Mazda MX-3 EC KL '94 2.5
Na tej fotce adis555 to generalnie lewa lampa świeci cała dużo mocniej niż prawa. Oba zestawy lamp które posiadam pochodzą z mxów z dojczlandu. Nie wywalałem ani nie dokładałem żadnych odbłyśników, a oba przeciwmgielne świecą identycznie. Nie wierzę, żeby którakolwiek lampa była z wersji US.
Wiesz fotka jest poglądowa. Na zdjęciu i tak nie widać tego efektu. Ale faktem jest, że należy lampę rozkleić i wyjąć odbłyśnik jeśli chcesz żeby lampa europejska wyglądała w 100% jak USDM.
PS. NA zdjęciu lewa lampa to USDM prawa to JDM/KANADA.
PS. NA zdjęciu lewa lampa to USDM prawa to JDM/KANADA.
Aaaa, skoro różne lampy to wszystko jasne 
Jeśli się okaże, że do dalszego drutowania muszę wyciągać odbłyśniki to sobie daruję. Bardziej zależy mi na mocnych przeciwmgielnych niż na poprawianiu pozycji/stopu.
Jeśli się okaże, że do dalszego drutowania muszę wyciągać odbłyśniki to sobie daruję. Bardziej zależy mi na mocnych przeciwmgielnych niż na poprawianiu pozycji/stopu.
Rozklejałem euro z poprzedniego mx-3 i zadnej półkolistej blaszki nie miałem. Miałem blaszko-zaślepkę na stronie której nie było przeciwgielnego.
Zwracam honor
kumpel podesłał mi fotki swoich lamp i miał w swojej blaszkę, a znów ja w swoich nie miałem blaszki ze strony przeciwgielnego i były to euro. A w kanadyjkach czy JDM to wiadomo że nie ma 
Zwracam honor
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Mazda zdechła – po przełączeniu z lpg na pb padła i za nic nie raczyła odpalić. Tzn zdechła jakiś czas temu, tylko mając na głowie wykańczanie mieszkania i ogólnie pojęte urwanie głowy w pracy, nie miałem czasu przyjrzeć się przyczynie. Rozrusznik kręcił jak dziki, od czasu do czasu coś tam zaskakiwało z zapłonu i to by było na tyle. Podmiana przepływki nic nie dała, a ponieważ mx z zasady zimą nie jeździ to niezbyt mi się spieszyło z diagnozą. Mając jednak wolny dzień dzisiaj postanowiłem sprawdzić pompę paliwa, odczytać wreszcie błędy i ustalić przyczynę. Zanim podszedłem do sprawy na poważnie mx dostał jednak jeszcze jedną szansę na naprawę "na pałę". Podmieniłem kompa od K8 – odpaliła od strzała. Trochę silnik popracował, zgasiłem, wsadziłem ponownie kompa od KLa, znów odpalenie od strzała. Cudowna samonaprawa? Nie ogarniam humorów tego auta 
Żona stwierdziła, że mx chyba wyczuł, iż planuję go zamienić na 323f ba gt
Żona stwierdziła, że mx chyba wyczuł, iż planuję go zamienić na 323f ba gt
Co wy gadacie z tymi lampami
Oto przerobione przeze mnie europejczyki:






- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Tak żeby nie było, że mx-3 nie istnieje. Jeździ, żyje, ma się dobrze 
Poproszę moderatora o zamknięcie tematu. Po wielu triumfach za czasów lukstera oraz sportowej emeryturze w moich rękach buda po najszybszej mx3 w klubie kończy swój żywot. Obecnie jest już pozbawiona silnika, przez najbliższe mniej więcej dwa tygodnie gdyby ktoś coś z niej chciał kupić to części są dostępne (nie wszystkie, bo część leci do 323f, część już ma właścicieli) – odpowiedni temat wisi w odpowiednim dziale. Chyba że znalazłby się jeszcze ktoś, kto byłby chętny zająć się tym autem...
Na co nie liczę
Na co nie liczę
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości