Mazda6 GG RF '02 150 PS Grace Green Mica :) 18" The End :(
matthies musisz tak kusić?
Panowie, chyba jednak fałszywy alarm, aczkolwiek jeszcze się nie cieszę
dziś trochę pojeździłem w poszukiwaniach wiosennego pleneru i wszystko gra. Po powrocie zdjąłem plastikową osłonę i spojrzałem jak zachowują się wtryski
moim oczom ukazał się taki widok
to, że delikatnie się poci wiedziałem, bo silnik na dole też jest lekko przybrudzony olejem, ale na szczęście nie ma tragedii
później spojrzałem jak to wszystko się zachowuje podczas pracy silnika i nawet udokumentowałem krótkim filmem
żadnych luzów nie stwierdzam, wszystko jest sztywne (chyba że może Wy coś niepokojącego dostrzegacie), a po odkręceniu korka pojawia się tylko troszkę dymu, który po sekundzie ustaje. Widocznie te dzisiejsze kilkadziesiąt kilometrów dobrze zrobiło i (chyba?) winna była para wodna, która się zgromadziła od jazdy po mieście
jednak w poniedziałek i tak dla świętego spokoju Madzia odwiedzi warsztat na dokładny przegląd serca
będę chciał, żeby mi zrobili kalibrację wtryskiwaczy
c.d.n... 

Panowie, chyba jednak fałszywy alarm, aczkolwiek jeszcze się nie cieszę
to, że delikatnie się poci wiedziałem, bo silnik na dole też jest lekko przybrudzony olejem, ale na szczęście nie ma tragedii
żadnych luzów nie stwierdzam, wszystko jest sztywne (chyba że może Wy coś niepokojącego dostrzegacie), a po odkręceniu korka pojawia się tylko troszkę dymu, który po sekundzie ustaje. Widocznie te dzisiejsze kilkadziesiąt kilometrów dobrze zrobiło i (chyba?) winna była para wodna, która się zgromadziła od jazdy po mieście

Znawcą nie jestem, tym bardziej w silnikach diesla. Sporo jeździłem nimi w pracy, i takie kopcenie nie wiadomo jakiego koloru było spowodowane z przejścia ropy z wiosennej na zimową i odwrotnie.
Dowiedziałem się tego w kilku ASO, Fiat, Audi, Skoda. Więc Rafał, jeśli to prawda to nie masz czym się przejmować. Bo też nie wiem czy nie wprowadzono mnie w błąd po to by oni nie mieli problemu.
Dowiedziałem się tego w kilku ASO, Fiat, Audi, Skoda. Więc Rafał, jeśli to prawda to nie masz czym się przejmować. Bo też nie wiem czy nie wprowadzono mnie w błąd po to by oni nie mieli problemu.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
dziś zalałem prawie 40 litrów vervy (żeby było do pełna), dolałem dodatku stp do diesla i zobaczymy jak teraz będzie się zachowywać
dobrze że ściągnąłem tą pokrywę i spojrzałem na pracę silnika, bo to mnie uspokoiło 
rafalmazda6 napisał(a):dobrze że ściągnąłem tą pokrywę i spojrzałem na pracę silnika
Całkiem nie dawno się widzieliśmy, i silniczek w Twojej żabce pracował idealnie. Sam sobie szukasz usterek

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
danmazda napisał(a):Sam sobie szukasz usterek
to prawda

rafalmazda6 napisał(a):a tak w ogóle to znów niedługo się widzimy
Dokładnie za 13 dni i 10 godzin

Tak na prawdę mam to samoem_dzej napisał(a):"Hipochondryk Mazdowy"

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
em_dzej napisał(a):Hipochondryk Mazdowy



em_dzej napisał(a):jak tam plenery wiosenne
słabo


danmazda napisał(a):za 13 dni i 10 godzin



Koci@k napisał(a):fotki jakieś dawaj jak już tych plenerów szukałeś
nie
U nas na chwilę obecną wiosny brak, ale jak to ktos napisał miałem zimę nie mam co marudzic
Brak to mało powiedziane, jutro rano strzelę fotę w Szczyrku ze śniegiem na stoku
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
jesteśmy po wizycie u mechanika i nakazuje się co następuje
otóż cały układ spalania jest... brudny
nie wiem jakim cudem, skoro filtr paliwa zmieniam co rok
poza tym podobno nic się nie dzieje... Tylko to dymienie spod korka (które jednak słabe, ale jest) mnie męczy, na co mechanik mi powiedział że w silniku mogą być jakieś przedmuchy
nie wiem co o tym myśleć
macie jakieś pomysły/sugestie? Po zabiegu z wtryskami może odmę jeszcze sprawdzę
a odnośnie brudu w silniku – w maju umówię się na czyszczenie (już pewnie po zlocie), które polega na wprowadzeniu jakiegoś płynu. Koszt takiej operacji waha się w okolicach 500 zł. Wtedy też zostanie wymieniony filtr paliwa i odbędzie się kalibracja wtryskiwaczy
zobaczymy co się będzie działo po tym czyszczeniu
no i żeby nie było samego tekstu to może jakieś zdjęcie "demo" wiosny 




Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość