Mazda 323C BA Z5 '95 I Dropped 323C I Pożegnanie str 22
Bardziej do przodu wyglądała cienko
narazie będzie taka do póki nie ogarne z laguny I :p
A przy okazji na pocieszenie przyszła paczuszka z folia i próbujemy okleic szybki :p
Jak będą foty w sobotę to znaczy ze się udało :p
A przy okazji na pocieszenie przyszła paczuszka z folia i próbujemy okleic szybki :p
Jak będą foty w sobotę to znaczy ze się udało :p
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
Pytanko do was ;p, dzisiaj ogarnąłem że felgi które mam mimo praktycznie identycznych parametrów to jedna z nich różni się jednym parametrem a mianowicie et... 3 felgi maja et 35 a jedna ma et 38, gość tak jeździł znając życie pewnie o tym nawet nie wiedział. Ale no nie chce odpierdzielać jakiegoś badziewia. A też szkoda mi felg bo już są zrobione. Teraz pytanie co myślicie o zastosowaniu na tą jedna felgę dystansu 3mm dzięki któremu et teoretycznie bedzie 35, dobrze mówie ? Mowa o takim dystansie
http://allegro.pl/dystanse-uniwersalne- ... 04814.html
Oczywiscie felgi wtedy ta felga wyląduje na tylnej osi. Co sądzicie na ten temat ? Proszę o pilną odpowiedz

Oczywiscie felgi wtedy ta felga wyląduje na tylnej osi. Co sądzicie na ten temat ? Proszę o pilną odpowiedz
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
Nawet jako tako wyszły te szybki 
Tutaj kolega walczy z babelkami :d
A tutaj widok że środka po oklejeniu
Resztę fotek porobie jutro gdyż pod koniec zrobiło się trochę ciemno i nie wychodziły zdjęcia, wyszło dobrze jak na pierwszy raz
szyba z tylu tylko do drobnych poprawek 
Tutaj kolega walczy z babelkami :d
A tutaj widok że środka po oklejeniu
Resztę fotek porobie jutro gdyż pod koniec zrobiło się trochę ciemno i nie wychodziły zdjęcia, wyszło dobrze jak na pierwszy raz
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
No na pewno seryjny amorek w BA się do tego nie nadaję, tak samo twarde tanie sprężyny. A z tym że całe stany tną to bym nie przesadzał, tam ludzi stać na gwint mało kto się ucieka do cięcia sprężyn, bardziej z ciekawości...
Jak są jakieś stare auta, te ich wielkie krążowniki to w 90℅ albo jest ono na poduszkach albo na ciętych sprezynach
Ja mam u siebie springi -50 przód -40tyl i to auto stoi jak koza nadal. Sprężyny firmy weitec które są dobrej jakosci. Jednak auto dla mnie ma trzec brzuchem po ziemi więc trzeba jeszcze opuścić a gwint do tego modelu to temat rzeka
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości