Mazda MX-3 EC KL '94 2.5

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Gared » 5 paź 2014, 17:48

Na tej fotce adis555 to generalnie lewa lampa świeci cała dużo mocniej niż prawa. Oba zestawy lamp które posiadam pochodzą z mxów z dojczlandu. Nie wywalałem ani nie dokładałem żadnych odbłyśników, a oba przeciwmgielne świecą identycznie. Nie wierzę, żeby którakolwiek lampa była z wersji US.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez adis555 » 5 paź 2014, 17:51

Wiesz fotka jest poglądowa. Na zdjęciu i tak nie widać tego efektu. Ale faktem jest, że należy lampę rozkleić i wyjąć odbłyśnik jeśli chcesz żeby lampa europejska wyglądała w 100% jak USDM.

PS. NA zdjęciu lewa lampa to USDM prawa to JDM/KANADA.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Gared » 5 paź 2014, 17:53

Aaaa, skoro różne lampy to wszystko jasne ;)

Jeśli się okaże, że do dalszego drutowania muszę wyciągać odbłyśniki to sobie daruję. Bardziej zależy mi na mocnych przeciwmgielnych niż na poprawianiu pozycji/stopu.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez witek » 5 paź 2014, 21:37

Rozklejałem euro z poprzedniego mx-3 i zadnej półkolistej blaszki nie miałem. Miałem blaszko-zaślepkę na stronie której nie było przeciwgielnego.

Zwracam honor :) kumpel podesłał mi fotki swoich lamp i miał w swojej blaszkę, a znów ja w swoich nie miałem blaszki ze strony przeciwgielnego i były to euro. A w kanadyjkach czy JDM to wiadomo że nie ma :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Gared » 22 sty 2015, 18:10

Mazda zdechła – po przełączeniu z lpg na pb padła i za nic nie raczyła odpalić. Tzn zdechła jakiś czas temu, tylko mając na głowie wykańczanie mieszkania i ogólnie pojęte urwanie głowy w pracy, nie miałem czasu przyjrzeć się przyczynie. Rozrusznik kręcił jak dziki, od czasu do czasu coś tam zaskakiwało z zapłonu i to by było na tyle. Podmiana przepływki nic nie dała, a ponieważ mx z zasady zimą nie jeździ to niezbyt mi się spieszyło z diagnozą. Mając jednak wolny dzień dzisiaj postanowiłem sprawdzić pompę paliwa, odczytać wreszcie błędy i ustalić przyczynę. Zanim podszedłem do sprawy na poważnie mx dostał jednak jeszcze jedną szansę na naprawę "na pałę". Podmieniłem kompa od K8 – odpaliła od strzała. Trochę silnik popracował, zgasiłem, wsadziłem ponownie kompa od KLa, znów odpalenie od strzała. Cudowna samonaprawa? Nie ogarniam humorów tego auta ;)

Żona stwierdziła, że mx chyba wyczuł, iż planuję go zamienić na 323f ba gt ;)
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez czarek1991 » 23 sty 2015, 16:40

Co wy gadacie z tymi lampami :D Oto przerobione przeze mnie europejczyki:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Gared » 18 lut 2015, 10:59

Tak żeby nie było, że mx-3 nie istnieje. Jeździ, żyje, ma się dobrze ;)
Załączniki
mx3.jpg
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Gared » 1 maja 2015, 19:51

Poproszę moderatora o zamknięcie tematu. Po wielu triumfach za czasów lukstera oraz sportowej emeryturze w moich rękach buda po najszybszej mx3 w klubie kończy swój żywot. Obecnie jest już pozbawiona silnika, przez najbliższe mniej więcej dwa tygodnie gdyby ktoś coś z niej chciał kupić to części są dostępne (nie wszystkie, bo część leci do 323f, część już ma właścicieli) – odpowiedni temat wisi w odpowiednim dziale. Chyba że znalazłby się jeszcze ktoś, kto byłby chętny zająć się tym autem...

Na co nie liczę :(
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Szyna » 3 maja 2015, 20:14

W takim razie zamykam, a jak coś to PW do autora.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy