Weelkoo napisał(a):widzę, że dyskusja nie ma sensu bo porównujesz gumy o profilu 8cm i 9cm przy R17 i piszesz, że na tych z profilem 9cm jeździło się OK ale już przy 225 i R18 ta z 9cm gumy na boku jest nieakceptowalna,
naprawde dobrze jezdziło sie na 205/50 ale nie mozna było tego zastosowac przy glebie, na 205/45 było akceptowalnie a na 205/40 wypadały plomby (nowe opony toyo t1r – toyo sa dosc miekimi oponami)

Niemniej tak jak napisałeś wczesniej niech kazdy robi jak chce i ponosi tego konsekwencje
NightStalker napisał(a):360 Nm to nie jest wcale tak srednio mocny diesel. BMW czy inne benzyniaki są sporo słabsze a seryjnie potrafią wychodzić z takimi gumami i jakos dają radę.
jak uwazasz.. moim zdaniem taka szerokosc to pasuje do np bmki e60 530 d, gdzie masz prawie 100 koni wiecej i naprawde męski moment. Te 360 Nm biorac pod uwage ilosc koni i skale uzytecznych obrotow pozwala przy takich oponach jedynie w miare sprawnie ruszyc z miejsca i nic wiecej
