Swoja droga, sam fakt posiadania KL-ze pod maska jest wystarczajacy
Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...
Jezeli Piotrkowi nie zalezy na dosc czestym kreceniu silnika pod czerwone pole i na ogolnym, mozna powiedziec szalenstwie za kierownica, to nie widze przeciwskazan automatu. Ale zastanow sie porzadnie, szkoda co chwile rozkrecac samochod i go unieruchamiac(chodzi mi o chec powrotu do manuala).
Swoja droga, sam fakt posiadania KL-ze pod maska jest wystarczajacy
AT przystoi do sedana 
Swoja droga, sam fakt posiadania KL-ze pod maska jest wystarczajacy
Posłużę się tu cytatem z mojego wątku:
Ale muszę dodać, że zdecydowana większość modów w tym aucie, mi się podoba.
risto77 napisał(a):...
– skrzynia oczywiście manualna i żadna inna w tym aucie ( przecież to nie limuzyna )
...
Ale muszę dodać, że zdecydowana większość modów w tym aucie, mi się podoba.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2295 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Dziś z okazji długiego weekendu i wizyty w domu porobiłem coś przy gratach do KLZE.
Maliniak przysłał mi pompę wspomagania i miskę olejową, miskę odmalowałem w kolor gunmetal
a pompę rozebrałem i wyczyściłem przy okazji zauważając że nie była do końca sprawna. Blaszki w kole pompującym płyn powinny luźno chodzić bo to one "przepychają" go dalej. Tu az 3 z 10 były zapieczone więc pompa nie osiągała pełnej sprawności. Fajnie w sumie że tam zajrzałem bo mam przynajmniej pewność że pompa jest po mojej naprawie sprawna, czegoś nowego sie nauczyłem a i może komus sie ta wiedza przyda jeżeli ma problemy ze słabo działającym wspomaganiem. Po weekendzie złoże pompę na nowym łożysku i bedzie wszystko zrobione jak należy
Do tego kupilem dziś w moim rodzinnym Olsztynie wtryskiwacze 280cc z Millenii S po 5zł/szt
Gość chciał za obie kompletne listwy wtryskowe 30 zł bo mówi że wybijał wtryskiwacze od dołu i uszkodzil na dwóch plastikowe osłonki, do tego nie ma pewności czy to jest wszystko sprawne. Za 30zł sie nawet nie zastanawiałem, w niedziele jak bede juz w krakowie mam fajny pomysł jak sprawdzić ich pracę. Byćmoże za bezcen udało sie kupić wtryski za które inni wołają nawet 10x wiecej 
Maliniak przysłał mi pompę wspomagania i miskę olejową, miskę odmalowałem w kolor gunmetal

Do tego kupilem dziś w moim rodzinnym Olsztynie wtryskiwacze 280cc z Millenii S po 5zł/szt

Ostatnio edytowano 23 cze 2015, 12:35 przez Setritus, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Woow z tą pompą wspomagania to mnie rozwaliłeś. Ciekawe czy teraz ciekła nie będzie bo słyszałem, że po naprawach lubi sikać.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Odrobina rasizmu nie zaszkodzi



- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Oponki mam 215/45 a amory oryginalne Xedosowe
ale nie powiem ci jaka firma bo zamalowałem je Blachogumem 
Moje auto jest z tyłu mocno dociążone, jak wyjalem wszystko z bagażnika przy wygłuszaniu to podskoczyło do góry z 1,5cm. A to wiesz dwa wzmacniacze, kable, duża i bardzo ciężka skrzynia, cięzkie głośniki, i sporo różnych części które woże pod podłogą bagażnika na wszelki wypadek
Moje auto jest z tyłu mocno dociążone, jak wyjalem wszystko z bagażnika przy wygłuszaniu to podskoczyło do góry z 1,5cm. A to wiesz dwa wzmacniacze, kable, duża i bardzo ciężka skrzynia, cięzkie głośniki, i sporo różnych części które woże pod podłogą bagażnika na wszelki wypadek
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
N0 JEWS było zdecydowanie lepsze
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Dzisiaj w końcu zakończyłem prace przy wygłuszaniu. Starałem się to zrobić możliwie najdokładniej jak potrafię, dziś po jeździe próbnej stwierdzam że warto było grzebać sie z tym 3 tygodnie
W samochodzie jest znacznie ciszej, czuć to szczególnie przy prędkościach powyżej 140. W końcu w długie trasy będzie się jechało choć trochę wygodniej
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany szczegółami:
– koszt całkowity 1150zł
– 12 m kw mat butylowych
– ok 6 m kw pianki
– autko cięższe o około 45kg
Całe auto od środka wyklejone jest podwójną watstwą butyl+pianka.

Jedynie słupki i tylna półka dostały samą matę butylową (z pianką byłoby za grubo).
We wszystkich drzwiach mata+pianka+dodatkowa mata od wewnątrz, czyli 3 warstwy.
W bagażniku jedynie mata butylowa.
Z ciekawostek moge powiedzieć że auto nabrało troszkę charakteru, zupełnie inny jest dźwięk zamykanych drzwi, a pukając palcem w blachy słychać fajny głuchy odgłos.
Jedynie silnik słychać teraz mocniej bo ściana grodziowa nie wygłuszona, ale już za 3tyg to poprawię przy swapie na KLZE.
Zdjęcia z prac:















W samochodzie jest znacznie ciszej, czuć to szczególnie przy prędkościach powyżej 140. W końcu w długie trasy będzie się jechało choć trochę wygodniej
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany szczegółami:
– koszt całkowity 1150zł
– 12 m kw mat butylowych
– ok 6 m kw pianki
– autko cięższe o około 45kg
Całe auto od środka wyklejone jest podwójną watstwą butyl+pianka.
Jedynie słupki i tylna półka dostały samą matę butylową (z pianką byłoby za grubo).
We wszystkich drzwiach mata+pianka+dodatkowa mata od wewnątrz, czyli 3 warstwy.
W bagażniku jedynie mata butylowa.
Z ciekawostek moge powiedzieć że auto nabrało troszkę charakteru, zupełnie inny jest dźwięk zamykanych drzwi, a pukając palcem w blachy słychać fajny głuchy odgłos.
Jedynie silnik słychać teraz mocniej bo ściana grodziowa nie wygłuszona, ale już za 3tyg to poprawię przy swapie na KLZE.
Zdjęcia z prac:














Ostatnio edytowano 22 cze 2015, 20:10 przez Setritus, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
arafal21 napisał(a):Ale i Kg dokladasz Xedowi
Jeszcze dołoży A/T i będzie jechał jak pierwotny silnik z którym wyjechał z fabryki
Graty samozaparcia,daj znać jakie wrażenia po wszystkim

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Ja pierdziu. Podobno ludzie w zupełnej ciszy wariują, współczuję 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
No kawał dobrej roboty odwalileś
szacun
Z blachami tez ciekawy pomysł
Nikt takich nie ma
Ostatnio na Subaru z Poznania widzialem PO KUSA
Tez fajny pomysł
Chociaz nikt nie przebije kolesia tez z Poznania jeżdzacego Jeep'em z rejestracja PO JEEP


Z blachami tez ciekawy pomysł

Ostatnio na Subaru z Poznania widzialem PO KUSA
Tez fajny pomysł
Chociaz nikt nie przebije kolesia tez z Poznania jeżdzacego Jeep'em z rejestracja PO JEEP










Nightfallówna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości