Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez KoRnFUN » 29 lip 2015, 21:39

boze to da sie jeszcze wiecej wycisnac z tego silnika?? <spoko>
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez blackbull » 29 lip 2015, 22:14

To chyba nie jest dziwne... :D
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez tekkenfan » 30 lip 2015, 00:06

Z samego silnika w obecnym setupie dużo już nie wycisnę (może 30-40 kucy?), ale w przyszłym roku jest plan na Nitro, wałki i zrzucenie jeszcze kilku kilogramów.
Powiem inaczej – w chwili obecnej jestem bliżej pytania ile wytrzymają napędy (skrzynia, półosie) niż ile można wycisnąć z BPeka.
Tak czy siak cel na ten sezon i tak zrealizowany z dużym naddatkiem, bo celem była >=12.5, a już wyszło 12,177, co nie zmienia faktu że nie będzie ataku na 11.99 <diabełek> .
Zobaczymy jak skrzynia przyjmie spieka i Hoosiera w chwili gdy sprzęgło się nie ślizgnie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Piotr_ » 30 lip 2015, 00:33

Ja i tak jestem pełen podziwu dla tych napędów... :P Sporo już wytrzymały karcenia, a Ty im tylko dokładasz <diabełek>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Szyna » 1 sie 2015, 22:40

Jeden speedster turbo na Rykach będzie raczej na pewno :P Ale raczej nie podoła <rotfl>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez tekkenfan » 1 sie 2015, 22:49

ostatnio się odgrażał że mnie objedzie jak zaleje dobrą wahę :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez weede » 1 sie 2015, 22:59

chyba z gumi-jagód ;) imo nic "normalnego" niskiej 12 już nie klepie
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Szyna » 1 sie 2015, 23:00

On tylko dużo gada :P A po zlocie będzie mówił że nie jedzie i będzie chciał sprzedać <lol>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez piwo » 2 sie 2015, 13:24

jeden speedster turbo to dzis sie rozkraczyl :) wiec nie wiadomo czy dojedzie na zlot .
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez tekkenfan » 5 sie 2015, 18:49

ale coś poważnego?

Co do mojego tematu to przyszedł 2gi WG więc będzie można pójść z boostem do góry, ale wcześniej postanowiłem przeanalizować wykres z ostatniej hamowni i trochę się zdziwiłem, bo wychodzi na to że wtryski przy niecałych 400 kucach i 1.6bara chodzą na 92%.
Jak na moje to coś jest nie halo bo to są 850cc, czyli w teorii powinny jeszcze mieć zapas? Pompa paliwa DW200 (255lph). Napięcie w logu EMU cały czas 13,7-13,9 V
I teraz nie wiem o co za bardzo chodzi, bo nie bardzo chce mi się wierzyć że obecny setup paliwowy nie wyrabia.
Opcji jest kilka
– wtryski nie ogarniają (nie chce mi się w to wierzyć)
– pompa się kończy (jak wyżej)
– regulator ciśnienia paliwa szwankuje
– spadek napięcia na pompie/wtryskach
– średnice przewodów paliwowych

Ma ktoś jakieś pomysły?
Na dzień dzisiejszy najbardziej skłaniam się ku opcji nr. 3 czyli cos z regulatorem, który daje za małe ciśnienie na listwie? Jakby to było faktycznie to to jaki zewn. regulator kupić? Ma ktoś jakieś doświadczenie z tym? Nie chciałbym kupić jakiegoś najtańszego szitu bo koszt regulatora w porównaniu do nakładów na te auto to pewnie i tak będzie pryszcz ;)

Log hamowni:
Obrazek

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, bo zanim wpadnie sprzęgło to chciałbym się zaopatrzyć w to co trzeba żeby dmuchnąć trochę mocniej :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 5 sie 2015, 19:02

A może na próbę dać używany inny regulator ori od BP i sprawdzić czy coś pomoże wykluczy sie choć regulator, co do napięcia w EMU też mi pokazuje podobnie a na aku mam 14,4
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez torek » 5 sie 2015, 19:51

możesz spróbować z zewnętrznym regulatorem. Ja w poprzednim aucie miałem regulator "replikę" Tomei z zegarem cieczowym. Byłem bardzo zadowolony, dobra praca, łatwe ustawianie i prawidłowy odczyt. Plusem takiego regulatora jest to, że możesz zawsze zwiększyć ciśnienie na listwie. Ja u siebie z 3,5 podniosłem do 4b i było git. Zawsze to podnosi wydajność wtrysków. A też stało wszystko na Emu <spoko> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez tekkenfan » 5 sie 2015, 20:15

będę musiał się chyba wpiąć jakimś manometrem w listwę i sprawdzić co się dzieje, a jak będzie jak fabryka mówi to albo wpadnie zew. regulator albo docelowe wtryski (chociaż to wolałbym przełożyć na przyszły sezon)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 5 sie 2015, 23:14

Kurde troche bym sie bał zakładać chińczyka do tak poważnego projektu, jakoś orginalnym bardziej ufam
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 6 sie 2015, 01:37

chinola nie biorę nawet pod uwagę, bo zaoszczędzę może 4-5 stówek a później to się zemści. Z podmianą regulatora też będzie ciężko bo nie mam innego a kupowanie używki na allegro też mi dużo nie da.
Tak więc zostaje chyba tylko wpięcie manometru i sprawdzenie ciśnienia na listwie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez onyx » 6 sie 2015, 09:02

Wepnij się manometrem i będzie wiadomo ;) Porównaj też ciśnienia paliwa z odpiętym i podłączonym podciśnieniem do regulatora. Jakbyś miał wątpliwości co do wartości ciśnienia jakie powinno być to można jeszcze użyć źródła podciśnienia, którym mógłbyś regulować poziom. Podłączasz je pod regulator tam, gdzie dostaje podciśnienie z kolektora. Na silniku oczywiście zaślepiasz otwór i odpalasz motorownie. Wraz ze wzrostem podciśnienia ciśnienie paliwa powinno spadać.


Raczej też obstawiam dupnięty regulator, ale sprawdź też przewód podciśnienia dochodzący do regulatora :P
Aeromotive polecam i cenowo nie wychodzi najgorzej w stosunku do innych porządnych (tomson ma na stanie). We wszelkie tomei style i greddy style sie nie baw – to szmelc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez OddajMiKase » 9 sie 2015, 17:55

No onyx a ogolnie jak ma sie to,ze tekena regulator jest org i powinien dzialac na podcisnieniu a po zalozeniu suszarki to podcisnienie ma tylko na zgaszonym silniku haha???.I tak dziwne wg mnie,ze to nadal dziala.
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez onyx » 10 sie 2015, 08:34

Waldi Haha odstaw tę sfermentowaną oranżadę <lol> myślisz, że w silnikach seryjnie doładowanych są inne regulatory? One wszystkie działają w ten sposób.
Zaczynam wątpić, że wiesz jak działa silnik pomijając regulator :P Przecież nawet w silniku doładowanym na wolnych obr. masz podciśnienie w kolektorze ssącym ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez torek » 10 sie 2015, 09:55

OddajMiKase napisał(a):No onyx a ogolnie jak ma sie to,ze tekena regulator jest org i powinien dzialac na podcisnieniu a po zalozeniu suszarki to podcisnienie ma tylko na zgaszonym silniku haha???.I tak dziwne wg mnie,ze to nadal dziala.


He? yyy silnik odpalony..
Załączniki
11880251_472978712871947_1777841744_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez OddajMiKase » 10 sie 2015, 18:58

No wlasnie Onyx tak w skrocie to chcialem sie dowiedziec czym rozni sie regulator na/t ,bo jakos tego nie wiem i nie zglebialem.
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy