Mazda Xedos 6 CA KL ~'94 – Sylwo
Nie nie wydałem 5kkzł ale każdy silnik który włożyłem nie miał problemów z pracą i mało tego jeżdżą do tej pory bez najmniejszego problemu, ale jak kto woli. Zrób z tym porządek i będzie gitara.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Mojej brakuje 
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4290 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Zobaczcie gdzie xedosy miały tablice rej 




- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4290 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Ale niemiecka to odpowiednik naszejDamiano9988 napisał(a):ale jakie małe...
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Zastanawiam się czy brać się samemu za wymianę bo jak ukręcę któryś sztywny przewód to będzie zonk

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4290 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
ile dałeś za kpl?
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
390zł z wysyłką
W zestawie są jeszcze 4 śrubki i 8 miedzianych uszczelek.
Chyba kupię jeszcze odpowietrzniki i nowy płyn przed wymianą.
W zestawie są jeszcze 4 śrubki i 8 miedzianych uszczelek.
Chyba kupię jeszcze odpowietrzniki i nowy płyn przed wymianą.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4290 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
nie byle co 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Uu to spora kwota jak na mod którego ani nie widać ani nie czuć 
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Czuć, czuć. Wiem to na przykładzie motocykla gdzie jest to dość mocno odczuwalne.
W aucie na pewno nie będzie prężył się pedał i dawkowanie siły hamowania będzie bardziej odczuwalne.
Nowy płyn to podstawa w takim modzie
W aucie na pewno nie będzie prężył się pedał i dawkowanie siły hamowania będzie bardziej odczuwalne.
Nowy płyn to podstawa w takim modzie

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Tak to prawda ale są w oplocie który zapobiega ich rozprężaniu przy mocnym wciśnięciu pedału. Pedał będzie twardszy i bardziej "dawkowalny".
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Tak czy owak stare są sparciałe a sztywne przewody też będę musiał wymienić więc praca odłożona na luźniejsze dni i pewnie do Piotra się z tym wybiorę 
Chociaż można było tak:

Chociaż można było tak:

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4290 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Lepiej wczesniej wymienic niz czekaz az pier..nie
Te przewody auto pewnie przezyja
Wymieniaj na spokojnie, ja tez sie balem ,ze poukrecam gwinty. Ale to mazda i wszystko sie odreca elegancko 
Te przewody auto pewnie przezyja

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
arafal21 napisał(a):Te przewody auto pewnie przezyja
Przy mojej dbałości o detale to raczej wątpię


- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4290 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
No jechać może i jedzie ale jak paczam na sportowe furki to są one stworzone do konkretnych celów a xedos jest tylko "usportawiany". Znowu po 3 tyg wsiadłem w niego i zaciesz się pojawia
w niedzielę odstawiam do Piotra w celu:
1. wymiana przewodów hamulcowych sztywnych i elastycznych.

2. Polerka i woskowanie – Piotr ma wprawę co widać na aucie DamianoV6

3. Wymiana skrzyni – 3 bieg nie wchodzi "z góry".
4. Prawa półoś ma bicie powyżej 120km/h – luz wyczuwalny na wewnętrznym przegubie.
5. Może też uszczelnienie silnika w miejscach gdzie to będzie konieczne.
Resztę grzechów jak sobie przypomnę to wyśpiewam
Hamulce i owszem działają jak należy
fajnie było by żeby ze 2 lata posłużyły te tarcze i klocki.
1. wymiana przewodów hamulcowych sztywnych i elastycznych.
2. Polerka i woskowanie – Piotr ma wprawę co widać na aucie DamianoV6
3. Wymiana skrzyni – 3 bieg nie wchodzi "z góry".
4. Prawa półoś ma bicie powyżej 120km/h – luz wyczuwalny na wewnętrznym przegubie.
5. Może też uszczelnienie silnika w miejscach gdzie to będzie konieczne.
Resztę grzechów jak sobie przypomnę to wyśpiewam
Hamulce i owszem działają jak należy
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4290 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości