Mazda6 GY 2007r by odom 165Km 405 Nm chip&fap&BMC – SPRZEDANA

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez odom » 1 maja 2015, 16:48

Nightfall napisał(a):No super wynik <spoko>


Super do dopiero będzie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez em_dzej » 1 maja 2015, 17:26

AloHa

Wozidło fajne , felgi wszyscy takie mają , opony fajne , ramki w zderzalu nie fajne , szyby też nie fajne ,
, ni ma dziennych ,ale najmniej fajne to jest brak obniżenia zawieszenia <rotfl> <rotfl> <rotfl>

A na poważnie do dawaj no mi tu namiary gdzie Ty ten program robisz , u mnie na wsi nie chcą mi zrobić Mazdy :(
tak Ci z serii wypluło +10KM ??

do całej czarności Twojej M6 to jeszcze migacze przyciemnij trochę
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez odom » 1 maja 2015, 17:52

em_dzej napisał(a):AloHa

Wozidło fajne , felgi wszyscy takie mają , opony fajne , ramki w zderzalu nie fajne , szyby też nie fajne ,
, ni ma dziennych ,ale najmniej fajne to jest brak obniżenia zawieszenia <rotfl> <rotfl> <rotfl>


To że mają wszyscy nie znaczy że moje gusta nie mogą być takie same ;) szyby bedą czarne, ramki zostaja bo akurat dzienne dla mnie są w tych miejscach nie do akceptacji ;) obniżenie do ogarnięcia przez wakacjami. Wszystko wymaga czasu i wkładu

em_dzej napisał(a):A na poważnie do dawaj no mi tu namiary gdzie Ty ten program robisz , u mnie na wsi nie chcą mi zrobić Mazdy :(
tak Ci z serii wypluło +10KM ??


Tak wypluło 11 kucy też się zdziwiłem – raczej spodziewalem się spadku mocy :D Program będę robił na tzw lewo u gościa który chipuje np. bmw m5, vipery i takie cuda koszt 550 zł :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez em_dzej » 1 maja 2015, 18:02

odom napisał(a):ramki zostaja bo akurat dzienne dla mnie są w tych miejscach nie do akceptacji


Mogą zostać tylko je przyciemnij pasowały do znaczka i do chromu a Ty masz czarne :D

odom napisał(a):obniżenie do ogarnięcia przez wakacjami. Wszystko wymaga czasu i wkładu


odom napisał(a):szyby bedą czarne


<spoko>

Jak ma być czarno to czarno :]

odom napisał(a):Program będę robił.......


To jednorazowa akcja czy można się jakoś dogadać , mam niedaleko jakby nie patrzeć :>
Ostatnio edytowano 1 maja 2015, 18:31 przez em_dzej, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez odom » 1 maja 2015, 18:05

em_dzej napisał(a):Jak ma być czarno to czarno :]


Będzie z pewnością :> Obiżenie to nie ma być jakieś tandetne za pomocą sprężyn tylko porządne gwintowane jak coś robić to od serca ;)

em_dzej napisał(a):To jednorazowa akcja czy można się jakoś dogadać , mam niedaleko jakby nie patrzeć :>


Spoko ogarnę najpierw swój ziomek ma zapienicz że hej ;) sam mam cięzko się wcisnąć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez em_dzej » 1 maja 2015, 18:08

odom napisał(a):Obiżenie to nie ma być jakieś tandetne za pomocą sprężyn


No teraz to obraziłeś połowę forum hahaha

odom napisał(a):Spoko ogarnę najpierw swój ziomek ma zapienicz że hej


To czekam na wyniki <spoko>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez odom » 1 maja 2015, 18:20

em_dzej napisał(a):No teraz to obraziłeś połowę forum hahaha



Wybaczcie, miałem odniżenie w 5 na 7 samochodów i zawsze to było zawieszenie gwintowane :) tym razem chcę by było podobnie no ale ceny gwintu do m-6 na razie powalają ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Weelkoo » 2 maja 2015, 00:27

trochę nie bardzo – w porównaniu z sprężynami tanie zawieszenia gwintowane mają tylko tą zaletę, że można regulować wysokość i to tyle. Reszta to minusy a najgorszy taki, że trakcja w wielu przypadkach jest nawet gorsza niż na porządnych amortyzatorach i sprężynach i pod tandetę to właśnie podchodzi. Lepsze pod względem trakcji zawieszenia to wydatek od circa 4000 PLN w górę i tu M6 nie powala bo nie różni się cenowo od popularnych modeli.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1181 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez odom » 2 maja 2015, 04:29

Weelkoo napisał(a):trochę nie bardzo – w porównaniu z sprężynami tanie zawieszenia gwintowane mają tylko tą zaletę, że można regulować wysokość i to tyle. Reszta to minusy a najgorszy taki, że trakcja w wielu przypadkach jest nawet gorsza niż na porządnych amortyzatorach i sprężynach i pod tandetę to właśnie podchodzi. Lepsze pod względem trakcji zawieszenia to wydatek od circa 4000 PLN w górę i tu M6 nie powala bo nie różni się cenowo od popularnych modeli.
/

dzięki za wyprowadzenie moich myśli na prostą :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez wilusjdm » 2 maja 2015, 10:46

Weelkoo napisał(a):w porównaniu z sprężynami tanie zawieszenia gwintowane mają tylko tą zaletę, że można regulować wysokość i to tyle.

Dobrze kolega podpowiada, sam myślałem długi czas nad tańszym gwintem, a markową sprężyną wraz z amortyzatorem. Wybór padł na drugą opcje i nie żałuję :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez odom » 2 maja 2015, 10:51

wilusjdm napisał(a):Dobrze kolega podpowiada, sam myślałem długi czas nad tańszym gwintem, a markową sprężyną wraz z amortyzatorem. Wybór padł na drugą opcje i nie żałuję :D


No to przekonaliście mnie ;) jakieś źródła <co?>

Tylko jednak po zastanowieniu się obecne amory wciąż te zamontowane na taśmie produkcyjnej ( akt. przebieg 218 tyś ) mają wykaz na trzepakach 79% wiec po co je zmieniać ...

Słucham rad, każda jest dla mnie cenna :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez wilusjdm » 2 maja 2015, 11:04

Podsyłam dobry zestaw
http://racingstreet.pl/sportowe-zawiesz ... 73428.html
Jak zmieniać to razem z amortyzatorami, seryjne na pewno gorzej znosiłby prace na krótszej sprężynie... chociaż dużo osób zakłada sportowe sprężyny na ori amortyzator i nic się nie dzieje. Na pewno sportowy amortyzator będzie inaczej pracował dla tego polecam cały zestaw :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez odom » 2 maja 2015, 11:05

Dzięki :) czekam na inne propozycje by mieć większy wachlarz możliwości do wyboru <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Weelkoo » 2 maja 2015, 11:16

odom, cudów nie ma – jeśli porządne amortyzatory sportowe o skróconej długości (do stosowania z krótszymi, a więc obniżającymi sprężynami) to koszt od ok. 2000 PLN, do tego dochodzą sprężyny (600~800) to pomyśl ile warte są gwintowane zawieszenia za połowę tej kwoty (a to nic innego jak amortyzatory + sprężyny, tyle że z naniesionym gwintowanym uchwytem dla sprężyn). Mam dwóch znajomych, co przerabiali ten temat (jeden w M3 E36, drugi w A4 B8) – zaczynało się od sprężyn, potem były tanie gwinty (FK i chyba MTS), które w obu przypadkach po sezonie wyleciały. M3 wylądowało na zestawie B16 Bilsteina (gwint), A4 z powrotem na standardowych amortyzatorach z sprężynami obniżającymi (tu H&R) a potem na Bilstein B12 (a więc tandem amortyzatorów B8 Sprint i sprężyn Eibacha). IMO jak dla wyglądu i trochę lepszej trakcji na co dzień to sprężyny porządne (Eibach, H&R), jak przede wszystkim dla trakcji to do GG właśnie m.in B8 Sprint + Eibach (jak zaś na tor to tylko amortyzatory + sprężyny lub gwint ale KW, Bilsteina, H&R itp i to taki z regulacją twardości). Tanie gwinty to są dobre dla show-carów, i glebowozów, wyciąganych na zloty ;) Tu nie ważne, że trakcja gorsza, że tłumienie nierówności żadne – ważne, że jest tanio i nisko :P

Tu masz zestaw B12 (występuje w wersjach Pro-Kit i Sportline):
http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Zawiesze ... k-GG/23571

zawsze możesz podejść do tematu na raty – pierwsze sprężyny, potem amortyzatory. Tyle, że do GG z MZR-CD ?MZR też to tyczy) nie wiem czy jest sens bo zalet raczej nie wykorzystasz a zęby będą zgrzytać a plastiki trzeszczeć ;) jakby amortyzatory klasyfikowały się do wymiany albo zależało Ci na większym obniżeniu to inna bajka, wtedy można myśleć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1181 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez odom » 2 maja 2015, 11:28

Weelkoo napisał(a):odom, cudów nie ma – jeśli porządne amortyzatory sportowe o skróconej długości (do stosowania z krótszymi, a więc obniżającymi sprężynami) to koszt od ok. 2000 PLN, do tego dochodzą sprężyny (600~800) to pomyśl ile warte są gwintowane zawieszenia za połowę tej kwoty (a to nic innego jak amortyzatory + sprężyny, tyle że z naniesionym gwintowanym uchwytem dla sprężyn). Mam dwóch znajomych, co przerabiali ten temat (jeden w M3 E36, drugi w A4 B8) – zaczynało się od sprężyn, potem były tanie gwinty (FK i chyba MTS), które w obu przypadkach po sezonie wyleciały. M3 wylądowało na zestawie B16 Bilsteina (gwint), A4 z powrotem na standardowych amortyzatorach z sprężynami obniżającymi (tu H&R) a potem na Bilstein B12 (a więc tandem amortyzatorów B8 Sprint i sprężyn Eibacha). IMO jak dla wyglądu i trochę lepszej trakcji na co dzień to sprężyny porządne (Eibach, H&R), jak przede wszystkim dla trakcji to do GG właśnie m.in B8 Sprint + Eibach (jak zaś na tor to tylko amortyzatory + sprężyny lub gwint ale KW, Bilsteina, H&R itp i to taki z regulacją twardości). Tanie gwinty to są dobre dla show-carów, i glebowozów, wyciąganych na zloty ;) Tu nie ważne, że trakcja gorsza, że tłumienie nierówności żadne – ważne, że jest tanio i nisko :P

Tu masz zestaw B12 (występuje w wersjach Pro-Kit i Sportline):
http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Zawiesze ... k-GG/23571

zawsze możesz podejść do tematu na raty – pierwsze sprężyny, potem amortyzatory. Tyle, że do GG z MZR-CD ?MZR też to tyczy) nie wiem czy jest sens bo zalet raczej nie wykorzystasz a zęby będą zgrzytać a plastiki trzeszczeć ;) jakby amortyzatory klasyfikowały się do wymiany albo zależało Ci na większym obniżeniu to inna bajka, wtedy można myśleć :)



Konkretnie <spoko> dzięki. Mi nie zależy zbytnio na komforcie ;) jestem przyzwyczajony do gwintów skęconych na maksa i przy tym profile opon 35 ... :> Po prostu racjonalnie podchodzę do tematu, po co wymieniać dobre amory .... Więc tu szukam logiczniego wyjścia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez odom » 4 maja 2015, 13:05

Wypowiem się co do ubezpieczenia w Compensie ;)

Zgłosiłem przed majówką wgniotke na drzwiach i kilka drobnych na kolejnych trzech. W dzisiejszej ekspertyzie otrzymałem takie elementy podlegające odszkodowaniu ;)

drzwi PP – 5 wgnieceń
drzwi TP – 4 wgniecenia
błotnik TP – 3 wgniecenia
drzwi PL – 5 wgnieceń
drzwi PP – 5 wgnieceń
błotnik TL – 3 wgniecenia

Tak więc miałem nadzieje na zrobienie tych z naprawdę poważną wgniotą a nagle z 1 będzie robione 6 elementów. W sumie takie podejście to ja rozumiem w końcu płacimy ciężkie pieniądze na AC więc coś się nam należy. Ale co ja mogę za to że to efekt wandalizmu ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Nightfall » 4 maja 2015, 13:08

No to jednym słowem gitara <jupi>
Jak będziesz miał zrobione wszystko na cacy to jak zobaczysz 1 wgniotke to cie krew zaleje <rotfl>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez odom » 4 maja 2015, 13:11

Nightfall napisał(a):No to jednym słowem gitara <jupi>
Jak będziesz miał zrobione wszystko na cacy to jak zobaczysz 1 wgniotke to cie krew zaleje <rotfl>


dokładnie <spoko> miałem robiony przód i wczoraj przy pieszczeniu lakieru zobaczyłem ryskę ok w1,5 cm na masce :( No ale cóż tego chyba nie da się uniknąć ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Nightfall » 4 maja 2015, 13:13

Tego nie unikniesz przyjacielu ;)
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez odom » 4 maja 2015, 13:14

Nightfall napisał(a):Tego nie unikniesz przyjacielu ;)


jedyny sposób zamknąć w sejfie hahaha

Swoją drogą tylko prawy przedni błotnik będzie stary no i dach <czarodziej> a tak cała na cacy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy