Mazda6 GY 2007r by odom 165Km 405 Nm chip&fap&BMC – SPRZEDANA

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez makmarc » 12 mar 2015, 15:38

macvas napisał(a):Marcin, no ale w Twoim wyliczeniu to akurat nie mogę dojść tej różnicy.. chyba że tam jest jakaś promocja w tym równaniu, o której coś Nam powiesz ;P


Nie ma promocji :P czytaj dokładnie,

makmarc napisał(a):Przy wyliczeniu jak to zostało zaznaczone procentowym 225/40 daje nam proste działanie 225x0.4=90mm, a przy 225x0.45=101.25mm
Ostatnio edytowano 12 mar 2015, 22:20 przez makmarc, łącznie edytowano 1 raz
makmarc
 

Postprzez NightStalker » 12 mar 2015, 15:45

Musisz poprawić, bo:

makmarc napisał(a):225x0.45=90mm, a przy 225x0.45=101.25mm

225x0.45=101.25mm a nie 90mm :P
powinno być 225x0.40.
Mała literówka, ale zmienia całkowicie postać rzeczy.


Ps. O już zdązyłes poprawić przede mną :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 12:12
Posty: 133 (2/2)
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 6 2.0 143KM DPF Kombi 2007r.

Postprzez odom » 12 mar 2015, 15:48

jak wspomniano dyskusja się wywiązała dość spora i dająca do myślenia ale wciąz nie potrafię wyciągnąć ostatecznego wniosku czy decydowac się na 225 -40 czy 225 – 45
Może małe głosowanko hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez NightStalker » 12 mar 2015, 15:52

W sumie to Ty będziesz jeździł, więc wybór jednak powinien należeć do Ciebie.
Ja tam na komfort nie narzekam. Spalanie nie wzrosło mi na tych oponach o więcej niż pół litra na 100 km.
Więc mi osobiscie odpowiada taki stan rzeczy. W najbliższym czasie postaram się zmienić springi na Eibachy (mam możliwosć kupna H&R jednak z tego co wyczytałem są one zbyt twarde, więc skusze się na te pierwsze) i będę spełniony ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 12:12
Posty: 133 (2/2)
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 6 2.0 143KM DPF Kombi 2007r.

Postprzez Socyopatic » 12 mar 2015, 18:27

Weelkoo napisał(a):widzę, że dyskusja nie ma sensu bo porównujesz gumy o profilu 8cm i 9cm przy R17 i piszesz, że na tych z profilem 9cm jeździło się OK ale już przy 225 i R18 ta z 9cm gumy na boku jest nieakceptowalna,
naprawde dobrze jezdziło sie na 205/50 ale nie mozna było tego zastosowac przy glebie, na 205/45 było akceptowalnie a na 205/40 wypadały plomby (nowe opony toyo t1r – toyo sa dosc miekimi oponami) :P Niemniej tak jak napisałeś wczesniej niech kazdy robi jak chce i ponosi tego konsekwencje ;)

NightStalker napisał(a):360 Nm to nie jest wcale tak srednio mocny diesel. BMW czy inne benzyniaki są sporo słabsze a seryjnie potrafią wychodzić z takimi gumami i jakos dają radę.


jak uwazasz.. moim zdaniem taka szerokosc to pasuje do np bmki e60 530 d, gdzie masz prawie 100 koni wiecej i naprawde męski moment. Te 360 Nm biorac pod uwage ilosc koni i skale uzytecznych obrotow pozwala przy takich oponach jedynie w miare sprawnie ruszyc z miejsca i nic wiecej :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez odom » 12 mar 2015, 18:42

Socyopatic napisał(a):moim zdaniem taka szerokosc to pasuje do np bmki e60 530 d, gdzie masz prawie 100 koni wiecej i naprawde męski moment. Te 360 Nm biorac pod uwage ilosc koni i skale uzytecznych obrotow pozwala przy takich oponach jedynie w miare sprawnie ruszyc z miejsca i nic wiecej :P



Ale nie sądzę by różnica była aż tak duża :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez NightStalker » 12 mar 2015, 18:43

Nie do końca. U mnie na dwójce (bez sprzęgła) pali asfalt.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 12:12
Posty: 133 (2/2)
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 6 2.0 143KM DPF Kombi 2007r.

Postprzez Socyopatic » 12 mar 2015, 18:45

odom napisał(a):

Ale nie sądzę by różnica była aż tak duża :>


absolutnie nie ma roznicy miedzy autem robiacym 7,5 do 100 a tym co robi 9 sek..

NightStalker napisał(a): U mnie na dwójce (bez sprzęgła) pali asfalt.


chyba w miejscu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez NightStalker » 12 mar 2015, 18:49

Przyjedź, przekonasz się :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 12:12
Posty: 133 (2/2)
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 6 2.0 143KM DPF Kombi 2007r.

Postprzez odom » 12 mar 2015, 18:54

Socyopatic napisał(a):
absolutnie nie ma roznicy miedzy autem robiacym 7,5 do 100 a tym co robi 9 sek..


owszem, lecz bardziej chodziło mi o porównanie mazdy na kołach 205-55-16 a 225-40-18 ... BMW zostawmy dla fanów tej marki ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Socyopatic » 12 mar 2015, 20:24

odom napisał(a):
porównanie mazdy na kołach 205-55-16 a 225-40-18


załóż te 18 z tym nalesnikiem to sam sie przekonasz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez odom » 12 mar 2015, 20:55

spokojnie damy radę ;) ja mazda i 18-tki <faja> <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez makmarc » 12 mar 2015, 22:21

Temat rzeka, który sam przerabiałem, w końcu postawiłem na swoim i dobrze zrobiłem. Dlatego musisz sam zdecydować, jakie opony założyć i czego od nich będziesz oczekiwał, ale jak wrzucisz profil 40 nie oczekuj cudów ;)
makmarc
 

Postprzez odom » 12 mar 2015, 22:29

makmarc napisał(a):Temat rzeka, który sam przerabiałem, w końcu postawiłem na swoim i dobrze zrobiłem. Dlatego musisz sam zdecydować, jakie opony założyć i czego od nich będziesz oczekiwał, ale jak wrzucisz profil 40 nie oczekuj cudów ;)


Zależy co rozumiesz przez słowo cuda ;) sprecyzuj :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez odom » 19 mar 2015, 20:42

Temat opon zamknięty :) będą o profilu 40 <faja> ale to nie tak ważne na obecną chwilę , ważne i istotne jest to, że jutro po długich oczekiwaniach moja m-6 wraca do mnie.
Pierwsze zmiany po stłuczce grill i polerka. Nie omieszkam wrzucić fotek jutro :>

Felgi w przygotowaniu <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez tomi84 » 19 mar 2015, 20:59

makmarc napisał(a):Temat rzeka


Dokładnie, moja M6 w sezonie letnim jeździła na 225/45 R17 a w zimie jeżdzi na seryjnych 205/55 R16 i nie widze różnicy na przyśpieszeniu ani spalaniu 310 Nm daje rade.
Tylko R17 szybciej załatwisz na dziurze. W zeszłym roku 2x prostowałem fele :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2011, 17:08
Posty: 157 (0/1)
Skąd: Bielsko - Biała
Auto: Jest M6 GY '04 CiTD
Audi A3 '00 TDI
Była: 626 GF '01 DiTD
323F BA '96 Z5
Fiat Punto II '00 1,9D
VW Golf '94 1,8 GT
Opel Corsa '94 1,2i

Postprzez odom » 19 mar 2015, 21:07

tomi84 napisał(a):
Dokładnie, moja M6 w sezonie letnim jeździła na 225/45 R17 a w zimie jeżdzi na seryjnych 205/55 R16 i nie widze różnicy na przyśpieszeniu ani spalaniu 310 Nm daje rade.
Tylko R17 szybciej załatwisz na dziurze. W zeszłym roku 2x prostowałem fele :)


będą 18 tki ;)

Dopisano 20 mar 2015, 20:26:

Moja czarna m-6 <jupi> wróciła <serduszka>
Załączniki
m111.jpg
Mamy elekt pomalowania grilla pod kolor całości :D
mmm222.jpg
Elekt polerki ;)
m22.jpg
No i się nacieszyłem robiąc raptem 20 km .... w tej całej euforii zalałem sobie pod korek PB98 ... :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez odom » 22 mar 2015, 16:44

No to czekam na powrót z malowania <serduszka>
Załączniki
5138032413.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez odom » 25 mar 2015, 19:07

Drodzy koledzy :( Mam problem ze spalaniem ale od początku. Przed stłuczką mrygała mi kontrolka DPF na liczniku. Po odebraniu samochodu z serwisu zalałem sobie pod korek PB98 ... po przejechaniu 600 m zaczęło mi dziwnie narywac autem. Decyzja prosta postój i tel do mechanika co jest powodem. Odpowiedź szykba sprawdź co zalałeś. Następnie Assistance i laweta na warsztat. Wszystko jak nalezy wyczyszczone wtryski, filtr oleju i spuszczenie całego niewłasciwego paliwa. Przy okazji został wypalony DPF. Nie wiem jak to się odbywało ale z tego co się dowiedziałem wypalany został przez kompa. Niby ok komputer w końcu wskazywał normalne wartości chwilowego spalania. Po zrobieniu 100 km nagle komputer oszalał chwilowe np. na prostej drodze 5 bieg 2 tyś obr wartośc 12,9. I tak przez kolejne 50 km spalanie średnie z 7,8 wzrosło do 11,9. Do tej pory nic się nie zmienia. Co jest powodem, może ktoś z was miał podobny przypadek ... Może komp zapamiętam ustawienia innego paliwa ... Ale przeciez aż tak co chwila by mu się nie zmieniało ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez matthies » 25 mar 2015, 19:33

odom napisał(a):kontrolka DPF

odom napisał(a):zalałem sobie pod korek PB98

kurde coś nie współgrają mi ze sobą te dwie rzeczy ?!?!
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy