Subaru Impreza GT@STI MY00

Postprzez onyx » 26 lip 2015, 20:59

Zaciski okazały się mało spotykanymi na naszym rynku egzemplarzami i wymagały po latach eksploatacji wzmożonej troski – dla nich był ostatni dzwonek. Oj było z tym roboty i stresu co niemiara ;) Grunt, że się udało <spoko> Auto zaliczyło imprezę i jak widać z dobrymi wynikami – gratulacje zajętego miejsca :) Także ogólnie melodramat z happy endem <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez piwo » 27 lip 2015, 10:00

jakies wyniki ?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez MariuS » 28 lip 2015, 05:37

Na razie nic na papierze nie ma. Tylko tyle co z pamięci. Strat nie było, chlapacze i karoseria przeżyły jeden szeroki łuk bokiem w opopony. Kocyk na turbo kupuje w najbliższym czasie, bo w sobotę przy 30+ bez osłony na turbo IC był gorący.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez onyx » 3 sie 2015, 09:01

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Bartek1986 » 31 sie 2015, 00:51

Impreza śliczna na żywo, w bardzo fajnym stanie. Brzmieniem masakruje. Jak stałem za Mariusem w kolejce i odpalał samochód to przestawałem słyszeć swój, który uważałem za prze głośny :D
Jeździłem z kilkoma GTkami i robiłem z nich, że tak powiem "wiatrak", a tu było inaczej. Jedzie bardzo bardzo dobrze, zawias robi robotę no i kierowca ogarnia co było widać na OESie :)
Mocą na bank dużo bliżej do STi jak do GTka ;)
Jakieś tam foty ode mnie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie, nie popsuły się obie na raz <lol> Ciepło było <czarodziej>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez piwo » 1 wrz 2015, 05:56

MAriusz przyznaj sie co nagrzebales w aucie od czaplinka 2014 ze taki dobry czas wykreciles?
http://www.chrono-tech.pl/zloty_ms/czap ... ing_os.pdf
alby tobie tak forma przybyla albo mi tak spadla. jedno z dwoch :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Bo_Lo » 1 wrz 2015, 08:44

Zdaje się ze wtedy btlo jeszcze nie ogarnięte doladowanie.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez piwo » 1 wrz 2015, 10:03

tylko tyle?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Bo_Lo » 1 wrz 2015, 16:18

I aż tyle... wtedy zdaje się dmuchało ledwo 0,5 bara.Teraz pompuje ponad bar ;)
BTW wejdż na wagę,może balastu przybyło :P
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez MariuS » 1 wrz 2015, 16:18

A więc tak:

W Czaplinku w zasadzie auto po prostu było tylko jezdne. Problem z doładowaniem – 0,6bara. Zawias który od stania podczas naprawy (niecały rok) się posypał – wylane tylne amorki i stukające łączniki z przodu. W Czaplinku auto się mega przez to nie prowadziło ( a był nowiutkie opony). Chciałem jechać szybciej a to z kolei owocowało gorszymi czasami poprzez zbędne zmiany biegów itp itd. Auto muliło po wyjściu z zakrętu na 2-gim biegu.
Na ten sezon ogarnąłem już wszystko. Z jednej strony poszło sporo sporo kasy ale naprawdę jestem każdym chyba modem zadowolony <spoko> . Największa różnica w prowadzeniu to wymiana amorów na sprawne, przełożenie wahaczy i całych napędów z STI, nowy magiel i gumy zawiasu przód (tył jest jeszcze na seryjnych założonych we fabryce gumach).

Myślę, że też wjeżdżam się powoli w to auto. W Rykach na każdym okrążeniu OES-umiałem ze 4 razy po 1,5-2s odcięcia doładowania i check`i. Myślę, że naprawdę po kilku następnych kółkach można by jeszcze trochę z czasu zyskać. Wywaliłem dziś BOV`a na rzecz Oem DV – problem odcinania doładowania i check`ów chyba znikł. Liczę, że w nast sezonie uda się nawiązać większą walkę ze Speedsterami ;P


Obecny setup to:

SILNIK:
– pół-zamknięty shortblock EJ207 z WRX STI New Age, głowice z GT, wiatrak TD04L .

UKŁAD PALIWOWY:
– pompa paliwa DeatschWerks DW200

UKŁAD DOLOTOWY:
– seryjny filtr Mann, pucha pozbawiona rezonatora

UKŁAD WYDECHOWY:
– 3" kompletny Blitz Nür Spec R + DP na szerokim kołnierzu

ELEKTRONIKA:
– ECU STI Prodrive + EBC Apexi AVC-R. Wystrojone na 1,1b

UKŁAD NAPĘDOWY:
– skrzynia STI JDM 4,44 TY754VBAAA + otwarty(niestety) dyfer STI
– odchudzone koło zamachowe

UKŁAD KIEROWNICZY:
– magiel 2,2obr PRS Palonka, pompa wspomagania + chłodniczka wspomagania z STI GD

ZAWIESZENIE:
– gwint HSD Mono Pro HR
– rozpórki górne oraz dolne przód i tył Summit/OMP
– stabilizator przedni seryjny, [jaki?] Whiteline regulowany 24mm, łączniki aluminiowe Whiteline
– wahacze przednie alu z Type R
– poliuretany w zawieszeniu przednim 80 ShA

UKŁAD HAMULCOWY:
Przewody w stalowym oplocie
– przód 4-tłoczek Stoptech 330mm
– tył 2-tłoczek WRX 290mm
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Bo_Lo » 1 wrz 2015, 16:22

Ale niech się Marius wypowie bo to jego potwór.BTW zayebiście się jedzie kiedy wyprzedzanie trwa kilka ''parseków'' a przy ponad 200km/h wciśnięcie gazu powoduje wciśnięcie w fotel...i tak az do 260/h :P

Dopisano 01 wrz 2015 16:24:

hehe,akurat skrobałeś posta jak ja wysłałem ;)
jak widać było tego sporo więcej,więc Piwo nie jest z Tobą tak żle wcale :P
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez piwo » 1 wrz 2015, 17:07

w sliki bedziesz inwestowal? rsry to sa fajne opony ale na rykach widzialem sporo juz aut ze slikami. chyba ze zlotu na zlot coraz bardziej doinwestowane sa auta. bez parcia do przodu nie da sie byc konkurencyjnym. niby zlot milosnikow aut a parcie kazdy ma spore na pucharki. to fajne, ale tez kosztowne. fajnie ze twoje autko zaczelo jezdzic tak jak powinno. wogole fajnie ze w klubie sa az 4 szybkie subaryny. jest z kim walczyc :) przydalby sie jeszcze jakis misiek dla porownania.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez MariuS » 1 wrz 2015, 19:02

Tak. Będą sliki a na dojazd zwykłe opony codziennego użytku. Mając 323F KLZE kilka lat miałem okazję przekonać się, że nie da się połączyć auta daily i do prawdziwego upalania. Tak więc Impreza będzie do zabawy a mam nadzieję, że niedługo zagości jakaś Mazda6 :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Bartek1986 » 1 wrz 2015, 19:05

kup se Legacy H6 na co dzień :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez sewo » 1 wrz 2015, 22:46

Bartek1986 napisał(a):kup se Legacy H6 na co dzień :D


<lol> <lol> <lol> <lol> Maniacy!

Propsy mariusz. Jestem ciekaw jak to teraz jedzie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez Piotr_ » 1 wrz 2015, 23:18

Dobrze Sewo, dobrze :P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Bartek1986 » 2 wrz 2015, 00:05

Nawet na ćwiartkę szybciej od seryjnego TypeRa My00 Ver6 Limited z 78kkm przebiegu, który ma 280km minimum i na slicku robił 13,8 jak z nim jeździłem :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez MariuS » 21 wrz 2015, 12:25

Od ponad tygodnia testuję jazdę na V-Power Racing 100+. Wcześniej latałem na 98 made by Orlen/Auchan/ Lukoil. Dupohamownia mówi, że naprawdę czuć inną jakby lepszą jazdę. Ale może to tylko nastawienie. Obecnie V Power Racing kosztuje 5.44 więc można się pobawić <faja> . Zatankowałem na przemian 3/5 zbiornika V-Power`a Racing, potem V-Power`a 95 a potem znów V-Power`a Racing 100+. Może warto wybrać się na hamownię i sprawdzić co pokaże zwykłe 98 a co Racing 100+.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez ravo » 21 wrz 2015, 12:32

a co masz za sterownik silnika ? to z GT czy z STI ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MariuS » 21 wrz 2015, 12:46

STI.Taki jak w załączniku. Jeździłeś swoją Imprezą na Racing`u??
Załączniki
dsc08754b.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy