
Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
boze to da sie jeszcze wiecej wycisnac z tego silnika?? 

-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Z samego silnika w obecnym setupie dużo już nie wycisnę (może 30-40 kucy?), ale w przyszłym roku jest plan na Nitro, wałki i zrzucenie jeszcze kilku kilogramów.
Powiem inaczej – w chwili obecnej jestem bliżej pytania ile wytrzymają napędy (skrzynia, półosie) niż ile można wycisnąć z BPeka.
Tak czy siak cel na ten sezon i tak zrealizowany z dużym naddatkiem, bo celem była >=12.5, a już wyszło 12,177, co nie zmienia faktu że nie będzie ataku na 11.99
.
Zobaczymy jak skrzynia przyjmie spieka i Hoosiera w chwili gdy sprzęgło się nie ślizgnie
Powiem inaczej – w chwili obecnej jestem bliżej pytania ile wytrzymają napędy (skrzynia, półosie) niż ile można wycisnąć z BPeka.
Tak czy siak cel na ten sezon i tak zrealizowany z dużym naddatkiem, bo celem była >=12.5, a już wyszło 12,177, co nie zmienia faktu że nie będzie ataku na 11.99

Zobaczymy jak skrzynia przyjmie spieka i Hoosiera w chwili gdy sprzęgło się nie ślizgnie

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
ostatnio się odgrażał że mnie objedzie jak zaleje dobrą wahę 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
jeden speedster turbo to dzis sie rozkraczyl
wiec nie wiadomo czy dojedzie na zlot .
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
ale coś poważnego?
Co do mojego tematu to przyszedł 2gi WG więc będzie można pójść z boostem do góry, ale wcześniej postanowiłem przeanalizować wykres z ostatniej hamowni i trochę się zdziwiłem, bo wychodzi na to że wtryski przy niecałych 400 kucach i 1.6bara chodzą na 92%.
Jak na moje to coś jest nie halo bo to są 850cc, czyli w teorii powinny jeszcze mieć zapas? Pompa paliwa DW200 (255lph). Napięcie w logu EMU cały czas 13,7-13,9 V
I teraz nie wiem o co za bardzo chodzi, bo nie bardzo chce mi się wierzyć że obecny setup paliwowy nie wyrabia.
Opcji jest kilka
– wtryski nie ogarniają (nie chce mi się w to wierzyć)
– pompa się kończy (jak wyżej)
– regulator ciśnienia paliwa szwankuje
– spadek napięcia na pompie/wtryskach
– średnice przewodów paliwowych
Ma ktoś jakieś pomysły?
Na dzień dzisiejszy najbardziej skłaniam się ku opcji nr. 3 czyli cos z regulatorem, który daje za małe ciśnienie na listwie? Jakby to było faktycznie to to jaki zewn. regulator kupić? Ma ktoś jakieś doświadczenie z tym? Nie chciałbym kupić jakiegoś najtańszego szitu bo koszt regulatora w porównaniu do nakładów na te auto to pewnie i tak będzie pryszcz
Log hamowni:

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, bo zanim wpadnie sprzęgło to chciałbym się zaopatrzyć w to co trzeba żeby dmuchnąć trochę mocniej
Co do mojego tematu to przyszedł 2gi WG więc będzie można pójść z boostem do góry, ale wcześniej postanowiłem przeanalizować wykres z ostatniej hamowni i trochę się zdziwiłem, bo wychodzi na to że wtryski przy niecałych 400 kucach i 1.6bara chodzą na 92%.
Jak na moje to coś jest nie halo bo to są 850cc, czyli w teorii powinny jeszcze mieć zapas? Pompa paliwa DW200 (255lph). Napięcie w logu EMU cały czas 13,7-13,9 V
I teraz nie wiem o co za bardzo chodzi, bo nie bardzo chce mi się wierzyć że obecny setup paliwowy nie wyrabia.
Opcji jest kilka
– wtryski nie ogarniają (nie chce mi się w to wierzyć)
– pompa się kończy (jak wyżej)
– regulator ciśnienia paliwa szwankuje
– spadek napięcia na pompie/wtryskach
– średnice przewodów paliwowych
Ma ktoś jakieś pomysły?
Na dzień dzisiejszy najbardziej skłaniam się ku opcji nr. 3 czyli cos z regulatorem, który daje za małe ciśnienie na listwie? Jakby to było faktycznie to to jaki zewn. regulator kupić? Ma ktoś jakieś doświadczenie z tym? Nie chciałbym kupić jakiegoś najtańszego szitu bo koszt regulatora w porównaniu do nakładów na te auto to pewnie i tak będzie pryszcz
Log hamowni:

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, bo zanim wpadnie sprzęgło to chciałbym się zaopatrzyć w to co trzeba żeby dmuchnąć trochę mocniej

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
A może na próbę dać używany inny regulator ori od BP i sprawdzić czy coś pomoże wykluczy sie choć regulator, co do napięcia w EMU też mi pokazuje podobnie a na aku mam 14,4
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
możesz spróbować z zewnętrznym regulatorem. Ja w poprzednim aucie miałem regulator "replikę" Tomei z zegarem cieczowym. Byłem bardzo zadowolony, dobra praca, łatwe ustawianie i prawidłowy odczyt. Plusem takiego regulatora jest to, że możesz zawsze zwiększyć ciśnienie na listwie. Ja u siebie z 3,5 podniosłem do 4b i było git. Zawsze to podnosi wydajność wtrysków. A też stało wszystko na Emu



będę musiał się chyba wpiąć jakimś manometrem w listwę i sprawdzić co się dzieje, a jak będzie jak fabryka mówi to albo wpadnie zew. regulator albo docelowe wtryski (chociaż to wolałbym przełożyć na przyszły sezon)

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
chinola nie biorę nawet pod uwagę, bo zaoszczędzę może 4-5 stówek a później to się zemści. Z podmianą regulatora też będzie ciężko bo nie mam innego a kupowanie używki na allegro też mi dużo nie da.
Tak więc zostaje chyba tylko wpięcie manometru i sprawdzenie ciśnienia na listwie.
Tak więc zostaje chyba tylko wpięcie manometru i sprawdzenie ciśnienia na listwie.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Wepnij się manometrem i będzie wiadomo
Porównaj też ciśnienia paliwa z odpiętym i podłączonym podciśnieniem do regulatora. Jakbyś miał wątpliwości co do wartości ciśnienia jakie powinno być to można jeszcze użyć źródła podciśnienia, którym mógłbyś regulować poziom. Podłączasz je pod regulator tam, gdzie dostaje podciśnienie z kolektora. Na silniku oczywiście zaślepiasz otwór i odpalasz motorownie. Wraz ze wzrostem podciśnienia ciśnienie paliwa powinno spadać.
Raczej też obstawiam dupnięty regulator, ale sprawdź też przewód podciśnienia dochodzący do regulatora
Aeromotive polecam i cenowo nie wychodzi najgorzej w stosunku do innych porządnych (tomson ma na stanie). We wszelkie tomei style i greddy style sie nie baw – to szmelc.
Raczej też obstawiam dupnięty regulator, ale sprawdź też przewód podciśnienia dochodzący do regulatora
Aeromotive polecam i cenowo nie wychodzi najgorzej w stosunku do innych porządnych (tomson ma na stanie). We wszelkie tomei style i greddy style sie nie baw – to szmelc.
No onyx a ogolnie jak ma sie to,ze tekena regulator jest org i powinien dzialac na podcisnieniu a po zalozeniu suszarki to podcisnienie ma tylko na zgaszonym silniku haha???.I tak dziwne wg mnie,ze to nadal dziala.
Waldi Haha odstaw tę sfermentowaną oranżadę
myślisz, że w silnikach seryjnie doładowanych są inne regulatory? One wszystkie działają w ten sposób.
Zaczynam wątpić, że wiesz jak działa silnik pomijając regulator
Przecież nawet w silniku doładowanym na wolnych obr. masz podciśnienie w kolektorze ssącym 

Zaczynam wątpić, że wiesz jak działa silnik pomijając regulator
OddajMiKase napisał(a):No onyx a ogolnie jak ma sie to,ze tekena regulator jest org i powinien dzialac na podcisnieniu a po zalozeniu suszarki to podcisnienie ma tylko na zgaszonym silniku haha???.I tak dziwne wg mnie,ze to nadal dziala.
He? yyy silnik odpalony..
No wlasnie Onyx tak w skrocie to chcialem sie dowiedziec czym rozni sie regulator na/t ,bo jakos tego nie wiem i nie zglebialem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości