomu oleju
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Siemacie ,mam problem,ładnych kilka dni temu zgubiłem bagnet,po tym jak położyłem go na silniku,moja mażdzioszka lubi olej,więc zrobiłem bagnet z druta:D,lecz dawało to nie wiarygodne pomiary,dziś mi doszedł bagnet od MAZDA 323F BA 1.5 ,z pozoru taki sam i pasuje,tylko że problem jest taki że wskazuje maksymalny poziom,a powinien być w granicach minimum,zupełnie jak z moim bagnetem własnej roboty,może coś uszkodziłem w tej misce ? kompletnie nie wiem co myśleć,według mnie bagnet jest identyczny.Co sądzicie ?
W Twoim X6 długość bagnetu może być inna niż w "efkach" tym bardziej, że masz przecież inny silnik.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jeśli nie dostaniesz oryginalnego od Xedosa to spytaj o wymiar kolegów, którzy taki mają i wnet zrób identyczny.
To jak w końcu prawidłowo sprawdzić stan oleju w 323F BA 1.5L? Wg tego co pisze GofNet jakoś mi nie wychodzi bo nie widzę żeby mój bagnet był wygięty w którąkolwiek ze stron. Wydaje mi się, że mam full ale wlałem tak naprawdę 3 litry oleju i to z wymianą filtra. Z jednej strony bagnetu trochę ponad max a z drugiej trudno powiedzieć bo olej nie pokrywa tej strony tak grubo jak z drugiej
Wymiana oraz sprawdzanie poziomu oleju powinna odbywać się na równym podłożu tj nie z górki nie pod górkę. Silnik powinien zostać nagrzany do temperatury roboczej a dodatkowo można sobie pomóc wdmuchując powietrze z kompresora by zleciała cała reszta.
Oczywiście sprawdzane i wymieniane było na równym podłożu. Niestety po ścieknięciu oleju układ nie został już przedmuchany, czy to możliwe, że w misce lub innych elementach zostało jeszcze 0,3-05 litra starego oleju? Pytam o to dlatego, że po wlaniu 3 litrów świeżego oleju na bagnecie mam troszkę ponad F (o ile dobrze sprawdzam ) Na drugiej stronie bagnetu (od spodu jest jakby mniej oleju).
Jest możliwe. Ja zawsze przedmuchuję i za każdym razem scieknie jeszcze dosyć sporo. Wlewam około 3.3L oleju z filtrem już.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości