Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez zemoj » 4 kwi 2015, 17:06

Bo_Lo napisał(a):Wychodzi na to ze te silniki strasznie nie trzymają mocy

Albo producent zawyżył dane, choć to dziwne jak na jdm.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Piotr_ » 4 kwi 2015, 17:11

Była jedna dwustukonna :> Co prawda korby wyszły na spacer przez blok i lekko się zapaliła na torze poznań ale dwieście cztery konie były :P W Rykach robiła pogrom a mówię tu o czarnej wdowie Capazo :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez sylwo » 4 kwi 2015, 22:11

Nie chodzi o to, że silniki nie trzymają mocy tylko, że warunki idealne do pomiaru to rzadkość :P
Dlatego są wyścigi 1/4 żeby porównywać osiągi w równych warunkach. Hamownia hamowni nierówna.
Może kiedyś się ścigniemy na jakimś zlocie <czarodziej> miło będzie zostać nieznacznie z tyłu <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez deejay27 » 4 kwi 2015, 22:24

Heh jeśli Setritus nie wyciągnie trochę gadzetów z auta , to może być faktycznie nieznacznie. Ale najpierw musi być chociaż te 190 KM.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Setritus » 4 kwi 2015, 23:03

Najwiekszym problemem są koła. Wielkie i cięzkie. Na 15" moj xedos ruszał na światłach jak z procy, na 18 muli i piłuje i chce jechać a nie może :( do tego wleciały wielkie ciężkie tarcze, eh no co zrobić ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Piotr_ » 4 kwi 2015, 23:34

Sylwo moc to moc a jeszcze kierownik musi mieć ogarnięty dobry start, szybką zmianę biegów w odpowiednim momencie i najważniejsze opony. Także porównanie na ćwiartkę wcale takie miarodajne nie jest :>
Jest jeszcze problem ...waga, a z tego co widzę w tym temacie to jest dołożone sporo kg.
Co do Kl-ze to naprawdę bym się cieszył jakby było 185-190 km ;) Najważniejsze będzie strojenie.Nie widzę tylko sensu pakowania większych, wtrysków skoro na seryjnych jest dwieście koni a powinny mieć jeszcze zapas rezerwy ok 20% ( chyba że będzie dmuchanie ) .
Życzę powodzenia w dochodzeniu do serii i aby z motorem było wszystko si :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez MIRU » 5 kwi 2015, 00:00

no 18 cali i mega duze tarcze nie ida w parze do scigania przy 200konnym aucie, które tez nie wazy jakos malo :) ale jest tak jak XEDzik napisał, niewazne czym, tylko jak jezdzisz, jak ogarniesz starty to i czasy będa dobre <czarodziej>
btw na jakim ecumasterze bedzie strojone ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez DamianoV6 » 5 kwi 2015, 00:04

tak jak mówisz XED ;]
18' jest za dużo jedynie co to wygląd tak jak mówiłeś Seti ;]
na 15' jest proca a jeszcze przy 200HP i dobrych oponach np. TOYO wydziera z foteli.
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 18:22
Posty: 1235 (14/17)

Postprzez julek » 5 kwi 2015, 01:22

A co ty tutaj piszesz o malowaniu ??? POLERKA osobiscie innej opcji nie widze przy prostym kolektorze i bedzie ogien. Chyba po prostu na wsciekanie sie na tor bedziesz musial zainwestowac w drugi set up (mniejsze heble z mazdy 6 + fele 16") Bo na 18 to nie poszalejesz :(
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez Pierzaktar » 5 kwi 2015, 09:10

Z doswiadczenia wiem ze nie da rady z jednego auta zrobic praktycznego, oszczednego zapier.da.lacza :)
Te rzeczy sie wzajemnie wykluczaja. Twoje wyglada swietnie ale obawiam sie ze oprocz dynamicznej jazdy po ulicach nie wiele wiecej osiagnie. Do lepszych czasow lepiej bylo by go odchudzic i miec mniejsze lekkie nie koniecznie ladne kolo. Ale to juz mozna przeczytac wyzej. Ja tylko dodaje swoja opinie :)
Ja bym wsadzil juz tego klze i cieszyl sie jak auto smiga na codzien bo niewatpliwie bedzie fajnie jezdzilo, wyglad juz masz taki ze wiekszosc sie oglada a zawody typu cwiara to rekreacyjnie bez spiny bo szkoda auta :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez rafał88 » 5 kwi 2015, 09:27

Hmmm fakt faktem autu doszlo kilka kg :> Felgi swoje tez robia ale nie wierze ze KL az tak sie nimi meczy :|
Tak czy inaczej jesli wrzucisz KL-Ze i wypluje te 190hp to poczujesz roznice ;)
Zwazylbys Xeda jak sie mu przytylo ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez DamianoV6 » 5 kwi 2015, 11:27

nikt nie broni kupić mu kół zamiennych np. 16' z dobrym lakiem tak jak piszą niekoniecznie ładnych. Głównie chodzi o to, że po przełożeniu kół zaczyna się zabawa ;] tylko tarcze zaciski itp robią swoje jak wiadomo. Nie będzie to autko rekreacyjne i sportowe jednocześnie. Albo 1 albo 2 ;D. Jeśli ktoś chce po latać bokiem kupuję Miate i wsio :D Seti zawsze bd słynny z białego doinwestowanego Xeda <spoko> <spoko> <spoko> <spoko>
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 18:22
Posty: 1235 (14/17)

Postprzez rafał88 » 5 kwi 2015, 11:41

Nie wejda mu 16 :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez DamianoV6 » 5 kwi 2015, 11:44

napisałem to.. minimum 17' na to ale już nie będzie petara. Sam wiesz o co biega, albo rybki albo akwarium.
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 18:22
Posty: 1235 (14/17)

Postprzez sylwo » 5 kwi 2015, 11:56

XED napisał(a):Sylwo moc to moc a jeszcze kierownik musi mieć ogarnięty dobry start, szybką zmianę biegów w odpowiednim momencie i najważniejsze opony. Także porównanie na ćwiartkę wcale takie miarodajne nie jest :>


Więc i moc też taka "miarodajna" nie jest ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez zemoj » 5 kwi 2015, 12:22

Damiano9988 napisał(a):napisałem to.. minimum 17' na to ale już nie będzie petara. Sam wiesz o co biega, albo rybki albo akwarium.

Wg mnie 17" jest właśnie idealna do X6.

Sent from my Nexus 4 using Forum Fiend v1.3.1.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Piotr_ » 5 kwi 2015, 13:33

sylwo napisał(a):ięc i moc też taka "miarodajna" nie jest


Oczywiście :) Co z tego że fura gwiazda jak kierowca p...a :P

Nie wiem na co nastawia się właściciel budując to auto, jeżeli na ciągłe kreski na torze i spod świateł to chyba nie ten kierunek.Jeżeli na wygląd i auto do codziennego poruszania się w dość "szybkim tempie " to kierunek słuszny. Z pewnością czeka go kupa roboty i nerwów aby motorek pracował jak powinien, o kasie nie wspomnę " bo gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia " :D
Co do dochodzenia do mocy, to można jeszcze poszukać ori kompa z mx6 kl-ze i spróbować go spiąć z wiązką xedosa.Nie wiem czy jest to do końca możliwe ?
W mx3 można wgrać soft na kompa k8 z Kl-ze. Z tego co kojarzę tak miał JarekZe, ale głowy nie dam.
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez julek » 5 kwi 2015, 13:48

komp klze jbc u mnie jest jeden :D a propo felg 17 to nie zmieszcza mu sie tam heble z mpsa;p
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez Piotr_ » 5 kwi 2015, 14:45

W siedemnastkę wchodzą.
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Setritus » 5 kwi 2015, 14:50

Powiem tak, na torze nie byłem w życiu, ścigantem też nie jestem. Dla mnie autko ma przede wszystkim dobrze wyglądać, na chwilę obecną nic bym w nim już nie zmieniał ;) Felga mogłaby wskoczyć 17, zmieści się, ale bardzo lubie ten wzór 18 z rexa i na pewno zostanie.
Tak jak ktoś napisał wygląd i osiągi w tym przypadku się wykluczają. Miło jest mieć świadomość że ma się pod maską bardzo rzadką jednostkę napędową, że ze świateł będzie sie szybszym od 90% aut na drodze, że w trasie będzie można przyjemnie wyprzedzić. Na zlotowych wyścigach na 1/4 i tak nie bede nigdy pierwszy bo MXy są dużo lżejsze.
KLZE jest więc fanaberią, zawsze chciałem go mieć i w końcu się chyba uda :p Niekoniecznie ma to sens :D <glupek2> Auta i tak nigdy nie sprzedam i będzie sobie stała taka perełka, na zloty ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy