Mazda6 GG RF ’05 CiTD 2.0 121 KM, AERO, Eibach, DOTZ
Delikatnie widać krawędź ramki i osłonę prowadnicy, ale to już taka charakterystyka produktu. Sam demontaż całego tego ustrojstwa to pewnie około 10 minut potrzeba i giętkie pace 
Swoją drogą, jak się uda, a to zależy też od finansów, może zjawię się w Czaplinku
na jeden dzień, bez udziału w konkurencjach, po prostu aby się spotkać, pogadać, obejrzeć jakieś "5" przy okazji 
Może część z Was uzna mnie za wariata, bo wiele się pisało na forum o oleju, ale jednak mimo tych samych parametrów Dexelia i Elf, ja osobiście odczuwam różnicę w jeździe na Dexelii w stosunku do Elfa. Dla mnie silnik na Dexelii lepiej pracuje
Swoją drogą, jak się uda, a to zależy też od finansów, może zjawię się w Czaplinku
Może część z Was uzna mnie za wariata, bo wiele się pisało na forum o oleju, ale jednak mimo tych samych parametrów Dexelia i Elf, ja osobiście odczuwam różnicę w jeździe na Dexelii w stosunku do Elfa. Dla mnie silnik na Dexelii lepiej pracuje
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Póki co nic ciekawego się nie dzieje. Ot zwykła eksploatacja, mycie, jeżdżenie, etc. Plany jak to plany, znowu się zmieniły i zapewne "szósteczka" jeszcze trochę dłużej u mnie zostanie.
Ostatnimi dniami doszły nakrętki na wentyle z logo Mazdy. Ponieważ niedługo będzie zmiana obuwia, a jedna z oryginalnych nakrętek na wentyle gdzieś w wulkanizacji się zawieruszyła, więc zakupiłem nowe
Kupiłem też trochę rzeczy do detalingu. W niedalekich planach jest polerka, jednak z braku odpowiedniego talerza w sklepie, jeszcze się wstrzymałem.
Na przednim zderzaku mam lekką obcierkę (za Chiny Ludowe nie wiem skąd, wiem tylko, że to moja robota
), ale przy najbliższym myciu poleci UC Megsa i powinno być ok. Wrzucę fotki z roboty przy zderzaku.
Ostatnimi dniami doszły nakrętki na wentyle z logo Mazdy. Ponieważ niedługo będzie zmiana obuwia, a jedna z oryginalnych nakrętek na wentyle gdzieś w wulkanizacji się zawieruszyła, więc zakupiłem nowe
Kupiłem też trochę rzeczy do detalingu. W niedalekich planach jest polerka, jednak z braku odpowiedniego talerza w sklepie, jeszcze się wstrzymałem.
Na przednim zderzaku mam lekką obcierkę (za Chiny Ludowe nie wiem skąd, wiem tylko, że to moja robota
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Dziś dotarła mała paczka,
powoli dokompletowuję zestaw na lato
Jeszcze trochę zostało w tym najważniejsze – polerka
Aktualnie wpadły:
1. Szczoteczka do czyszczenia skóry i tapicerki
2. Shiny Garage Bug Off Insect Remover 500ml
3. Ręcznik z microfibry do osuszania Fluffy Dryer 60x90cm
4. Zestaw pędzelków ValetPro Detailing Brushes 5-pack
5. Szampon samochodowy 4nano Ultra Violet 1L
6. IPA Alkohol Izopropylowy 500ml
7. Kubek z podziałką 0,385L (z przykrywką)
8. Ściereczki z microfibry do szyb 36x36
Do tego dokupiłem dziś wodę demineralizowaną do IPA. W tym tygodniu będzie mycie i muszę koniecznie usunąć obtarcie na przednim zderzaku.
Zastanawiam się jeszcze nad dorzuceniem drugiej rurki i końcówek, się zobaczy
powoli dokompletowuję zestaw na lato
Jeszcze trochę zostało w tym najważniejsze – polerka
Aktualnie wpadły:
1. Szczoteczka do czyszczenia skóry i tapicerki
2. Shiny Garage Bug Off Insect Remover 500ml
3. Ręcznik z microfibry do osuszania Fluffy Dryer 60x90cm
4. Zestaw pędzelków ValetPro Detailing Brushes 5-pack
5. Szampon samochodowy 4nano Ultra Violet 1L
6. IPA Alkohol Izopropylowy 500ml
7. Kubek z podziałką 0,385L (z przykrywką)
8. Ściereczki z microfibry do szyb 36x36
Do tego dokupiłem dziś wodę demineralizowaną do IPA. W tym tygodniu będzie mycie i muszę koniecznie usunąć obtarcie na przednim zderzaku.
Zastanawiam się jeszcze nad dorzuceniem drugiej rurki i końcówek, się zobaczy
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Do pracy przy szczegółach, detalach. Na przykład czyszczenie miejsc, gdzie masz bardzo ograniczony dostęp (grill, szczeliny między drzwiami a karoserią), albo do nakładania balsamów (np. na plastiki). Ogólnie detaling 

- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Wczoraj Magdalena została dopieszczona. Niestety "tylko" ręczna robota, bo polerki jeszcze brak, ale się narobiłem, aż dziś czuję efekty w kolanach i ramionach.
Dodatkowo Madzia wróciła na letnie obuwie.
Zestaw startowy (w użytku nie było tylko APC, bo już nie było czasu)
Pierw mycie, potem glinkowanie i ponowne mycie i suszenie.
Potem zabrałem się za pracę z Ulitmate Compound i usuwanie defektów, które od ostatniego polerowania powstały. Większość została usunięta, ale jeden niestety raczej wymaga pracy z polerką (wszystko w swoim czasie
)
Poniżej ten jeden defekt, który udało się choć trochę zniwelować (UC+ IPA i ponownie UC + IPA)
Efekt końcowy jak dla mnie zadowalający
Dodatkowo Madzia wróciła na letnie obuwie.
Zestaw startowy (w użytku nie było tylko APC, bo już nie było czasu)
Pierw mycie, potem glinkowanie i ponowne mycie i suszenie.
Potem zabrałem się za pracę z Ulitmate Compound i usuwanie defektów, które od ostatniego polerowania powstały. Większość została usunięta, ale jeden niestety raczej wymaga pracy z polerką (wszystko w swoim czasie
Poniżej ten jeden defekt, który udało się choć trochę zniwelować (UC+ IPA i ponownie UC + IPA)
Efekt końcowy jak dla mnie zadowalający

- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
totalover napisał(a):Daje coś ta glinka?
Uohoho i to ile, przede wszystkim czyści lakier z wszelkiego rodzaju syfu, którego mycie nie zdejmie, powierzchnia jest jak lustro.
Polecam do glinkowania zastosować Quick Detailer Megsa. Czytałem różne opinie, żeby na przykład po myciu auta glinkować w oparciu o wodę, która jest jeszcze na aucie. Zastosowałem to teraz na połowie maski i lipa była po polaniu maski wodą. Tam gdzie glinkowałem bez detailera woda stała, a tam gdzie był detailer, spływała aż miło
Oczywiście co jeszcze nie dopisałem, całe auto przeleciałem Ultimate Polish dla wyciągnięcia koloru i potem wosk
Kilka fotek z dzisiejszego dnia, tym razem normalnym aparatem
A w czarnym jeszcze lepiej
Jaki jest najlepszy sposób na usunięcie listew. Proszę tylko o metodę, którą mogę zastosować pod blokiem
Chyba w niedługim czasie zamontuję też na koło nakrętki ALU D1 SPEC niebieskie, bo aż na nie zachorowałem

- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Celin napisał(a):
Jaki jest najlepszy sposób na usunięcie listew. Proszę tylko o metodę, którą mogę zastosować pod blokiem![]()
Suszarka lub opalarka i nic dentystyczna. Podgrzewasz trochę listwy, następnie podcinasz nicią. Potem przemywasz to benzyną ekstrakcyjną i z głowy
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Celin napisał(a):Zastosowałem to teraz na połowie maski i lipa była po polaniu maski wodą. Tam gdzie glinkowałem bez detailera woda stała, a tam gdzie był detailer, spływała aż miło
no jak naniosłeś QD Megsa to nie dziwne że spływała – tylko to nie ma żadnego związku z tym jak był wyglinkowany lakier
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
xRafalx napisał(a):Suszarka lub opalarka i nic dentystyczna. Podgrzewasz trochę listwy, następnie podcinasz nicią. Potem przemywasz to benzyną ekstrakcyjną i z głowy
Za duzo zabawy!!! Zagotuj wode w czajniku i polej listwe,zdejmij i tak kazda nastepna.Prosciej niz naruch.ć prąd pod blokiem heheh
-
WisniaUs
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości