Mazda 3 gaśnie na biegu jałowym

Postprzez maciejka89 » 5 kwi 2015, 09:11

Witajcie Panowie,
bardzo proszę o pomoc, mam problem ze swoją Mazda. Czasami gaśnie mi na biegu jałowym i nie chce później zapalić. Auto normalnie ma obroty, tylko gaśnie i skacze. Występuje także wibracja obrotami na małych obrotach pomiędzy 800-1000 obr/min.

Do tej pory zostało wymienione:
– wtryski
– zawór ciśnienia paliwa
– został wypalony filtr DPF


Bardzo proszę o pomoc, co może być problemem w tej sytuacji.
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2015, 09:05
Posty: 4
Auto: Mazda3

Postprzez kropek101 » 5 kwi 2015, 09:28

Czujnik położenia wału sprawdzony i filtr paliwa?
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez maciejka89 » 5 kwi 2015, 12:38

Filtr paliwa wymieniony jako pierwszy. Czujnik położenia wału nie był sprawdzany.
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2015, 09:05
Posty: 4
Auto: Mazda3

Postprzez kropek101 » 5 kwi 2015, 13:10

Sprawdź go u mnie np jak była zabrudzona wtyczka auto szarpalo i tracilo moc w granicach 1,8 tyś rpm czasem działo się tak ze jechałem gdzieś auto paliło normalnie zostawiłem na 2 – 3h na parkingu wracam a tu niespodzianka silnik kręci ale nie zapala wystarczyło dotknąć wtyczki i odpalal. Warto też jeszcze sprawdzić przepływke . Dobrze by było odczytać błędy z kompa o ile występują


Sent by S3
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez maciejka89 » 5 kwi 2015, 13:32

Komputer był podłączany kilka razy. Pojawiał sie błąd filtra cząstek stałych. Były także inne błędy, które nie maja nic wspólnego zasileniem paliwa
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2015, 09:05
Posty: 4
Auto: Mazda3

Postprzez kropek101 » 5 kwi 2015, 18:19

Te silniki są nafaszerowane elektroniką więc dziwne rozumowanie masz skoro myślisz że jak nic nie świeci związanego z zasilaniem silnika paliwem to musy być wszystko ok to nie czasy starego golfa II.
Są błedy to trzeba je wyelminować. Błąd to tylko informacja w którym kierunku szukać problemu.
Więc najlepiej jak byś widział co masz zapisane w kompiew tedy można myśleć co jeszcze sprawdzić inaczej to wróżenie z fusów.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez widmo82 » 5 kwi 2015, 19:34

Problem z FAP, może być spowodowany czymś innym.
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez waciach » 7 kwi 2015, 13:00

czujnik położenia wału korbowego. miałem identycznie, nawet kupiłem na zamianę czujnik ale okazało się że to wina samego złącza. przeczyszczenie, preparat to styków i problem jak ręką odjął :)
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2014, 11:43
Posty: 146 (0/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 3 BK 1.6 Y6 2006

PostTen post został usunięty przez maciejka89 7 kwi 2015, 20:46.
Powód: Znalazlem problem na forum w innym watku.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323

cron