Mazda6 GG LF 2,0+LPG '06 AT
z wyglądu są identyczne.. ale z serwisówki wynika że dla 4-bieg jest FN01-21-500, dla 5-bieg jest FNC1-21-500
już wiem w czym różnica.. FNC1-21-500 ma wyższy kominek (ten prostokątny) który wchodzi w kontroler..
już wiem w czym różnica.. FNC1-21-500 ma wyższy kominek (ten prostokątny) który wchodzi w kontroler..
WisniaUs napisał(a):Wymiana oleju z filtrem,olejem i nową uszczelką powiedziano mi 350 zl.
WisniaUs napisał(a):Geniek napisał(a):Dlatego z reguły po odpaleniu czekam parę minut aż się olej w skrzyni rozgrzeje
Ja tak robie zawsze czy lato czy zima zawsze ruszam autem jak juz spadnie z obrotów (ssania) do normalnych.Inaczej nie ruszam z miejsca i moze i dlatego skrzynia mi śmiga jak nówka![]()
![]()
Ja czy lato czy zima czekam do przekroczenia 1100 i wtedy ruszam .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Znalazłem filtr FNC1-21-500 w niskiej cenie
http://www.samko.pl/sklep/4f27e-filtr-oleju-mazda-p-1367.html
http://www.samko.pl/sklep/4f27e-filtr-oleju-mazda-p-1367.html

- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 315
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
..eee, no Panie Kolego
..nie sądziłem, że moją świeżo zakupioną Magdalenę ktokolwiek bez mojej wiedzy wypożyczył do sesji zdjęciowej
) ..wypisz-wymaluj takażsama 
Jutro LPG zakładam, wymieniam wszystkie płyny, filtry, oleje.. autko jest dynamiczne, wygodne, dające komfort z jazdy, dające poczucie bezpieczeństwa – słowem cuudowne


Jutro LPG zakładam, wymieniam wszystkie płyny, filtry, oleje.. autko jest dynamiczne, wygodne, dające komfort z jazdy, dające poczucie bezpieczeństwa – słowem cuudowne
-
maniek38
brodaM6 napisał(a):gdzie tyle z olejem ,ja za olej dałem 350/10L ,dynamiczna wymiana 200 +uszczelki filtr ,następna zrobię sam
, co do koloru oleum to dość długo była czerwona !ma już 3 latka i wyglada jak u ciebie
![]()
Ja tyle płaciłem za wymianę.
Darek
Dziś dotarł filtr z uszczelką do skrzyni i olej (trochę postał na magazynie, z końca '13r
)
Myślałem że ten filtr to będzie duży prawie jak micha, a tu taki malutki
Coś może mnie zaskoczyć przy wymianie oleju? Rozumiem że trzeba zagrzany olej spuścić, odkręconą miskę wyczyścić, wymiana filtra, złożenie na nową uszczelkę i uzupełnienie oleju przez rurkę od bagnetu do stanu?
)Myślałem że ten filtr to będzie duży prawie jak micha, a tu taki malutki
Coś może mnie zaskoczyć przy wymianie oleju? Rozumiem że trzeba zagrzany olej spuścić, odkręconą miskę wyczyścić, wymiana filtra, złożenie na nową uszczelkę i uzupełnienie oleju przez rurkę od bagnetu do stanu?

- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 315
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Tak do stanu.. ale na zimno.
Potem odpalamy i zmieniamy D – N – R kilka razy co by kontroler i filtr zassał nową oliwę.. rozgrzewamy do temp. roboczej i w razie potrzeby uzupełniamy do 2 kreski poziomu na ciepło.
Potem odpalamy i zmieniamy D – N – R kilka razy co by kontroler i filtr zassał nową oliwę.. rozgrzewamy do temp. roboczej i w razie potrzeby uzupełniamy do 2 kreski poziomu na ciepło.
W związku z tym że LPG założone a w poprzedniej 323f wypaliło mi zawór, zabrałem się za pomiar luzów zaworowych. Najwięcej czasu zajęło mi wyczepienie ze śrub uchwytów wiązek przewodów.
Zasilające miały 0,20 i 0,25, wydechowe po 0,25 i jeden 0,20.
Myślę że na razie jeszcze nie ma konieczności regulacji?
Zasilające miały 0,20 i 0,25, wydechowe po 0,25 i jeden 0,20.
Myślę że na razie jeszcze nie ma konieczności regulacji?

- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 315
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Założone CB radio. Początkowo miałem je wstawione w miejsce schowka na okulary, ale słaby widok na nie miałem i zrezygnowałem. Teraz mam je koło kolana, przymocowane na samoprzylepny rzep.
Problem mam jeszcze teraz z zakłóceniami z instalacji auta w radiu. Da się jakoś łatwo odfiltrować?
Problem mam jeszcze teraz z zakłóceniami z instalacji auta w radiu. Da się jakoś łatwo odfiltrować?

- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 315
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Dziś zabrałem się za ściągnięcie ozdobnych listw z drzwi. Polane gorącą wodą zeszły całkiem łatwo.
Prawie cały klej został na listwach. Niestety drzwi kierowcy były malowane i ślad po listwie wyraźnie się odznacza. Przeleciałem pastą Tempo ale niewiele pomogło.
Da się z tym coś zrobić bez malowania?
Prawie cały klej został na listwach. Niestety drzwi kierowcy były malowane i ślad po listwie wyraźnie się odznacza. Przeleciałem pastą Tempo ale niewiele pomogło.
Da się z tym coś zrobić bez malowania?

- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 315
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Witam w klubie malowanych z listwą
Fakt, że inne drzwi, ale i tak boli. Można się pobawić papierem, ale przy tak delikatnym lakierze jak ma mazda, to ryzykowna sprawa. Ja się jeszcze zastanawiam co z tym zrobić. Malowanie to ostateczność, ale możliwe, że jedyne rozsądne wyjście 

- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Cudna bez tych listew
Szkoda tych jednych drzwi ehhh zawsze cos musi byc nie po mysli.Powodzonka 
Szkoda tych jednych drzwi ehhh zawsze cos musi byc nie po mysli.Powodzonka 
-
WisniaUs
W życiu nie miałem takiego papieru w łapie, trochę strach
W planach mam dać ją na mechaniczną polerkę bo ma sporo drobnych rys. Jak to nie pomoże to chyba z powrotem trzeba będzie listwy przykleić
W planach mam dać ją na mechaniczną polerkę bo ma sporo drobnych rys. Jak to nie pomoże to chyba z powrotem trzeba będzie listwy przykleić

- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 315
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Zabrałem się za przepolerownie auta. Najpierw glinka, potem pasta 2500 na maszynkę i woskowanie.
Ogólnie mogło być mocniej spolerowane, bo rysy jeszcze widać, ale jak na pierwszy raz z polerką w rękach to i tak nie jest źle.
Dziś odświeżyłem jeszcze klime. Nie śmierdziało z niej jeszcze ale wybieram się na urlop, więc profilaktycznie potraktowałem pianą parownik.
Ogólnie mogło być mocniej spolerowane, bo rysy jeszcze widać, ale jak na pierwszy raz z polerką w rękach to i tak nie jest źle.
Dziś odświeżyłem jeszcze klime. Nie śmierdziało z niej jeszcze ale wybieram się na urlop, więc profilaktycznie potraktowałem pianą parownik.

- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 315
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
