Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Piotr_ » 12 lip 2015, 20:21

piwo napisał(a):niesamowite co te 1,8l pojemnosci wyczynia.


A Ty sprzedałeś :>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez piwo » 12 lip 2015, 20:23

zal d.pe sciska troche nie powiem. madzia super mi sie jezdzilo chodz bolalo mnie jak na oesach dostawalem baty od mx-5tek.

zdaje sie 12,35 lukstera w mx-3 2,5klze na holsecie zostalo pobite.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez OddajMiKase » 12 lip 2015, 20:25

wcale sie nie zdaje tylko to jest fakt heh

gratki najwyzszego miejsca na podium
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez Piotr_ » 12 lip 2015, 20:27

To wsadź do Opla bp-ka dmuchnij i będzie lepiej jak u Capazo z k20 :P

Teken sorry za ot.

Ten czas to skąd, jakieś zawody były?
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez piwo » 12 lip 2015, 20:40

pila. :)
tutaj relacja np nissana 350z.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... &start=280
Ostatnio edytowano 12 lip 2015, 20:47 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Piotr_ » 12 lip 2015, 20:47

Kurde a mogłem dzisiaj tam jechać <glupek2>
Teken graty czasów i miejsca na pudle <spoko>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez tekkenfan » 13 lip 2015, 02:26

No trzeba było przyjechać to miałbym chociaż jakieś media, bo Waldii powiedział że tak wolną MAzdą ze mną nie jedzie więc lipton, bo wątpię żeby ktoś mazdę nagrywał ;).
XED napisał(a):Teken sorry za ot.

Jestem tak szczęśliwy że mi to nie robi :D

Obrazek

Co do relacji to lotnisko w Pile pod względem trakcyjny mega więc postanowiłem spróbować ruszyć z lekkiej procedury (0,1 bara) i po pierwszym przejeździe już było grubo bo 60ft – 2.1 (czyli konkret jak na fwd bez slicka) i 1/4 w 12.318 z prędkością na mecie 195km/h. Pierwszy przejazd był podwójnie szcześliwy bo jechałem z Golfem I od którego zawsze dostawałem wciry, a tym razem to on oglądał mój zad :D
W drugim przejeździe zwiększyłem obroty procedury z 3000 na 3500 ale to nie była dobra decyzja bo koła zaczęły mielić i na 2 była zmuła – rezultat to 12.454 /199km/h
W trzecim przejeździe eliminacyjnym wrociłem do poprzedniej prcedury ale i tak coś nie zażarło bo mnie znowu zmuliło i było jeszcze gorzej bo 12.547 i znowu 199km/h
Jako że moja klasa dzisiaj/wczoraj była oblegana przez naprawdę grube projekty:
– Colt z VRT pod maską i na slicku z mocą 499KM
– Golf II VRTz niemiec (też na slickach czyli prawdziwy drag który ma życiówkę 11.1)
– Honda z Litwy (600 kuca z życiówką 11.34)
– Golf I który zawsze mnie łoił
– Audi A3 co na ułężu zrobiło 12.5

Golf z niemiec w pierwszym przejeździe pojechał 11.5 więc nie było nawet o czym gadać, Golf I w drugim swoim przejeździe pojechał 12.1 więc już w najlepszym razie mogłem być 3. Nie wiedziałem co się dzieje z resztą bo po pierwszych przejazdach zrobił się taki burdel że każdy jeździl jak chciał. Tak więc już poszedłem się pakować ale coś mnie podkusiło żeby sprawdzić chociaż które zająłem miejsce i jakie było moje zdziwienie jak się okazało że byłe 3 w generalce hehe. Wyszło na to że Honda się spsuła i nie mogli wbić 2 biegu (czy coś w ten deseń), a Colt pojechał najlepiej 12.4 :D.
Tak więc W finałach jechał Colt z Golfem z Niemiec, a ja z Golfem I.
Jako że czasy w elimiacjach robiłem coraz gorsze, to wiedziałem że muszę wystartować na granicy i wyszło że RT miałem 0,072 :D i w półfinale pojechałem 12.198, co pozwoliło 2 raz tego dnia wygrać nasze bezpośrednie starcie .
Colt przegrał z Goflem więc finał był Golf z Niemiec Vs Maździocha. No to jeszcze większe spięcie pośladek, dosyć dobry start (chociaż przód delikatnie podskakiwał i 60ft 2.2), a przy przepince na 2ke ześlizgnęła mi się ręka z lewarka, ale fartownie bieg udało się wbić i dzida dalej. Po wbiciu trójki byłem mega zaskoczony że Golf mnie jeszcze nie wyprzedził i na metę wpadłem pierwszy. jak się się później okazało w Golfie coś się spsuło, a ja wanąłem kolejną życiówkę – 12.177. Jadąc na start miałem tylko nadzieję że nie było falstartu i nie było bo RT walnąłem 0,035 :D. Nie wiem dokładnie jaką miałem prędkość końcową na mecie ale na fotokomórke wpadałem na 4 po zapaleniu Shiftlighta czyli było pewnie ok. 8000-8300 RPM (odcinka przesunięta na 8400)
Tym sposobem udało się niespodziewanie wywalczyć 1 miejsce :D. Co prawda dzięki awarii Golfa no ale taki sport że nie zawsze najmocniejszy musi wygrać i czasem wystarczy "300" koni hehe
Chodziły słuchy że dzięki moim czasom reakcji z półfinałów/finałów wygrałem nawet EMU ale niestety aż tyle szczęścia nie miałem bo jakiś motur był jeszcze lepszy (swoją drogą ciekawe o ile)

Timeslipy:
Obrazek
Nie pamiętam jaką życiówkę wykręcił Five na starym silniku ale z moim 12.177 powinienem sie łapać do pierwszej 2ki wśród najszybszych Mazd w PL ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Piotr_ » 13 lip 2015, 08:10

Jestem pod mega wrażeniem co ta Twoja " bagietka " potrafi <spoko>
Dla mnie najciekawszy projekt tego forum :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez onyx » 13 lip 2015, 09:16

Zacnie :) W pełni zasłużone miejsce <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 13 lip 2015, 09:33

tekkenfan napisał(a):Nie pamiętam jaką życiówkę wykręcił Five na starym silniku ale z moim 12.177 powinienem sie łapać do pierwszej 2ki wśród najszybszych Mazd w PL ;)

sądze, że długo będziesz pierwszy :) gratulacje
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez tekkenfan » 13 lip 2015, 10:16

nie no Five jak podkręci swoje 2.5 to też powinien grubo pociskać, ale ja jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa :D.
Muszę sie podszkolić jak ustawić Flat Shifty i to powinno pozwolić urwać jeszcze sporo z tego czasu bo jak zapnę 2ke z FS to boost mi tak nie spadnie i może wtedy uda się uzyskać docelowy boost na tym biegu.
Obecnie sytuacja wyglądała tak że:
1 – start z 0,1 i pod odcinką dopiero był 1 bar
2 – spada na 0.6-0,8 i rośnie do 1,3
3, 4 – 1,5-1,6 bara.

Jak w sobotę stroiłem furaka to korciło mnie żeby wystroić auto na 1.8-1.9 bara ale było już późno i chciałem się trochę wyspać przed Piłą. Co się odwlecze to nie uciecze, jak napędy wytrzymają to będzie ogień <diabełek> Chociaż przydała by się Twoja prosta 3ka hehe
We wtorek testujemy z Waldiim Hoosiery i jak te będą kleiły procedurę to powinien być gnój <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez onyx » 13 lip 2015, 10:26

No niestety na 1 i 2 masz mniejszą trakcję i nie masz takiego obciążenie żeby napędzić sprężarkę. FS może trochę pomóc urwać z czasu jeszcze ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlody1921 » 13 lip 2015, 10:28

Jest mega czas, magdalena idzie jak szatan, widząc postęp prac potancjał auta i kierownika będzie 11.xx
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 13 lip 2015, 11:18

W tym sezonie może być ciężko bo chyba nigdzie w PL takiej trakcji nie znajdę, ale będę walczył
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Bo_Lo » 13 lip 2015, 11:22

Gratulacje <peace>
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Fiveopac » 13 lip 2015, 15:47

tekkenfan napisał(a):Nie pamiętam jaką życiówkę wykręcił Five na starym silniku ale z moim 12.177 powinienem sie łapać do pierwszej 2ki wśród najszybszych Mazd w PL ;)

Moj najlepszy czas to 12.2 wiec rekord jest Twój :D Czapki z głow <spoko> <spoko> <spoko> Gratulacje i mam nadzieje, ze w Rykach bedzie jeszcze lepiej!! <serduszka>
tekkenfan napisał(a):nie no Five jak podkręci swoje 2.5 to też powinien grubo pociskać, ale ja jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa

W tym sezonie juz raczej odpuszczam, musze dokonczyc inne duzo bardziej nieruchome projekty :P
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez trzydziech » 13 lip 2015, 20:43

<spoko> widać postępy jak nie zajmujesz się jakimiś wolnossącymi bpkami <glupek2>
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez Norreca » 13 lip 2015, 22:50

Gratulacje świetna robota !! :D
Obrazek
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 13:17
Posty: 1915 (84/101)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3

Postprzez tekkenfan » 14 lip 2015, 09:26

Fiveopac napisał(a): Gratulacje i mam nadzieje, ze w Rykach bedzie jeszcze lepiej!! <serduszka>

No na pewno będę próbował ale pytanie czy znajdę tyle trakcji żeby pojechać lepiej hehe

trzydziech napisał(a):<spoko> widać postępy jak nie zajmujesz się jakimiś wolnossącymi bpkami <glupek2>

Haha no coś w tym jest :P

Dopisano 14 lip 2015 19:04:

Dobra jako że dzisiaj testy napędów i nie wiem jak to się skończy, podjąłem szybką decyzję że trzeba podjechać na hamownię i sprawdzić jak się kreski rysują, ale najpierw owinąłem sreberkiem rurkę która się strasznie grzeje:
Obrazek

W Strefie Tuningu jest przemeblowanie więc pojechałem na Mahę. Z przypięciem auta był mega problem, bo z pasy haczyły o rolki i trzeba było pokombinować. skończyło się na spięciu pasa do belki pod silnikiem/skrzynią + pasy do kielichów żeby auto nie chodziło na boki:
Obrazek

Obrazek

Na starcie zostałem poinformowany że federal to najgorsza opona jaka może być do hamowania – strasznie się ślizga i potrafią wybuchać. I coś w tym było bo na początku nie szło tego shamować bo koła się ślizgały. Popsiukane trochę WD40 i już było lepiej.
Po pierwszym pomiarze wyszło 390KM /7800 RPM i 365NM/5600 RPM. tyle że doładowanie było 1.45-1.5 i delikatnie opadało pod odcinką:
Obrazek

W drugim pomiarzę zwiększyłem trochę doładowanie i przy 1.55 bara wyszło 397KM /8000RPM i 368NM / 6900 RPM.
Obrazek

Jestem mega zaskoczony bo raz że mam płaski moment od 5000RPM (czyli szok jak na Holseta), a dwa na seryjnych wałkach max moc jest przy 8000 RPM gdzie fabryka ma 6500-6700 RPM.
Czyli wychodzi na to że kolektor ssący zrobił robotę.
Tak więc skoro z taką mocą udało się zrobić 12,177 to znaczy że jest grubo :D

Na koniec podjechałem jeszcze na złom co by zważyć auto i tu kolejne zaskoczenie:
Obrazek

A z przodu są jeszcze ciężkie federale czyli z tej wagi można odjąć 10kg. Czyli jak wyrzucę podnośniki szyb z tyłu i dam poliwęglan to powinno się udać zejść poniżej 1 tony, czego się zupełnie nie spodziewałem.
Ostatnio edytowano 15 lip 2015, 02:51 przez tekkenfan, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Cukierek » 14 lip 2015, 20:17

Po raz kolejny szczęka opada!!! :D
Gratuluję wyniku i ciągłego ulepszania auta!
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy