Czy pompa oleju od silnika KL pasuje do KF?
Strona 1 z 1
Czy pompa od 2.5 V6 bedzie pasowała do 2.0 V6? Mechanik mi powiedział, że moja pompa daje małe ciśnienie, dlatego klepią mi popychacze.Mam możliwośc zakupu w miarę nowej pompy od silnika 2.5. Bedzie możliwość wymiany? On mówi, że nie.
Dobrze że w naszych modelach ( GF ) są płytki nie?Klepanie popychaczy to "choroba" Mazdawek
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Silniki w tych modelach mają troche inną prace niz w GE FS/FP troszkę głosniej. A zaworki to sprawdzaleś po 90 tyś km ? Ja to już po 100 tyś wymienialem pierscienie tlokowe i wymienialem uszczelniacze zaworowe hehe ( to jest norma w GF/GW ) a dzisiaj słyszałem od klienta ze po 45 tys. wymieniali w ASO ( AZ Auto ) gwarancyjnie silnik bo korba " wyszła bokiem" heh..... dramat.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Czy twój mechanik sprawdził ci ciśnienie na słuch czy przez manonetr???????
Druga sprawa w pompie olejowej jest zawór przelewowy i to on może być przyczyną niskiego ciśnienia tzn.:
jeżeli podejdzie jakiś paproch lub cosik innego to poprostu nie zamyka się i to w większości przypadków jest przyczyną nagłej utraty odpowiedniego ciśnienia oleju. Trzeba spóścić oleum, ściągnąć misę olejową i wymontować pompę i zawór przelewowy, przeczyścić i sprawdzić ( przyczyn może być wiele np.: zanieczyszczenie, wyrobienie się kulki lub pęknięcie sprężyny w zaworku).
Pompa olejowa jest pompą zębatą i naprawdę trzeba cudu aby ją "zajechać" A ostatnio zauwarzyłem tendencję u mechaników na wymianę całych zespołów i to aż do skutku czyli utraty klienta lub wyczerpania się pomysłów na wymiany.
Druga sprawa w pompie olejowej jest zawór przelewowy i to on może być przyczyną niskiego ciśnienia tzn.:
jeżeli podejdzie jakiś paproch lub cosik innego to poprostu nie zamyka się i to w większości przypadków jest przyczyną nagłej utraty odpowiedniego ciśnienia oleju. Trzeba spóścić oleum, ściągnąć misę olejową i wymontować pompę i zawór przelewowy, przeczyścić i sprawdzić ( przyczyn może być wiele np.: zanieczyszczenie, wyrobienie się kulki lub pęknięcie sprężyny w zaworku).
Pompa olejowa jest pompą zębatą i naprawdę trzeba cudu aby ją "zajechać" A ostatnio zauwarzyłem tendencję u mechaników na wymianę całych zespołów i to aż do skutku czyli utraty klienta lub wyczerpania się pomysłów na wymiany.
ZSW M926 MAZDA MX-3
- Od: 28 mar 2004, 23:24
- Posty: 152
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Mazda MX-3 1.6
no ja sie nie znam, chlopak pracowal w aso, teraz niby tez z nimi sie konsultowal. prosilem go, zeby sprawdzil szklanki, wyrok byl, ze to nie z wlasnej winy stukają tylko przez cisnienie oleju. mówi, że trochę podkręcił cisnienie (?). fakt, że jakoś ciszej auto chodzi. bo wcześniej czasami napierdalało jak 30letni mercedes beczka.
stukają tylko przez cisnienie oleju. mówi, że trochę podkręcił cisnienie (?).
Rozumiem że tylko dokręcił zaworek przelewowy i nie sprawdził czy jest w porządku
A jakie masz ciśnienie w MPa-ach lub Barach czy znowu na słuch ci podkręca???
Powinien sprawdzić na manometrze ciśnienie jakie osiąga silnik na obrotach min. i max.
ZSW M926 MAZDA MX-3
- Od: 28 mar 2004, 23:24
- Posty: 152
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Mazda MX-3 1.6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6