Mazda6 GG LF 2003r. Silver Contrail AT EIBACHy, Samsung TAB, HID i krecik by ark
Dziś na bezdotyku zrobiłem mały test preparatu do felg iron-x
Śmierdzi strasznie (miał podobno pachnieć) ale robotę robi.Sorry za słabe foto. Pyknięte kalkulatorem bolek.
			
			
				
			
		Śmierdzi strasznie (miał podobno pachnieć) ale robotę robi.Sorry za słabe foto. Pyknięte kalkulatorem bolek.

- Od: 4 lis 2014, 21:01
 - Posty: 172 (2/0)
 - Skąd: Kozienice
 - Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
 
Wyprowadzenie aux pod nawigację lub inne akcesoria audio do m 6 polecam wątekhttp://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=114&t=178377
montowany emulator aux Tape/Md/Media do m 6 bez problemu
			
			
		montowany emulator aux Tape/Md/Media do m 6 bez problemu
W sobotę udało mi się w końcu ogarnąć zaciski hamulcowe, młotkowy hammerite w widocznym na zdjęciach kolorze. A na deser mazda przy obiekcie, a raczej obiekt na maździe ........ miały być zdjęcia z powietrza ale za bardzo dziś wiało 
			
			
				
			
		
- Od: 4 lis 2014, 21:01
 - Posty: 172 (2/0)
 - Skąd: Kozienice
 - Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
 
Rzeczywiście obiekt na ciekawej mazdzie bym powiedział.  Zdjęcia z takiego  sprzętu są zawsze bezcenne  
Zaciski wyszły fajnie
			
			
Zaciski wyszły fajnie
Nightfallówna
		Mało brakowało i bym poległ na jednym zacisku z tyłu, zapieczona i obrobiona śruba dała mi nieźle popalić. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło. Pomalowałem też blachy na kielichach pod maską, bo rudej było na nich więcej niż czarnej farby 
. Dziwne te mazdy, że korodują w takim miejscu  
			
			
		
- Od: 4 lis 2014, 21:01
 - Posty: 172 (2/0)
 - Skąd: Kozienice
 - Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
 
Przepraszam za słowa krytyki ale srebro ze złotem sie gryzie strasznie.Jedynym kolorem pasujacym  na zaciski do twojej to CZERWONY.
			
			
				Ostatnio edytowano 13 kwi 2015, 08:15 przez WisniaUs, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		- 
					
						WisniaUs
 
ark napisał(a):Mało brakowało i bym poległ na jednym zacisku z tyłu, zapieczona i obrobiona śruba dała mi nieźle popalić
Dokładnie tak samo było u mnie, lewa strona
Zdecydowanie kolor czerwony w twoim przypadku byłby lepszy
WisniaUs napisał(a):Przepraszam za słowa krytyki ale srebro ze złotem sie gryzie strasznie.Jedynym kolorem pasujacym na zaciski do twojej to CZERWONY.
Czerwony to jest chyba najmniej odpowiedni kolor jaki można sobie wyobrazić do Silver Contrail. Na równi z różem
 czerwony za to wyglądał bardzo słabo jak tylko lakier zaczynał wpadać w srebrno-zielony a to dzieje się dość często – ni w oko do niczego nie pasował.Ostatnio edytowano 13 kwi 2015, 16:13 przez Weelkoo, łącznie edytowano 2 razy
					
				
			
		
- Od: 25 paź 2011, 21:48
 - Posty: 1184 (0/17)
 - Skąd: Bieruń
 - Auto: BMW 330e xDrive
 
Do czerwonego nikt mnie nie przekona bo mi się kojarzy z agro za bardzo (bez urazy oczywiście) 
 Brałem pod uwagę również srebrny lub niebieski, ale ostatecznie zrobiłem złoty. Mi się podoba, a to przecież najważniejsze. Jeśli chodzi o kolor Silver Contrail, to faktycznie dziwny jest i w zależności od oświetlenia zmienia się. Lakiernik będzie miał zagwozdkę, żeby dobrać lakier  
			
			
		
- Od: 4 lis 2014, 21:01
 - Posty: 172 (2/0)
 - Skąd: Kozienice
 - Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
 
WisniaUs napisał(a):Przepraszam za słowa krytyki ale srebro ze złotem sie gryzie strasznie.Jedynym kolorem pasujacym na zaciski do twojej to CZERWONY.
  
  
  do tej barwy nadwozia tylko czerwony i to wściekle 
ark napisał(a):Mało brakowało i bym poległ na jednym zacisku z tyłu, zapieczona i obrobiona śruba dała mi nieźle popalić.Dziwne te mazdy, że korodują w takim miejscu
U mnie również lewy tył. 6h z nim walczyłem.To jest chyba jeszcze bardziej dziwne że w większości to lewe tyły są do
  
  
  

Dokładnie u mnie też lewy tył, górna śruba 
 
			
			
		
- Od: 4 lis 2014, 21:01
 - Posty: 172 (2/0)
 - Skąd: Kozienice
 - Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
 
Kolor taki sam jak u mnie, ta sama technika i środki 
 Tylko że u mnie po przejechaniu około 2k kilometrów zauważyłem lekkie rozjaśnienie na prawym zacisku w okolicach klocka :/ a warstwy nałożyłem 3 
			
			
		Wczoraj wjechała rozpórka kielichów, miała usztywnić konstrukcję i liczyłem na to, że ucichnie delikatny trzask plastiku w podszybiu (lewa strona) pojawiający się przy dynamicznym ruszaniu i hamowaniu. Niestety testy nie wypadły pozytywnie, trzask dalej występuje. Natomiast auto subiektywnie lepiej się prowadzi w zakrętach  
 . Doszedł dziś do mnie także emulator do wyprowadzenie aux-a z radia na tablet. Według zapewnień sprzedającego aux będzie dostępny pod klawiszem TAPE/MD. Dziś postaram się zamontować i dam znać czy zadziałało 
			
			
		
- Od: 4 lis 2014, 21:01
 - Posty: 172 (2/0)
 - Skąd: Kozienice
 - Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
 
Ten co jest na allegro ale nie przez allegro. Telefonicznie skontaktowałem się z człowiekiem, który to wykonuje. Bardzo dobrze się z Nim robi interesy. Niestety dziś zabrakło mi czasu na montaż. Może jutro.
Z innej beczki: Czy tylko ja mam problem z tymi trzaskami z podszybia
			
			
		Z innej beczki: Czy tylko ja mam problem z tymi trzaskami z podszybia

- Od: 4 lis 2014, 21:01
 - Posty: 172 (2/0)
 - Skąd: Kozienice
 - Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
 
też mam 
 i nie tylko my 
 rok temu zastosowałem wd-40 w szczeliny między podszybie, a szybę i na łączenia deski no i przez rok było cicho 
 muszę ponowić zabieg – na jakiś czas pomaga 
 ewentualnie koledzy wsadzali też jakieś uszczelki gumowe między podszybie a szybę i to jest bardziej trwałe rozwiązanie 
			
			
		ark napisał(a):Z innej beczki: Czy tylko ja mam problem z tymi trzaskami z podszybia
Kolega Świrek miał ten problem jak dobrze pamiętam i spryskał szybę jakimś bezbarwnym silikonem, który spłynął w te szczeliny i przestało trzaskać
- 
					
						makmarc
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

