Seat Toledo S NH 1.2 TSI '12 by Wojtek

Postprzez brencik » 2 mar 2015, 19:28

KMBak napisał(a):rozepchać to tylko można kielicha na wódeczkę. :|

Albo Panią o nazwisku Rozepcha Nacipa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 13:42
Posty: 356 (1/27)
Skąd: Osielsko
Auto: Mazda 5, 2.0 Pb, 145KM, 2007.

Postprzez Bartek1986 » 2 mar 2015, 19:35

brencik napisał(a):Albo Panią o nazwisku Rozepcha Nacipa.

Nie no żarnik na poziomie..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 12:44
Posty: 1813 (80/84)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Wojtek » 2 mar 2015, 22:31

Już wystarczy tych artystycznych porównań...
Mam "inne" auto i rozpórka nie jest dla mnie :P
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17235 (116/427)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Wojtek » 5 mar 2015, 18:12

benq323 napisał(a):Jak dla mnie pokrowce są <zygi> zawsze gdzieś się naciągnie lub zmarszczy (nie mogłem powstrzymać się przed użyciem tego określenia <lol> )

... hm... chyba miałeś na myśli chyba te... uniwersalne... <diabełek>

Alcantara... <serduszka>

fotele1.jpg


fotele2.jpg


fotele3.jpg


fotele4.jpg


fotele5.jpg
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17235 (116/427)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Bartek1986 » 5 mar 2015, 18:22

serio? :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 12:44
Posty: 1813 (80/84)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Wojtek » 21 mar 2015, 12:05

nie ;)


edit: 21.03.2015


Z racji słabej jakości montowanych seryjnie tarcz hamulcowych w Seatach trzeba coś pomyśleć...
... może te? <co?>

brembo1.jpg


Myślę, że będą bobre :D
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17235 (116/427)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez sly » 22 mar 2015, 03:06

Lepiej dołóż i kup coś z ATE. Brembo i bosh krzywią się. Albo wina tego, że dużo podrób wychodzi;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 11:35
Posty: 254 (0/1)
Skąd: łódzkie
Auto: Leon

Postprzez Wojtek » 22 mar 2015, 17:53

Zakupułem jednak Brembo... ;)
Z tego samego źródła co kiedyś do M2, więc oryginał... Obecnie oczekuję na paczuszkę... <tuptup>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17235 (116/427)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Bartek1986 » 23 mar 2015, 01:07

sly napisał(a):Brembo i bosh krzywią się


Mi się nie krzywią :)
Nie rozumiem tylko sensu nacinanych tarcz do tego auta.
Oprócz samych minusów:
– szybsze zużycie klocków
– brudzenie felg
– hałas przy hamowaniu

Są jakieś plusy w aucie jeżdżonym po bułki?
Bo jeśli dla lansu to jednak lepiej kupić gładkie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 12:44
Posty: 1813 (80/84)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Wojtek » 23 mar 2015, 08:13

Zawsze to jest lepsze hamowanie... niż w gładkich :)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17235 (116/427)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Paweł » 25 mar 2015, 02:41

...ale dopiero jak klocki zaczynają się palić.
Mazda Rx-7 A-Spec FB 12A '85 | CM0M F4Rt '05 #145/500 | JK0E P9X SU4 '09 | VAG
...sings an irresistible song, begging to be revved to its redline and thrown into corners. | bought not built. | ...ultimate solution for those with a distrust of birth control.
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 10974 (549/581)
Skąd: Warszawa
Auto: CM0M F4Rt '05
JK0E P9X SU4 '09
VAG

Postprzez Wojtek » 25 mar 2015, 06:16

Oj to chyba nie nastąpi... :(
Toledo mają specjalny kanał chłodzący przednie tarcze hamulcowe... po 1 na stronę... :D
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17235 (116/427)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Paweł » 25 mar 2015, 07:02

W takim razie musisz mi dać w Czaplinku spróbować. Jeszcze nie jeździłem takim samochodem, w którym nie puściłbym klocków z dymem :P.
Mazda Rx-7 A-Spec FB 12A '85 | CM0M F4Rt '05 #145/500 | JK0E P9X SU4 '09 | VAG
...sings an irresistible song, begging to be revved to its redline and thrown into corners. | bought not built. | ...ultimate solution for those with a distrust of birth control.
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 10974 (549/581)
Skąd: Warszawa
Auto: CM0M F4Rt '05
JK0E P9X SU4 '09
VAG

Postprzez Seraf » 25 mar 2015, 08:05

Wojtek napisał(a):Oj to chyba nie nastąpi... :(
Toledo mają specjalny kanał chłodzący przednie tarcze hamulcowe... po 1 na stronę... :D


Normalnie jak w Porsche :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 23:28
Posty: 3539 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez Wojtek » 25 mar 2015, 08:56

Sam o tym nie widzialem... dopiero przy zmianie tarcz wysxlo... ;)

TT user
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17235 (116/427)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez viktoria » 25 mar 2015, 16:16

Bartek1986 napisał(a):Są jakieś plusy w aucie jeżdżonym po bułki?

Dokładnie ;) To nie auto sportowe, gdzie się wymienia komplet po jednym wyścigu ;)

http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierow ... i/302.html

No... chyba że... :P

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2014, 16:13
Posty: 67 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Pasażerka Mazdy 3

Postprzez Wojtek » 25 mar 2015, 23:54

Może zacytuję wspomniany artykuł:

Według ekspertów z Rottingera, w odróżnieniu od gładkich tarcz stosowanych przez producentów samochodów "na pierwsze wyposażenie", tarcze tuningowe redukują zjawisko fadingu, ponieważ praktycznie uniemożliwiają utworzenie się poduszki gorącego gazu pomiędzy okładzinami hamulcowymi, a tarczą. Jest to możliwe właśnie dzięki nacięciom, które natychmiast uwalniają nagromadzone gazy. Nacinane tarcze zapewniają także skuteczniejsze hamowanie w czasie deszczu, ponieważ łatwiej niż tarcze pełne odprowadzają wodę. Dodatkową korzyścią ze stosowania tarcz nacinanych jest także bieżące oczyszczanie wewnętrznej powierzchni klocka hamulcowego z zeszkliwienia powstającego w wyniku dużej temperatury.


i może jeszcze to:

Do "fadingu", czyli zanikania siły hamowania, dochodzi gdy temperatura klocka hamulcowego przekracza 200 st. C. Osiągnięcie takiej temperatury w czasie jednokrotnego hamowania jest praktycznie niemożliwe. Jeśli jednak hamujemy często i intensywnie, uniemożliwiając schłodzenie klocka pomiędzy hamowaniami, następuje jego nagrzanie do temperatury granicznej.

Dodam, że już raz zagotowałem hamulce i wiem czym pachnie ich brak...

ps. Myśle, że mogę mieć kaprys i wozić się autem takim jak Toledo IV na całym zestawie Brembo <diabełek>

ps2. Wymieniony przód i efekt hamowania powala na kolana <serduszka>



Edit:
Z innej beczki :P
Troszkę strachu i mamy efekt <serduszka>

Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17235 (116/427)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez ravo » 26 mar 2015, 10:26

ale się czepiacie :)
fajne tarcze, też bym takie chciał :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16145 (6/217)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Legacy & F1 R26

Postprzez Wojtek » 8 kwi 2015, 12:12

Jutro zmiana tylnej osi...

Ps. Tloczki rowniez sie tam wkreca... ;)


Edit 08.04.2015

Tarcze wymienione, nowe klocki zamontowane... efekt?
hamulce brzytwa <faja>

Tak wyglądają tylne tarcze, gdy założone zostały w fabryce zbyt twrade klocki... <szok>
(Po przebiegu 24 000 km)

20150408_113852.jpg


20150408_113908.jpg


20150408_113924.jpg


Przednie wyglądały jeszcze gorzej... <glupek2>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17235 (116/427)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez brencik » 8 kwi 2015, 15:27

Niemiecka technika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 13:42
Posty: 356 (1/27)
Skąd: Osielsko
Auto: Mazda 5, 2.0 Pb, 145KM, 2007.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy