Mazda6 GY 2007r by odom 165Km 405 Nm chip&fap&BMC – SPRZEDANA

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Weelkoo » 11 mar 2015, 16:16

różnica jest i samo zawieszenie nie ma tu nic do tego. Nominalny rozmiar dla M6 EU (która ma zgoła odmienny układ hamulcowy niż MPS) to 205/55R16 i od tego dopuszczalne różnice w rozmiarze nie powinny przekraczać 3%. 225/45R18 to opona o średnicy większej o 4,3% i w razie czegokolwiek to stanowi podstawę nawet do niewypłacenia odszkodowania (a znam osobiście taki przypadek, choć tam różnica była jeszcze większa, bo ~5,5% ale to bez znaczenia, opinia rzeczoznawców będzie taka sama). Jak już zaś wspominasz MPS (który jest innym samochodem) to tam domyślnie wchodzą 215/45R18 a nie 225/45R18 – jako dopuszczalna w rozmiarze R18 pojawia się jeszcze właśnie 225/40R18 jako ta, która mieści się w zaleceniach dotyczących rozmiaru.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1181 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez Socyopatic » 11 mar 2015, 16:34

zacznijmy od tego ze ładowanie 18-tek bez tarczy przynajmniej 300 mm jak jest u mnie to słaby pomysł niezaleznie od ich rozmiaru. Faktycznie mps wychodził na 215, mój bład. W takim wypadku pozostaje mi sie cieszyc ze mam auto z USA ktore wyszło seryjnie na 215/50 R17 bo dzieki temu zakładajac 18-tki nie byłem skazany przepisami na na za waskie 215 lub nalesniki przy 225..
Niemniej w takim razie celowałbym tutaj w to 215/45 R18 tylko wtedy felga max 7,5 a nie 8 jaka maja rexy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez MrShaleck » 11 mar 2015, 17:36

odom napisał(a):Jeśli chodzi o moje hamulce posłuchałem rady kumpla i kupiłem zestaw firmy JAPANPARTS. Po przejechaniu pierwszego 1 tys km mogę powiedzieć ze naprawdę dobra jakoś za tak niewielka cenę. ;)


Też się cieszyłem przez pierwsze 3 tysiące km :(
Nie warto niestety kupować tego szajsu
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez odom » 11 mar 2015, 18:49

roxygenium napisał(a):Też się cieszyłem przez pierwsze 3 tysiące km :(
Nie warto niestety kupować tego szajsu



i Tu masz kolego rację po 8 tyś starły się do blachy hahaha teraz jest tarcza textar i klocek bosch i smiga elegancko chodź jak się okazało po przejechaniu 5 tyś pylą niesamowicie no i nie mogę pozbyć sie pisków w facie końcowej.

Weelkoo napisał(a):różnica jest i samo zawieszenie nie ma tu nic do tego. Nominalny rozmiar dla M6 EU (która ma zgoła odmienny układ hamulcowy niż MPS) to 205/55R16 i od tego dopuszczalne różnice w rozmiarze nie powinny przekraczać 3%. 225/45R18 to opona o średnicy większej o 4,3% i w razie czegokolwiek to stanowi podstawę nawet do niewypłacenia odszkodowania (a znam osobiście taki przypadek, choć tam różnica była jeszcze większa, bo ~5,5% ale to bez znaczenia, opinia rzeczoznawców będzie taka sama). Jak już zaś wspominasz MPS (który jest innym samochodem) to tam domyślnie wchodzą 215/45R18 a nie 225/45R18 – jako dopuszczalna w rozmiarze R18 pojawia się jeszcze właśnie 225/40R18 jako ta, która mieści się w zaleceniach dotyczących rozmiaru.
Socyopatic napisał(a):zacznijmy od tego ze ładowanie 18-tek bez tarczy przynajmniej 300 mm jak jest u mnie to słaby pomysł niezaleznie od ich rozmiaru. Faktycznie mps wychodził na 215, mój bład. W takim wypadku pozostaje mi sie cieszyc ze mam auto z USA ktore wyszło seryjnie na 215/50 R17 bo dzieki temu zakładajac 18-tki nie byłem skazany przepisami na na za waskie 215 lub nalesniki przy 225..
Niemniej w takim razie celowałbym tutaj w to 215/45 R18 tylko wtedy felga max 7,5 a nie 8 jaka maja rexy.


to namieszaliście :>
I właśnie za to kocham to forum, szybko sprowadza ludzi bez wiedzy na ziemię.... Więc obecne moje zakupione RX_8 nadają się jedynie do piwnicy <lol> A tak serio lubię robić wszystko z głową więc prosiłbym naprowadzić mnie do konkretnego i logicznego finału sprawy z felgami. Czyżby bardziej odpowiednią opcją byłby zakup 17 ... <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Weelkoo » 11 mar 2015, 19:14

celuj w 225/40 lub 215/40. No ale 225/40 są tańsze, szerokością bardziej odpowiednie dla felgi 8J, o nieco wyższym profilu więc chyba wybór wydaje się oczywisty ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1181 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez xRafalx » 11 mar 2015, 19:18

Zakładaj 225/40/18 i ciesz się rexami :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez odom » 11 mar 2015, 19:26

xRafalx napisał(a):Zakładaj 225/40/18 i ciesz się rexami :)


No takie konkrety mi się podobają :) tak więc moja koncepcja będzie zrealizowana ;) Dzięki <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez WisniaUs » 11 mar 2015, 20:19

xRafalx napisał(a):Zakładaj 225/40/18 i ciesz się rexami :)


I myslisz ze 225/40 nie beda ocieraly jak moje 225/45 ?????
WisniaUs
 

Postprzez Nightfall » 11 mar 2015, 20:41

Tak się zastanawiam o co kaman z tym obcieraniem <co?>
Ja u siebie jeździłem na rexach na profilu 225/45/18 i nic mi nigdzie nie obcieralo.
I nawet po założeniu eibachów tez nie będzie obcierac z tyłu bo moje kolo jest schowane w nadkola wiec co ma tu trzec??
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez WisniaUs » 11 mar 2015, 20:51

To moze u mnie opona ma duzy rant ochronny bo tylko o niego obciera doslownie 1mm.Ja tez juz nie wiem o co KAMAN!!!!
WisniaUs
 

Postprzez Nightfall » 11 mar 2015, 21:03

No ja mam na tyle Bridgestone Potenza tez z rantem ochronnym i było ok. A jak to jest problem na poziomie 1 mm to wziąłbym szlifiereczke i delikatnie objechał nadkola od środka i po kłopocie :D zakonserwowac i <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez WisniaUs » 11 mar 2015, 21:22

Nightfall napisał(a):Bridgestone Potenza


No własnie takie oponki mam i ocieraja tym rantem odstającym
WisniaUs
 

Postprzez NightStalker » 11 mar 2015, 21:29

Ja z tyłu mam 235/40/18 i również nic nie obciera. Mam Klebery Hydraxer i (jeszcze) bez Eibachów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 12:12
Posty: 133 (2/2)
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 6 2.0 143KM DPF Kombi 2007r.

Postprzez Nightfall » 11 mar 2015, 21:41

NightStalker napisał(a):Ja z tyłu mam 235/40/18 i również nic nie obciera. Mam Klebery Hydraxer i (jeszcze) bez Eibachów.

Dobrze ze dodałeś jeszcze hahaha
Ale widzisz szersza opona a nie obciera :) profil delikatnie niższy. Ale na eibachach tez powinno być gut
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez WisniaUs » 11 mar 2015, 21:51

NightStalker napisał(a):Ja z tyłu mam 235/40/18 i również nic nie obciera. Mam Klebery Hydraxer i (jeszcze) bez Eibachów.


I felga 8J ??? jak od RX8 ???

To moze dlatego ze USA są mięksiejsze na zawiasach??? Ja juz nie wiem co mam robic?????? <glupek2>
WisniaUs
 

Postprzez odom » 11 mar 2015, 22:04

To koledzy zamieszali tematem jak dobry kawał jelitami hahaha tak więc finału wciąż brak chyba pozostaje się przekonać na własnej skórze jak będzie w rzeczywistości ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez NightStalker » 11 mar 2015, 22:39

Tak. Felgi od RX 8
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 12:12
Posty: 133 (2/2)
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 6 2.0 143KM DPF Kombi 2007r.

Postprzez Danmazda » 11 mar 2015, 22:47

I teraz to jest dopiero zagadka :|
WisniaUs możesz jeszcze zeszlifować tarcze, to miejsce co wchodzi na piastę, nie wiem jak to fachowo się nazywa :D
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez odom » 11 mar 2015, 23:12

Zagadki są dobre jeśli znajdujemy rozwiązanie ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez WisniaUs » 11 mar 2015, 23:18

Oj popadli my w kałabaniec!! Czort karty rozdaje ;) Ehh
w sobote roluje nadkola troszeczku ,zobaczymy co wyjdzie ;)
WisniaUs
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy