Mazda6 GG RF-7J '07 "50cent car" :D

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez LooKasH8 » 25 sie 2015, 23:54

Heh, kup sobie doidy i zrobimy to przy piwie :P
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez xRafalx » 26 sie 2015, 07:51

Ładnie wygląda i robota zrobiona profi, ale do czego teraz te zegary pasują? Jak wszystko czerwone :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez LooKasH8 » 26 sie 2015, 08:09

Biel i czerwień mój drogi :p a w niedługim czasie zmienię kolor podświetlenia neonów w drzwiach na biały i będzie cacy :p
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Geniek » 26 sie 2015, 09:10

Najs, najs. Też bym tak chciał. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez pablo33 » 26 sie 2015, 13:25

Bardzo ładnie wygląda to podświetlenie, też bym u siebie takie widział, ale nie miał bym odwagi zrobić to sam <płacze>

Dobra robota <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 01:16
Posty: 658 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Postprzez LooKasH8 » 27 sie 2015, 20:57

Ehh, wymiana tylnych amortyzatorów z pomocą mechanika: 5 godzin... xD trzeba nyło ciąć 2 śruby w tulejach, były nie do ruszenia xD nie polecam, tak skomplikowanie zamontowanego amora jeszcze nie widziałem :PP
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Przemysław » 27 sie 2015, 21:04

Słyszałem plotki, że rzeczywiście ciężko wymienia się tylne amory w naszych M.
Jakie założyłeś?
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez LooKasH8 » 28 sie 2015, 00:42

Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez matthies » 28 sie 2015, 17:49

nie aktualizujesz pierwszej strony, a ja mam obecnie zbyt powolny internet żeby przeglądać cały temat: masz sprężyny Eibach? Czy te B4 to są standardowe zamienniki oryginałów?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez rafałmazda » 30 sie 2015, 23:00

najgorsze jest to, że trzesz i trzesz, a wosk i tak dotrzeć się nie chce hahaha
DSC02394.JPG

wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać <lol> miło było :D do następnego papa
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez ark » 31 sie 2015, 00:03

Dorzucę coś od siebie
Załączniki
DSC_8188.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2014, 21:01
Posty: 172 (2/0)
Skąd: Kozienice
Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE

Postprzez LooKasH8 » 1 wrz 2015, 21:57

Zlot masakra xD jutro pokażę wam Mazdę w nowej odsłonie :P Po zlocie tak jak mówiłem zrobiłem dosyć grubego i cholernie kosztownego moda, ale to tylko dlatego żeby bezpiecznie dojechać na wakacje :P ciemny lakier ma to do siebie że na zdjęciach wychodzi rzeczywiście genialnie, a na żywo mam mu dużo do zarzucenia :P
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Przemysław » 1 wrz 2015, 22:38

Zamiast tego moda trzeba było zrobić korektę lakieru. W czasie jazdy nie widzisz ani jednego ani drugiego. Ale tylko ten mod da się poczuć...
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez Danmazda » 1 wrz 2015, 22:39

Lepiej pisz tu szybko co to za mod, spać nie będę mógł :P
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez LooKasH8 » 1 wrz 2015, 22:42

A napiszę :P Wymiana prawej półosi razem z podporą i łożyskami na niej oraz łożyskiem w kole :D Takie rzeczy :D Powiem tak... hajs z początkiem miesiąca poszedł BARDZO gruby xD
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Danmazda » 1 wrz 2015, 22:43

LooKasH8 napisał(a):Wymiana prawej półosi razem z podporą i łożyskami na niej oraz łożyskiem w kole
Ile taka impreza Cię kosztowała ? Wiem że do tanich rzeczy to nie należy :D
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez LooKasH8 » 1 wrz 2015, 22:47

Jutro zrobię jakieś zdjęcie u mechanika może, ale obecnie Madzia płacze bo wisi bez nóżek :/
Półośka to cena około 500 zł z łożyskiem nowym, podpora używana, przegub jeden nowy, oraz nowe łożysko... cennik: 400+80+100+150+240+"robocizna"= 1100zł
Jestem bardzo niezadowolony z takiego stanu rzeczy, ale mam nadzieję że teraz jazda będzie przyjemna jak na początku mojego obcowania z autkiem :)
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez LooKasH8 » 7 wrz 2015, 22:02

Jest gleba, jest jazda :D postój na granicy Chorwackiej :P
DSC_0320.jpg
Mazda w drodze i na miejscu :D

A tu taki pyszczek na szczycie, prawie 1000metrów nad ziemią :D
DSC_0620.jpg

Mazda po wymianie podzespołów układu napędowego sprawuje się wyśmienicie :P
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez Nightfall » 7 wrz 2015, 22:31

Piekna ta ostatnia fotka <serduszka> <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez LooKasH8 » 14 wrz 2015, 23:15

Wróciłem właśnie z wycieczki po krajach bałkańskich :) <jupi> Mazda odwiedziła Budapeszt, Sarajewo, Zagrzeb, Dubrownik, Wiedeń i wiele innych pięknych miejsc :) Było nas 4 osoby i pełen bagażnik, tuż przed wyjazdem dorobiłem gniazdo zapalniczki w bagażniku, niestety nie zrobiłem do tej pory zdjęcia, nadrobię jak się ogarnę ze wszystkim :) Mazda przejechała 3700km po przeróżnych drogach, górach i dolinach :) Spalanie wyszło 5,9 na 100km, jeżdżąc po autostradzie ze średnią 140 i innych drogach bez oszczędzania, jestem zadowolony z auta, z jego wygody, udogodnień i wystarczającej mocy jak na takie podróże :P <serduszka>
JEDNA rzecz mnie zawiodła :( Wyciszenie, będzie to kolejna modyfikacja jaką poczynię, ale zapewne będzie to dopiero wykonane w okolicach października, więc jeszcze jest czas :P
A teraz wrzucę kilka fotek jakże zacnej części wymienionej przed wyjazdem :D
IMG_20150914_220609_058.jpg

Jest to nikt inny jak magiczna długa półoś :P
Wymieniona ze względu na zniszczenie łożyska pod podporą i przegubu zewnętrznego, który miał luz przy początkowych ruchach :)
IMG_20150914_220503_807.jpg
IMG_20150914_220436_263.jpg

Tak wygląda ta zacna, gruba część :D
"Gruba" piszę tu dlatego tak, że Japończycy wymyślili specyficzny sposób faceliftingu :P
Zmienili mianowicie średnicę całej półośki, jest ona prawie dwa razy grubsza od tej sprzed FL :)
Bardzo ciężko było znaleźć odpowiednią, ale w końcu się udało :P

A jeszcze jedna ciekawa sprawa, Mazda pomimo takiego załadowania, w całości ważyła pewnie ze dwie tony to hamulce ma niezawodne :D
Miałem sytuację podbramkową na bośni, gość rozpoczął "wyprzedzanie" mnie swoim zacnym golfem III i zawadził pobocza po lewej, odbił w moją stronę i w pewnym momencie był prostopadle do moich drzwi xD, nic nie myśląc pełna siła na hamulec i... udało się, gość przeleciał mi przed maską i wpadł do rowu :D Skończyło się na plus, byłem mega zadowolony, ale hamulce były BARDZO gorące, Jednak mówię, hamulce są niezawodne :D
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy