Mazda6 GG RF '02 150 PS Grace Green Mica :) 18" The End :(

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez rafałmazda » 30 maja 2015, 21:56

Obrazek
a Ty właśnie to nieświadomie zrobiłeś <oczy> skoro nawet Ty nie rozwiązałeś tego problemu to ja nie wiem <płacze> czyżby czarny punkt M6? :| makmarc musi być jakieś rozwiązanie, tylko jakie <co?> skoro zawias jest ok, to co padło co odzywa się jak zawias pracuje? A sprawdzałeś te górne mocowania? :>

Dopisano 30 maja 2015, 21:08:

Marcin, my przód sprawdzamy, bo właśnie z przodu dochodzi i wszystko ok, a patrz to viewtopic.php?p=3019599#p3019599 :| ale przecież to jest wręcz niemożliwe <co?>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez makmarc » 30 maja 2015, 23:32

Jadę we wtorek do ostatniego, podobno największego fachowca, z tyłu też miałem jakiś czas temu wymieniane, ale teraz już zwątpiłem ...
makmarc
 

Postprzez LooKasH8 » 31 maja 2015, 11:07

Prawe przednie powiadasz? Czyli przypadłość Mazdy z tym prawym przodem, nie dość że wielu z nas ma lekkie ściąganie w prawo to jeszcze to... u mnie jest coś takiego, na dołach słyszę, czuję pod stopami lekkie stukanie, jest ono słyszalne tylko dla mnie, pasażerowie tego nie słyszą xD oraz, przy większej prędkości, tak od 80kmh czuję podczas skręcania takie jakby lekkie wycie, jakby coś o coś ocierało, nie wiem, czy może przód mam za nisko czy jak? XD po niedzieli też jadę na diagnostykę i będę badał wszystko po kolei ;p
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez rafałmazda » 31 maja 2015, 17:27

makmarc napisał(a):Jadę we wtorek

Ty we wtorek, ja też, może coś się uda <oczko> tak więc we wtorek w wątku pisz co następuje, ja też po wizycie w warsztacie napiszę :)
LooKasH8 napisał(a):wielu z nas ma lekkie ściąganie w prawo

też mam :P podobno wymiana górnego mocowania amortyzatora załatwia sprawę :P
LooKasH8 napisał(a):lekkie stukanie

to mi właśnie wygląda na jakąś padniętą tulejkę <ok>
w ogóle żałuję że dopiero wczoraj wieczorem znalazłem wątek o tych tulejach w tylnych wahaczach, bo jak już byłem na szarpakach to i tył mi mogli sprawdzić, ale byłem przekonany że to z przodu i tak o <oczy> no ale jeśli we wtorek w warsztacie nic nie wyjdzie, wtedy pojadę na szarpanie tyłu :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Buli510 » 31 maja 2015, 18:14

Dziwna sprawa, ale na filmiku nie za bardzo słyszałem może słuch mi się ostatnio przytępił :(
Nie wiem czy do końca mam to samo co ty, bo jak przejeżdżam przez trochę większe spowalniacze to nic nie słyszę, na prostej drodze nic nie słyszę, na zakrętach nic nie słyszę ale jak auto wjedzie na jakieś nierówności słyszę stuki z tyłu. Po zakupie wstawiłem go do mechanika na przegląd i wymienił stabilizatory ale to nie pomogło. Stukanie odezwało się chyba po jednym dniu. Ciekawe czy będę musiał coś wymienić czy mechanika <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2015, 09:11
Posty: 297 (3/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 1.8 2005r

Postprzez mln » 1 cze 2015, 10:54

rafalmazda6 napisał(a): (...) myślał że sprężyna jest pęknięta (...)


No tu mi pikawa stanęła, ale na szczęście to nie to... ;)

Rafał, powodzenia w diagnozowaniu! A coś z tymi dymieniem spod korka jeszcze wymyśliłeś, czy odpuszczasz temat?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2012, 11:06
Posty: 591 (7/5)
Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback

Postprzez rafałmazda » 1 cze 2015, 21:51

mln napisał(a):tu mi pikawa stanęła

spoko Marcinku :D nie masz co się martwić <oczko> sprężyny brałem całe, więc teraz nawet jak któraś pęknie to w wyniku eksploatacji :D i w takim przypadku nigdy nie przejdzie mi przez myśl, że jakiś bubel mi wcisnąłeś <oczko> ale jak koniecznie będziesz chciał mi kupić nowe... <diabełek> to czemu nie hahaha hahaha hahaha
mln napisał(a):powodzenia w diagnozowaniu

przyda się :D z makmarc'em rozwalimy ten problem <spoko> jutro dzień sądu :P
mln napisał(a):czy odpuszczasz temat?

wiesz co, chwilowo odpuściłem, bo naprawdę nic się nie dzieje – ani silnik głośniej nie pracuje, ani nic mi nie syczy (co by wskazywało na podkładki), wszystko jest w jak najlepszym porządku :) nawet przestałem patrzeć pod korek :P gdyby to były podkładki to już dawno by się rozleciały do końca :P zwłaszcza po zlocie i ćwiartce <diabełek> mimo wszystko na początku przyszłego roku (przy okazji zmiany oleju) chyba zmienię te podkładki tak dla świętego spokoju <ok> aktualnie mam nalatane jakoś w okolicach 160 tys. więc wtedy będzie blisko 170, a to już chyba dobry czas <oczko> chociaż czytałem o granicy do 200 tys <nauka> ale lepiej wcześniej, coby Madzi nie skrzywdzić :D odnośnie zawiasu, jutro wieczorem coś napiszę, tak więc czekajcie <lol> dodatkowo żeby podkręcić atmosferę wspomnę o mini modzie <diabełek> czekam na przesyłkę, a raczej chyba na list hahaha albo będzie jutro, albo w środę :D jednak póki co nic więcej
hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez makmarc » 2 cze 2015, 15:30

Jest wstępna diagnoza mojej M :)
makmarc
 

Postprzez Danmazda » 2 cze 2015, 17:32

makmarc napisał(a):Jest wstępna diagnoza mojej M

A co Twojej dolega <co?>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 2 cze 2015, 18:44

to samo co mojej z tym pukaniem :P makmarc w takim razie strzelam w hamulce <oczko> dzisiejsza wymiana wahaczy przeszła pomyślnie :) cały przód jest sztywny i NIGDZIE nie ma najmniejszego luzu <faja> a mimo to dalej puka <oczy> mechanicy zrobili tak jak im powiedziałem – dokładnie sprawdzili mi tył i tam też zero zastrzeżeń... i mam mieszane uczucia, bo z jednej strony powinienem się cieszyć że cały zawias sztywny i najmniejszych luzów nie ma, a z drugiej strony – coś puka i nie wiadomo co :| gadałem z jednym mechanikiem i powiedział że podobne stukanie miał u siebie i też wszystko wymieniał, luzów się pozbywał z maglownic i innych elementów, które mogły pukać. Nie wiedział co zrobić, wszystko ok a jak pukało tak pukało. Zmienił amorki i jak ręką odjął. Tak więc jedyne w zawieszeniu co może mi stukać to właśnie ten amortyzator <ok> chociaż pewnie to nie on i winny jest luźny klocek po tym, jak mi tysiąc razy klocki smarowali, a one nadal piszczą <oczy> oj już ja się do tego warsztatu przejadę <diabełek> bo to inny niż ten, w którym byłem dzisiaj <oczko> w takim razie wszystko składa mi się w całość <ok> tak więc makmarc proponuję żebyś odpuścił ten wahacz, bo skoro u mnie jest dobry, a mimo to puka, więc opcja nr 2 :) najgorsze jest to, że aktualnie nie mam zbyt wiele czasu żeby jeździć po warsztatach :( może przyszły piątek :| :| :|
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez rafałmazda » 3 cze 2015, 20:22

pamiętacie jak wspominałem o mini modzie? :> Dziś kurier dojechał :D a zamontowane wygląda tak :D
DSC01507.JPG

DSC01519.JPG

DSC01515.JPG

nakładek na wentyle nie ma, ale nakrętki były kupowane z myślą o innych kołach <diabełek> mam nadzieję, że się uda w przyszłym sezonie latać na 18" <faja>
aaa, nakrętki na wentyle dostępne na allegro, ale jakby co to ja zapoczątkowałem <faja> :P
hahaha hahaha hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Yoki » 3 cze 2015, 20:30

Powoli ale do celu. Fajnie, że dokręcane to ich nikt nie zabierze, tylko miej kluczyk zawsze przy sobie bo przy dopompowywaniu możesz się zdziwić. Czy one mają od wewnątrz jakąś gumkę, bo nie chciałbym aby się Tobie zassała i wentyle trzeba wtedy ciąć, poniżej widok moich.
rafalmazda6 napisał(a):ale jakby co to ja zapoczątkowałem


Tu się pewnie parę osób nie zgodzi.
Obrazek
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez rafałmazda » 3 cze 2015, 20:33

Yoki napisał(a):tylko miej kluczyk zawsze przy sobie

już w schowku leży :D
Yoki napisał(a):Czy one mają od wewnątrz jakąś gumkę
<ok> coś jest, co podobno w razie awarii zaworu powoduje, że powietrze nie wyleci :P
Yoki napisał(a):Tu się pewnie parę osób nie zgodzi

ale o ten konkretny wzór MS mi chodzi <diabełek>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Mr_Bartek » 3 cze 2015, 20:34

Znajomy ma takie na Audi i tak mu zardzewiały, że będzie musiał chyba zmieniać wentyle w kołach. Przesmaruj je czymś by się nie zapiekły. ;)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez rafałmazda » 3 cze 2015, 20:36

dziwne :| dzięki za radę, tak zrobię <spoko> skoro mają rdzewieć to chyba będę musiał w przyszłości innych szukać <oczy>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Yoki » 3 cze 2015, 20:40

Zielone ponoć nie rdzewieją
Obrazek
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez rafałmazda » 3 cze 2015, 20:44

serio? :|
Obrazek
zielone i zardzewiałe...
hahaha hahaha hahaha
dzięki Yoki w razie czego będę tych szukał <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Yoki » 3 cze 2015, 20:45

A chciałem być uprzejmy i złożyć komplement :)
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez rafałmazda » 3 cze 2015, 20:48

zauważyłem i doceniam <uklon>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Eklerek323f » 3 cze 2015, 20:56

Kiedyś miałem takie nakretki pod kolor budy i tak się zassały / zardzewiały wewnatrz ze niczym nie szło ich odkrecić i zostaly odciete całe wentyle i zalozone nowe przy wymianie opon :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy