Mazda 323C BA Z5 '95 I Dropped 323C I Pożegnanie str 22

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez rafał88 » 5 mar 2015, 19:33

Nooo za waska ta dokladka , mogles bardziej do przodu ją podciagnac ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chuck102 » 5 mar 2015, 22:05

Bardziej do przodu wyglądała cienko :( narazie będzie taka do póki nie ogarne z laguny I :p

A przy okazji na pocieszenie przyszła paczuszka z folia i próbujemy okleic szybki :p
Jak będą foty w sobotę to znaczy ze się udało :p
IMG_20150305_205738.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 7 mar 2015, 02:23

Pytanko do was ;p, dzisiaj ogarnąłem że felgi które mam mimo praktycznie identycznych parametrów to jedna z nich różni się jednym parametrem a mianowicie et... 3 felgi maja et 35 a jedna ma et 38, gość tak jeździł znając życie pewnie o tym nawet nie wiedział. Ale no nie chce odpierdzielać jakiegoś badziewia. A też szkoda mi felg bo już są zrobione. Teraz pytanie co myślicie o zastosowaniu na tą jedna felgę dystansu 3mm dzięki któremu et teoretycznie bedzie 35, dobrze mówie ? Mowa o takim dystansie http://allegro.pl/dystanse-uniwersalne- ... 04814.html
Oczywiscie felgi wtedy ta felga wyląduje na tylnej osi. Co sądzicie na ten temat ? Proszę o pilną odpowiedz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez rafał88 » 7 mar 2015, 09:20

Mozesz skoro ma inne et :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chuck102 » 7 mar 2015, 22:20

Nawet jako tako wyszły te szybki :)
IMG_20150307_114914.jpg

Tutaj kolega walczy z babelkami :d
IMG_20150307_124101.jpg

A tutaj widok że środka po oklejeniu ;)
IMG_20150307_133900.jpg

Resztę fotek porobie jutro gdyż pod koniec zrobiło się trochę ciemno i nie wychodziły zdjęcia, wyszło dobrze jak na pierwszy raz :) szyba z tylu tylko do drobnych poprawek :)
IMG_20150307_171317.jpg
IMG_20150307_183728.jpg
IMG_20150307_183741.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 9 mar 2015, 18:29

Tak jak pisalem boczne są ok tył trzeba zrobić jeszcze raz albo oddać jakiejs firmie :)generalnie zastanawiam się czy nie zrezygnować z przyciemniania :p
IMG_20150309_172016.jpg
IMG_20150309_172004.jpg
IMG_20150309_171918.jpg
IMG_20150309_171929.jpg
2015-03-09_17.27.05.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez rafał88 » 9 mar 2015, 20:25

Kurde nawet Ci to wszyslo <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chuck102 » 10 mar 2015, 20:20

Przyszła i flansza dystansowa która zmieni mi et tej jednej felernej felgi z 38 na 35... Jutro się okaże czy nie będzie trzeba zmieniac szpilek :)
IMG_20150310_191336.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Bartg » 10 mar 2015, 21:20

Nie trzeba będzie, ja mam 8mm dystanse i dają rade seryjne :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez chuck102 » 11 mar 2015, 00:45

Tylko że felgach sama z siebie zostawia trochę mniej szpilki niż np stalówki co mam no ale mam nadzieję że nie będzie trzeba :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez rafał88 » 11 mar 2015, 09:06

Nie bedziesz musial zmieniac szpilek.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chuck102 » 11 mar 2015, 15:02

No nie będę musiał :D, wszystko już jest no pierścienie centrujace trzeba dokupić ale z tym to się nie pali :). Czekam tylko na oponki do tylu a potem już tylko zglebić ;). Bo za długie te obniżające sprężyny robią :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Bartg » 11 mar 2015, 15:06

Tylko czasem ich nie ucinaj dla swojego i innych dobra <cisza>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez chuck102 » 11 mar 2015, 17:04

Jeden zwój w tą czy w tą to nic by im nie było haha ;p zresztą co auto do góry nie poleci ;D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Misio19 » 11 mar 2015, 18:50

Ładna madzia <spoko> zapraszam do mnie ;P
Początkujący
 
Od: 4 gru 2014, 19:16
Posty: 19
Skąd: Ostrołeka
Auto: Mazda 323f ba z5 1995 r.

Postprzez Bartg » 11 mar 2015, 20:04

chuck102 napisał(a):Jeden zwój w tą czy w tą to nic by im nie było haha ;p zresztą co auto do góry nie poleci ;D


Mam nadzieję, że to tylko żart <nie powiem>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez chuck102 » 11 mar 2015, 20:18

Cale stany tna na potęgę i żyją :), kwestia tylko zrobienia tego z głową, trzeba wiedzieć którego springa można przyciąć jak go przyciąć i mieć odpowiedni amorek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Bartg » 11 mar 2015, 20:19

No na pewno seryjny amorek w BA się do tego nie nadaję, tak samo twarde tanie sprężyny. A z tym że całe stany tną to bym nie przesadzał, tam ludzi stać na gwint mało kto się ucieka do cięcia sprężyn, bardziej z ciekawości...
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez chuck102 » 11 mar 2015, 20:24

Jak są jakieś stare auta, te ich wielkie krążowniki to w 90℅ albo jest ono na poduszkach albo na ciętych sprezynach ;) Ja mam u siebie springi -50 przód -40tyl i to auto stoi jak koza nadal. Sprężyny firmy weitec które są dobrej jakosci. Jednak auto dla mnie ma trzec brzuchem po ziemi więc trzeba jeszcze opuścić a gwint do tego modelu to temat rzeka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez rafał88 » 11 mar 2015, 20:27

Skoro sie tak Ci pili do niskosci. Wez amor i daj nizej kielich. Tylko wtedy juz bedziesz musial trzpien/tlok skracac zeby druga strona nie wylazł.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy