Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau III miejsce na 1/4 mili Ryki`15
Yoki napisał(a):Mirek dzięki za informację, ale jak masz w Polsce zrobione badania to obwiązuje tutejszy przegląd i respektowany w Niemczech ?
Przegląd jak najbardziej tak ale wjazd na rexach budą GG/GY do DE grozi wyjazdem na lawecie ADAC za grube $$$ o ile nie będą kazali u nich kupić zestawu stali i opony do tego żebyś mógł dalej jechać



Ok ale to trzeba mieć strasznego pecha aby trafić na polizei, które zna się na felgach do mazdy i jeszcze ma centymetr w oczach aby rozpoznać średnicę tarczy. Co nie zmienia faktu, że będę zmieniał hamulce z przodu na GH, tył jest taki sam
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Bodajże w latach 60 XX w. powstały zapisy, że należy w Europie szanować wymagania z danego kraju skąd pochodzi zarejestrowane auto.
"Zgodnie z Konwencją Wiedeńską o Ruchu Drogowym wyjeżdżając swoim autem za granicę, wystarczy zabrać do samochodu wyposażenie obowiązujące w Polsce."
Oczywiście Policja może się do wszystkiego doczepić nawet do usuniętego DPF, ale nie idźmy w skrajności
"Zgodnie z Konwencją Wiedeńską o Ruchu Drogowym wyjeżdżając swoim autem za granicę, wystarczy zabrać do samochodu wyposażenie obowiązujące w Polsce."
Oczywiście Policja może się do wszystkiego doczepić nawet do usuniętego DPF, ale nie idźmy w skrajności
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Yoki napisał(a):"Zgodnie z Konwencją Wiedeńską o Ruchu Drogowym wyjeżdżając swoim autem za granicę, wystarczy zabrać do samochodu wyposażenie obowiązujące w Polsce."
No to nie do końca tak jest, bo chyba w Niemcach trzeba mieć tyle kamizelek odblaskowych ilu pasażerów (lub ilość osób na którą auto jest zarejestrowane) bo inaczej polizaje srają żarem, a u nas takiego wymogu nie ma. Na pewno znalazł by jeszcze kilka podobnych przykładów.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Co innego przepisy co innego życie i po to są między innymi konsulaty aby pomagać nam w takich sytuacjach. W Hiszpanii musisz mieć zapasowe okulary jeżeli masz wpisane do prawa jazdy, że je nosisz, we Francji był co prawda krótkotrwale przepis o 2 jednorazowych alkomatach dla kierowcy i dla pasażera. Przyczepka to mało, dlatego jest ten przepis o wyposażeniu z danego kraju skąd pochodzi samochód. Przepis ten nie zabezpieczy nas przed otrzymaniem mandatu szczególnie jak sprechami guten tag co najwyżej ale po coś zostały one ustanowione.
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
RX8 to 8J, a nie 8.5J.
Moje auto nie przejdzie przeglądu w Polsce, chociaż w UK przechodzi bez problemu, a to przecież nie oznacza, że nie jest dopuszczone do ruchu w Polsce. Miałbyś zarejestrowane auto w Niemczech, mógłbyś mieć problem z ogarnięciem tego wszystkiego od strony prawnej. Auto widzę, że jest na polskich blachach więc w czym problem?
A co do homologacji:
Źródło: http://www.was.eu/certyfikaty-i-homologacje.php
Moje auto nie przejdzie przeglądu w Polsce, chociaż w UK przechodzi bez problemu, a to przecież nie oznacza, że nie jest dopuszczone do ruchu w Polsce. Miałbyś zarejestrowane auto w Niemczech, mógłbyś mieć problem z ogarnięciem tego wszystkiego od strony prawnej. Auto widzę, że jest na polskich blachach więc w czym problem?
A co do homologacji:
Co za tym idzie oznaczenie E20 (oznaczenie homologacji wykonanej w Polsce) oznacza, że produkt jest jednocześnie dopuszczony do użytku w pojazdach mechanicznych we wszystkich krajach, które przyjęły porozumienie z EKG ONZ. Na dzień dzisiejszy do grona tych państw nie zaliczają się już tylko kraje Unii Europejskiej bo jest tam miedzy innymi Japonia, Australia czy Afryka Południowa, ale uwaga jeszcze nie przyjęły porozumienia Chiny. Niektóre oznaczenia: E1-Niemcy, E2- Francja, E3- Włochy, E4- Holandia, E5- Szwecja, E6- Belgia, E7 – Węgry, E8- Czechy, E9- Hiszpania, E10- Jugosławia, E11- Anglia, E12- Austria, E20- Poland, E21-Portugalia.
Źródło: http://www.was.eu/certyfikaty-i-homologacje.php
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mirek idziemy w skrajności niewłaściwy rozmiar opony np. 205/50/17 też jest odstępstwem od homologacji bo nie ma go w instrukcji?
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Yoki jesteśmy obaj w tym samym położeniu.17" które wziąłem od WisniaUs są właśnie z takim obuwiem i też 1 sezon będę ryzykował żeby nie brać udziału w żadnej kolizji na terenie DE z tym obuwiem bo ubezpieczalnia ma mnie wtedy w
jak Polizei wyśle im notatkę.


Dochodzimy do kompromisu w Polsce jest tak samo nawet kolor ledów może spowodować nie wypłacenie odszkodowania. Parę razy byłem w DE nawet BA z wydechem robionym na zamówienie i nikt mnie nie zatrzymał z tego powodu a najcichszy też nie był. Jak ma ci się oś trafić to tak będzie 
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Ciekawe czy kolega na zimówkach robi przeglądy w DE.
http://www.tuningsuche.de/fahrzeug/Mazda-6-Station-Wagon-GY--354981.html

http://www.tuningsuche.de/fahrzeug/Mazda-6-Station-Wagon-GY--354981.html
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Zastanawiam się skąd ma taki grill
. Wiem z autopsji, że ten z pakietu aero nie pasuje...


Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Polowałem, polowałem i w końcu coś upolowałem. Wszyscy mają eibachy a ja będę miał vogtlandy. Nawet jeżeli amortyzatory są do niczego to za same sprężyny i tak się opłacało. Najwyżej je zregeneruje lub kupie blisteiny na przód.
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
O fajnie, czekam na montaż, foty i wrażenia 
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Widziałem już dość długo tą ofertę albo na OLX albo na Allegro, cena była śmieszna, tylko naczytałem się, że są twarde i mocniej siadają niż Eibachy, mam nadzieję, że będziesz zadowolony
dawaj fotki od razu
-
makmarc
One są -40/-25 więc z przodu potrzebny jest inny amortyzator bo seryjny już może nie wyrabiać. Co do twardości nie znalazłem nigdzie info, że to są twarde sprężyny, wręcz ludzie płaczą, że są zbyt miękkie. Są na zmianę z eibachem na 1-2 miejscu pod względem miękkości. Zobaczymy co będzie, muszę najpierw znaleźć zaciski pod 299 mm tarcze aby 2x nie zdejmować kół. Wtedy zdam relacje.
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
U mnie setup zimowy założony a jak tam u Was? Dziś z tego śniegu nie zdążyłem zrobić zdjęć 20 kg żelastwa, które w przyszły czwartek trafi do samochodu.
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości