
Mazda6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej – SPRZEDANA
Na pewno dasz radę
Możesz nawet dołożyć na czas testu drugi lewarek pod dolny wahacz albo ten sam lewar wykorzystaj jeżeli pod próg podstawisz koziołka i dźwigaj zawieszenie do tego momenty aż tylko delikatnie pójdzie Ci buda do góry (zobaczysz wtedy prześwit pomiędzy progiem a koziołkiem) i opuść go z powrotem tylko tyle żeby buda oparła się z powrotem na kozła i lewar zostaw pod wahaczem.Chodzi o to żeby półoś nie była naprężona do dołu tylko był taki sam efekt jakby była w tym samym położeniu co przy jeździe i ten test na 100% będzie wiarygodny. Tylko delikatnie (pomału puszczaj sprzęgło żeby koło delikatnie nabrało obrotów a nie szarpnęło przy gwałtownym puszczeniu sprzęgła bo zatrzepie Ci budą dość konkretnie i może się to źle skończyć). Pozdro i jutro do dzieła. Zamelduj co w trawie terkocze 


Samego grotu się nie programuje. Ja jak ze zwykłego dorabiałem scyzoryk (na nowym grocie) to musiałem rozłupać górną część starego klucza (czarny plastik) bo w nim siedzi pestka do immo i tą pestkę trzeba włożyć do wewnątrz scyzoryka a pozostałe bebechy wyjęte z osobno dołączonego pilota (tak jest w przedliftach) i włożone do środka do scyzoryka i wszystko bangla bez problemu. A jeżeli u Ciebie sam grot nie przekręca zamka drzwi to znaczy że jest h....o doszlifowany grot i do poprawki . Sorry za mały OT em_dzej
No facet który mi go dorabiał pytał mnie czy chce go docinać bo na takie klucze nie ma gwarancji – tym bardziej że mój (mam tylko jeden) wygląda już jak nóż do masła i ciężko go odwzorować
Myślałem że do otwierania może też musi być zaprogramowany immo ... teraz to już nie wiem co zrobić, w moim ori nie działa pilot z centralnego a nowy nie będzie otwierał drzwi
- Od: 5 sty 2015, 16:15
- Posty: 49
- Auto: Mazda 6 FL GG1 2005 2,0 benzyna 108kW(147 KM)
AloHa
Dzięki firmie Cars, Bikes & Vinyls Idea Gejsza dostała nowe wlepy
Tylna szyba
tradycyjnie BAT I EX SPORT

Z nowości MAZDA CZACHA

I na boczne szybki MAZDASPEED w "krzaczkach"

Wlepy nieduże że tak powiem dyskretne
Foty niestety ze smarta
I to tyle na dziś
Dzięki firmie Cars, Bikes & Vinyls Idea Gejsza dostała nowe wlepy

Tylna szyba
tradycyjnie BAT I EX SPORT
Z nowości MAZDA CZACHA

I na boczne szybki MAZDASPEED w "krzaczkach"
Wlepy nieduże że tak powiem dyskretne
Foty niestety ze smarta
I to tyle na dziś

-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
AloHa
Dziś się działo
Najważniejsze zrobiłem ChipTunning mojej Gejszy
Postwiłem na lokalnych chłopaków z RS-Tuning
Jeszcze to nie jest to co ma być , dół jest wyrażnie lepszy ale w fotel nie wciska
W przyszłym tygodniu dalej będzie walczone .
Pomiar za tydzień po całej robocie ( dziś hamownia była rozkręcona i czyszczona)
Druga sprawa koleś co to robił jak jeżdził GEJSZĄ to powiedział że lewy przód łożysko do wymiany ( nic mu nie mówiłem że podejrzewam przegub )
Jest jakies polecane łożysko do polifta co by można było zapodać
i trzecia sprawa wpadło dzisiaj oto to

Tak że jest co robić

Dziś się działo
Najważniejsze zrobiłem ChipTunning mojej Gejszy

Postwiłem na lokalnych chłopaków z RS-Tuning
Jeszcze to nie jest to co ma być , dół jest wyrażnie lepszy ale w fotel nie wciska
W przyszłym tygodniu dalej będzie walczone .
Pomiar za tydzień po całej robocie ( dziś hamownia była rozkręcona i czyszczona)
Druga sprawa koleś co to robił jak jeżdził GEJSZĄ to powiedział że lewy przód łożysko do wymiany ( nic mu nie mówiłem że podejrzewam przegub )
Jest jakies polecane łożysko do polifta co by można było zapodać
i trzecia sprawa wpadło dzisiaj oto to
Tak że jest co robić

-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
To są dopiero konkrety zacząć od naklejki i przejść do chiptuningu jak gdyby nic. Choć mówiłeś o tym od dawna to nie spodziewałem się szybko takiego ruchu
Gratki, w benzynie nigdy nie będzie wciskać w fotel przy tym samym silniku (2.0) 
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
em_dzej napisał(a):Pomiar za tydzień po całej robocie ( dziś hamownia była rozkręcona i czyszczona)
a gdzie pomiar przed? przecież bez tego nie będzie nic wiadomo
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
leni napisał(a):Chipa będziemy wychwalać jak będą wyniki pomiaru
To za tydzień najwcześniej , bo teraz praca NON STOP
A własnie do znawców tematu chipowania i wogóle.
Magik mi mówił że turbina sie późno wkręca w Gejszy, jak to jest u was
od ilu obrotów czuć taka prawdziwa moc
Mam na pokładzie DPF i nie chce go załatwić ( jest w super kondycji jak dzis mówił )
chcę odczuwalnej poprawy dołu , ale zarazem nie chce załatwić drogich elwmentów ( dwumasa itp)
liczę na złoty środek a nawet na zmniejszenie spalania
Dopisano 14 lip 2015, 21:02:
Weelkoo napisał(a):a gdzie pomiar przed?
No właśnie musiałem pójść na kompromis niestety.
Przyjmiemy że była zdrowa seria mniej wiecej(143 KM @ 3500, 360 Nm @ 2000), może ciut wiecej w mocy .
Z drugiej strony, jest kierownik i coś tam czuje chyba że efekt placebo

-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
em_dzej napisał(a):Przyjmiemy że była zdrowa seria mniej wiecej(143 KM @ 3500, 360 Nm @ 2000), może ciut wiecej w mocy .
tu nie chodzi ile ma zdrowa seria a co hamownia pokazuje. Bo zakładając że masz 100% serii to jedna hamownia pokaże Ci np. 135KM, druga zaś może pokazać i 160KM. Bez pomiaru przed i po nie będzie po prostu wiadomo co uzyskałeś tak naprawdę a przecież to Cię najbardziej interesuje (pisząc wprost – za to płacisz)

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
U mnie od 1500 do 2000 tysi obrotów wciska w fotel
A mam teraz 130 KM i 363 Nm.
Ale ciągnie tak tylko do 4000 tys obrotow max później nie odczuwa się aż tak przyspieszenia.
Ale zbiera mi się od dołu super
Widzę lecisz po bandzie z modami
Gratki
Ale ciągnie tak tylko do 4000 tys obrotow max później nie odczuwa się aż tak przyspieszenia.
Ale zbiera mi się od dołu super

Widzę lecisz po bandzie z modami
Gratki

Nightfallówna
Weelkoo napisał(a):że już płacisz to mi by było po prostu trochę żal
Tak trochę nie zdawałem sobie chyba z tego sprawy, ale już po ptokach
Mam nadzieję że finalnie będzie

Nightfall napisał(a):U mnie od 1500 do 2000 tysi obrotów wciska w fotel
To u mnie przy 2000 czuć że wchodzi turbina, zobaczymy co pokaże hamownia
Coś wspominał żeby turbinę podkręcić na "gruszce" cokolwiek to znaczy

-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości