Mazda6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej – SPRZEDANA

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez MIRAS M6 » 12 lip 2015, 22:11

Na pewno dasz radę <spoko> Możesz nawet dołożyć na czas testu drugi lewarek pod dolny wahacz albo ten sam lewar wykorzystaj jeżeli pod próg podstawisz koziołka i dźwigaj zawieszenie do tego momenty aż tylko delikatnie pójdzie Ci buda do góry (zobaczysz wtedy prześwit pomiędzy progiem a koziołkiem) i opuść go z powrotem tylko tyle żeby buda oparła się z powrotem na kozła i lewar zostaw pod wahaczem.Chodzi o to żeby półoś nie była naprężona do dołu tylko był taki sam efekt jakby była w tym samym położeniu co przy jeździe i ten test na 100% będzie wiarygodny. Tylko delikatnie (pomału puszczaj sprzęgło żeby koło delikatnie nabrało obrotów a nie szarpnęło przy gwałtownym puszczeniu sprzęgła bo zatrzepie Ci budą dość konkretnie i może się to źle skończyć). Pozdro i jutro do dzieła. Zamelduj co w trawie terkocze ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez em_dzej » 12 lip 2015, 22:14

MIRAS M6 napisał(a):Zamelduj co w trawie terkocze


OKO będę działał <spoko>

Dzięki za rady <uklon> <uklon> <uklon>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez MIRAS M6 » 12 lip 2015, 22:17

<spoko> A w Rykach <piwo>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Piotrek18Crespo » 12 lip 2015, 22:29

Samego grotu się nie programuje. Ja jak ze zwykłego dorabiałem scyzoryk (na nowym grocie) to musiałem rozłupać górną część starego klucza (czarny plastik) bo w nim siedzi pestka do immo i tą pestkę trzeba włożyć do wewnątrz scyzoryka a pozostałe bebechy wyjęte z osobno dołączonego pilota (tak jest w przedliftach) i włożone do środka do scyzoryka i wszystko bangla bez problemu. A jeżeli u Ciebie sam grot nie przekręca zamka drzwi to znaczy że jest h....o doszlifowany grot i do poprawki . Sorry za mały OT em_dzej <spoko>

No facet który mi go dorabiał pytał mnie czy chce go docinać bo na takie klucze nie ma gwarancji – tym bardziej że mój (mam tylko jeden) wygląda już jak nóż do masła i ciężko go odwzorować :( dziwi mnie tylko że w stacyjce działa idealnie bez najmniejszego zacięcia i tak samo z zamykaniem ale gdy chcę przekręcić kluczyk w lewo w drzwiach to ani drgnie :( kupiłem grot razem z pilotem i do tego transponder, elektronik który ma mi go zaprogramować jest na urlopie i zrobi to dopiero za tydzień.
Myślałem że do otwierania może też musi być zaprogramowany immo ... teraz to już nie wiem co zrobić, w moim ori nie działa pilot z centralnego a nowy nie będzie otwierał drzwi :P niezły komplecik :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2015, 16:15
Posty: 49
Auto: Mazda 6 FL GG1 2005 2,0 benzyna 108kW(147 KM)

Postprzez em_dzej » 13 lip 2015, 22:30

AloHa

Dzięki firmie Cars, Bikes & Vinyls Idea Gejsza dostała nowe wlepy <jupi>

Tylna szyba

tradycyjnie BAT I EX SPORT

Obrazek

Z nowości MAZDA CZACHA <glupek2>
Obrazek

I na boczne szybki MAZDASPEED w "krzaczkach"
Obrazek

Wlepy nieduże że tak powiem dyskretne :)
Foty niestety ze smarta
I to tyle na dziś
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez dejneks » 13 lip 2015, 23:03

iście [tiiit] ta czacha też taką chcę ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez Nightfall » 14 lip 2015, 01:20

Fajne wlepki. Jak mi sie moje znudza to dasz namiar :D
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez em_dzej » 14 lip 2015, 07:25

Nightfall napisał(a):to dasz namiar


dejneks napisał(a):też taką chcę


Piszcie do Rafaua <spoko>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez em_dzej » 14 lip 2015, 20:26

AloHa

Dziś się działo :D

Najważniejsze zrobiłem ChipTunning mojej Gejszy <serduszka>
Postwiłem na lokalnych chłopaków z RS-Tuning

Jeszcze to nie jest to co ma być , dół jest wyrażnie lepszy ale w fotel nie wciska ;)
W przyszłym tygodniu dalej będzie walczone .
Pomiar za tydzień po całej robocie ( dziś hamownia była rozkręcona i czyszczona)

Druga sprawa koleś co to robił jak jeżdził GEJSZĄ to powiedział że lewy przód łożysko do wymiany ( nic mu nie mówiłem że podejrzewam przegub )

Jest jakies polecane łożysko do polifta co by można było zapodać ?? ??

i trzecia sprawa wpadło dzisiaj oto to
Obrazek

Tak że jest co robić <rotfl> <rotfl> <rotfl>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez leni » 14 lip 2015, 20:42

Super :)
Jestem ciekawy efektu lamp
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2013, 08:05
Posty: 470 (26/21)
Skąd: Katowice
Auto: Jest: Citroen C5 (X7) CROSSTOURER 2.0 BlueHDi 180 KM 2015 rok
Była: MAZDA 6 GY 2.0/136KM CiTD 2004 rok

Postprzez pablo33 » 14 lip 2015, 20:42

Czekam na efekty tego malowania :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 01:16
Posty: 658 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Postprzez Yoki » 14 lip 2015, 20:44

To są dopiero konkrety zacząć od naklejki i przejść do chiptuningu jak gdyby nic. Choć mówiłeś o tym od dawna to nie spodziewałem się szybko takiego ruchu :) Gratki, w benzynie nigdy nie będzie wciskać w fotel przy tym samym silniku (2.0) <płacze>
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez em_dzej » 14 lip 2015, 20:44

HALLO

Chipa zrobiłem a Wy lampy i lampy hahaha hahaha hahaha
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez leni » 14 lip 2015, 20:46

em_dzej napisał(a):HALLO

Chipa zrobiłem a Wy lampy i lampy hahaha hahaha hahaha

Chipa będziemy wychwalać jak będą wyniki pomiaru :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2013, 08:05
Posty: 470 (26/21)
Skąd: Katowice
Auto: Jest: Citroen C5 (X7) CROSSTOURER 2.0 BlueHDi 180 KM 2015 rok
Była: MAZDA 6 GY 2.0/136KM CiTD 2004 rok

Postprzez pablo33 » 14 lip 2015, 20:51

em_dzej napisał(a):Chipa zrobiłem a Wy lampy i lampy


Chipa nie będzie widać, a efekt twojej pracy owszem <spoko>

Chipa od czujesz Ty <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 01:16
Posty: 658 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Postprzez Weelkoo » 14 lip 2015, 20:54

em_dzej napisał(a):Pomiar za tydzień po całej robocie ( dziś hamownia była rozkręcona i czyszczona)


a gdzie pomiar przed? przecież bez tego nie będzie nic wiadomo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1181 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez em_dzej » 14 lip 2015, 21:00

leni napisał(a):Chipa będziemy wychwalać jak będą wyniki pomiaru


To za tydzień najwcześniej , bo teraz praca NON STOP :(

A własnie do znawców tematu chipowania i wogóle.
Magik mi mówił że turbina sie późno wkręca w Gejszy, jak to jest u was ??
od ilu obrotów czuć taka prawdziwa moc :D

Mam na pokładzie DPF i nie chce go załatwić ( jest w super kondycji jak dzis mówił )
chcę odczuwalnej poprawy dołu , ale zarazem nie chce załatwić drogich elwmentów ( dwumasa itp)
liczę na złoty środek a nawet na zmniejszenie spalania <faja>

Dopisano 14 lip 2015, 21:02:

Weelkoo napisał(a):a gdzie pomiar przed?


No właśnie musiałem pójść na kompromis niestety.
Przyjmiemy że była zdrowa seria mniej wiecej(143 KM @ 3500, 360 Nm @ 2000), może ciut wiecej w mocy .
Z drugiej strony, jest kierownik i coś tam czuje chyba że efekt placebo ;)
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Weelkoo » 14 lip 2015, 21:29

em_dzej napisał(a):Przyjmiemy że była zdrowa seria mniej wiecej(143 KM @ 3500, 360 Nm @ 2000), może ciut wiecej w mocy .


tu nie chodzi ile ma zdrowa seria a co hamownia pokazuje. Bo zakładając że masz 100% serii to jedna hamownia pokaże Ci np. 135KM, druga zaś może pokazać i 160KM. Bez pomiaru przed i po nie będzie po prostu wiadomo co uzyskałeś tak naprawdę a przecież to Cię najbardziej interesuje (pisząc wprost – za to płacisz) ;) a czuć najbardziej samą zmianę krzywej momentu (a do tego nie trzema ani więcej Nm ani KM). Efekt IMO bez wątpienia będzie na plus pod względem mocy i momentu ale po prostu nie będziesz wiedział ile a jako, że już płacisz to mi by było po prostu trochę żal ;) <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1181 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez Nightfall » 14 lip 2015, 21:30

U mnie od 1500 do 2000 tysi obrotów wciska w fotel :D A mam teraz 130 KM i 363 Nm.
Ale ciągnie tak tylko do 4000 tys obrotow max później nie odczuwa się aż tak przyspieszenia.
Ale zbiera mi się od dołu super <spoko>
Widzę lecisz po bandzie z modami :D
Gratki <jupi>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez em_dzej » 14 lip 2015, 21:38

Weelkoo napisał(a):że już płacisz to mi by było po prostu trochę żal


Tak trochę nie zdawałem sobie chyba z tego sprawy, ale już po ptokach :|
Mam nadzieję że finalnie będzie <spoko>

Nightfall napisał(a):U mnie od 1500 do 2000 tysi obrotów wciska w fotel


To u mnie przy 2000 czuć że wchodzi turbina, zobaczymy co pokaże hamownia :)
Coś wspominał żeby turbinę podkręcić na "gruszce" cokolwiek to znaczy <zawstydzony>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy