Mazdę posiadam od kwietnia 2011 roku została zakupiona od użytkownika forum Jacekm_ .
Koniec końców zdecydowałem się założyć ten wątek.
Dane techniczne:
Model: Mazda 323F BJ Sportive 2.0 16V DOHC
Data Produkcji: 2003 Pierwsza Rejestracja: 05.12.2003
Silnik: 2.0 16V DOHC FS 131KM 171 Nm
Przebieg: W momencie zakupu 122 tys. dziś 149 tys. km
Wyposażenie auta:
-ABS
-TCS (wyłączany przyciskiem przy lewarku
-Wspomaganie kierownicy
-Klimatyzacja
-4x Airbag
-Komputer pokładowy
-Światła przeciwmgielne
-4x el. Szyby
-El. lusterka
Silnik:
– Zmienione oryginalne wałki z silnika FS-DE na wałki nieco ostrzejsze z japońskiej wersji silnika FS-ZE zakupione od Lukasa007
– Porting kanałów ssących i wydechowych.
– Mocno splanowana głowica w celu zwiększenia stopnia sprężania silnika.
Układ dolotowy:
– Stożkowy filtr powietrza K&N by EL-TEC
Układ wydechowy:
– Cały 2,5 cala oparty na 2 przelotowych tłumikach z kolektorem 4-2-1 by Empire Racing Engineering
– Uszczelka termoizolacyjna kolektora wydechowego
Zawieszenie: Sprężyny obniżające Eibach federn poza tym seria.
Układ hamulcowy: Seria
Body kit: Seria
Środek: Shortshifter
Car audio: Seria
Naprawy/wymiany podczas eksploatacji:
-Wymiana amortyzatorów
– Tarcze hamulcowe wraz z zaciskami
– Wymiana opon na Toyo Proxes T1-R ( mega zmiana w frajdzie z jazdy
_ Bieżąca wymiana filtrów i płynów ustrojowych
_ Robiona blacharka reperaturki tylnych nadkoli i ranty drzwi + lakierowanie przedniego zderzaka
– Wymiana ramki w konsoli panelów ponieważ była porysowana
– Zabezpieczenie podwozia
– Inne których teraz już nie pamiętam
Plany na przyszłośc:
– Na bieżący sezon strojenie tego setupu
– Fotele na przód z mazdy RX-8 standardowe nie trzymają wystarczająco dobrze na zakrętach i łukach
– Rozpórka tylna dolna