Światła do jazdy dziennej LED – dyskusja
przerabiałem 2 komplety podobnych gównianych , skończyło sie na
http://www.philips.pl/c-p/12820WLEDX1/d ... azania-led
http://www.philips.pl/c-p/12820WLEDX1/d ... azania-led
W sensie ze ten smd moment przestanie swiecic?? Bo jest tego masa ...
http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dzie ... 75620.html

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
po pół roku jedna przestała świecić , sprzedawca sie wypiął , w drugim komplecie po roku jeden moduł świecił wyraźnie słabiej ze sprzedawcą to samo , to chińskie gówna , z Philpsem mam spokój od marca 2011
ps. jeśli to naprawdę Magneti Marelli powinny dać radę
ps. jeśli to naprawdę Magneti Marelli powinny dać radę
Aha , czyli typowy chinczyk 
Jutro kupie w sklepie DRl wlasnie magneti albo inne w takiej cenie
Odblysniki zregenerwoalem i szkoda mi ich
Tak nie mam wcale przekonania do Drl
Dzieki za wypowiedz 
Jutro kupie w sklepie DRl wlasnie magneti albo inne w takiej cenie

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
otwornica poszła w ruch zamontowałem podłączyłem bez problemów tylko pod lekkim dopuszczalnym kontem, który wynosi do 10° tak że jak patrzymy bezpośrednio na przód nie razi w oczy 
moc 6000k tyle co w niektórych xenonach
http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-225hp-okragle-mega-hit-i5012214059.html
moc 6000k tyle co w niektórych xenonach

dayo napisał(a):moc 6000k tyle co w niektórych xenonach
To nie silnik żeby moc miało...
Co do okrągłych lamp to mi się podobaja
Wrzuć jakąś fotkę jak Ci to wyszło...
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Michu79 napisał(a):dayo napisał(a):moc 6000k tyle co w niektórych xenonach
To nie silnik żeby moc miało...To zjada moc a dokładnie to 8W
6000k to barwa światla jakie jest generowane
![]()
Co do okrągłych lamp to mi się podobaja
Wrzuć jakąś fotkę jak Ci to wyszło...
+1 – dokładnie :–] a ściślej rzecz biorąc, to temperatura barwy światła.
6000k to taka "biała biel" – jakkolwiek to nie zabrzmi, ale jest to takie światło, które nie wpada ani w żółty ani w niebieski ani w żaden inny kolor :-D
Powyżej 6000k to już w błękit leci, poniżej zbliża się do światła dziennego.
Też uważam, że okrągłe dużo lepiej wyglądają – zwłaszcza jak ktoś nie ma przeciwmgłowych z przodu, może jest wpasować w to miejsce ;–)
- Od: 29 gru 2014, 22:45
- Posty: 658 (0/14)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BK Active
Rocznik 2005 (Model 2006)
Hatchback 1.6 MZR 105 KM
Myślałem że zamontowałeś żarówki ledowe w miejsce zwykłych w halogenie...a Ty nie miałeś halogenów wcale,i wszystko jasne
Podoba mi się takie rozwiązanie w wypadku braku halogenów 

Mam pytanko dotyczące pomarańczowego przewodu z modułu DRL4. W instrukcji instalacji jest napisane:
W celu rozpoznania konektora, do którego należy podłączyć pomarańczowy przewód modułu sterującego wykonać następujące czynności:
1 Włącz światła pozycyjne (postojowe)
2 Rozłącz kostkę zasilającą żarówkę światła pozycyjnego
3 Dotykając pomarańczowy przewód modułu sterującego należy odszukać plus zasilania, który jest sygnalizowany zaświeceniem się kontrolki LED znajdującej się w module sterującym
Wystarczy wyjąć żarówkę postojową z oprawką z lampy, odnaleźć + i do niego podłączyć przewód, czy trzeba dobierać się do jakiegoś innego miejsca (skrzynka z bezpiecznikami?) tam szukać przewodu, który prowadzi do świateł pozycyjnych (+) i w niego się wpiąć?
Zdjęcie byłoby bardzo mile widziane
W celu rozpoznania konektora, do którego należy podłączyć pomarańczowy przewód modułu sterującego wykonać następujące czynności:
1 Włącz światła pozycyjne (postojowe)
2 Rozłącz kostkę zasilającą żarówkę światła pozycyjnego
3 Dotykając pomarańczowy przewód modułu sterującego należy odszukać plus zasilania, który jest sygnalizowany zaświeceniem się kontrolki LED znajdującej się w module sterującym
Wystarczy wyjąć żarówkę postojową z oprawką z lampy, odnaleźć + i do niego podłączyć przewód, czy trzeba dobierać się do jakiegoś innego miejsca (skrzynka z bezpiecznikami?) tam szukać przewodu, który prowadzi do świateł pozycyjnych (+) i w niego się wpiąć?
Zdjęcie byłoby bardzo mile widziane
- Od: 18 wrz 2014, 08:38
- Posty: 297 (21/14)
- Skąd: Brzóza
- Auto: Mazda 3 BK Sedan, Z6 1.6, 2004
podpinasz pod + pozycyjnych , obojętnie gdzie , Ja mam 10 cm od żarówki bo tak było wygodniej , jak na pomarańczowym pojawi się napięcie to moduł wył. do jazdy dziennej jak napięcie zniknie włączy dzienne
Mam takie pytanie. Probowaliście te światła tak podłączyć aby po przekręceniu kluczyka same się włączyły? W instrukcjach piszą tylko o podłączaniu do lamp...
Ostatnio edytowano 3 cze 2015, 07:10 przez basstek1, łącznie edytowano 1 raz
basstek1 napisał(a):Probowaliście te światła tak podłączyć aby po przekręceniu kluczyka same się włączyły?
Chyba większość ma w ten sposób podpięte. Masa skąd chcesz a plus zasilania bardzo często pod bezpiecznik zapalniczki albo pod inny bezpiecznik sterowany po stacyjce...
Nie znam instalacji M3 ale pod maską napewno znajdziesz plus po stacyjce, pytanie tylko czy nie bedzie podtrzymywany przez 90 sekund po wyłączeniu stacyjki (tak jest w mojej M6-cała skrzynka bezpieczników pod maską ma zasilanie 90 s po wyjęciu kluczyka i światła DRL też wtedy świecą). Dlatego podpiąłem plus od DRL pod skrzynkę wewnętrzną... Mozna zobaczyć w moim poście...
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
ja mam na wprost ale mam okrągłe.... poczytaj jakie kąty montażu producent przewidział i ich nie przekraczaj bo będziesz miał słabo widoczne światło..... a tu chodzi o bezpieczeństwo Twoje i osób, które wozisz......
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Sądząc po fabrycznych DRL to powinny swiecić prosto, więc samo ustawienie zależy od budowy Twoich DRL.
Natomiast zastanawiam się, czy nasze M3 fabrycznie nie mają jakiegoś modułu sterowania DRL, bo GEM ma PID który monitoruje włączenie/wyłaczenie świateł DRL.
Natomiast zastanawiam się, czy nasze M3 fabrycznie nie mają jakiegoś modułu sterowania DRL, bo GEM ma PID który monitoruje włączenie/wyłaczenie świateł DRL.
- Od: 17 wrz 2014, 09:10
- Posty: 283 (17/7)
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: Mazda3 1.6 Y6 MZ-CD 110KM '05
Dziś zamontowałem moduł świateł długich dziennych, a oto efekty:
Jak widać moduł bez problemu mieści się w obudowie akumulatora i zostaje jeszcze trochę miejsca.

Podpięcie masy.

Tu trochę spartoliłem długość zielonego kabla, mogła być dłuższa...

Wszystkie kable starałem się poprowadzić w peszlu żeby wyglądało w miarę schludnie i oryginalnie.

Prawa lampa.

I efekt końcowy

Samo podpięcie modułu zajmuję około 30/40 min, natomiast układanie kabli i spinanie peszla trytytkami to dodatkowe 1,5 godz. Światła zapalają się po około 3sek po uruchomieniu silnika. Na razie nie wiele mogę powiedzieć jak się spisuję na drodze bo jeszcze z nim nie jeździłem ale najbliższe dni to pokażą.
Aha i jeszcze pytanie do osób, które posiadają taki moduł (proeltec) czy dioda, która mruga powinna się świecić na czerwono czy zielono?
Jak widać moduł bez problemu mieści się w obudowie akumulatora i zostaje jeszcze trochę miejsca.

Podpięcie masy.

Tu trochę spartoliłem długość zielonego kabla, mogła być dłuższa...

Wszystkie kable starałem się poprowadzić w peszlu żeby wyglądało w miarę schludnie i oryginalnie.

Prawa lampa.

I efekt końcowy

Samo podpięcie modułu zajmuję około 30/40 min, natomiast układanie kabli i spinanie peszla trytytkami to dodatkowe 1,5 godz. Światła zapalają się po około 3sek po uruchomieniu silnika. Na razie nie wiele mogę powiedzieć jak się spisuję na drodze bo jeszcze z nim nie jeździłem ale najbliższe dni to pokażą.
Aha i jeszcze pytanie do osób, które posiadają taki moduł (proeltec) czy dioda, która mruga powinna się świecić na czerwono czy zielono?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość