Bartg napisał(a): najlepiej jakby ktoś drive-by nagrał
Pomyślę o tym, bo gada naprawdę świetnie
Wczoraj ważyłem BG i wyszło 1040kg (z 5l paliwa, zapasówka, lewarek, gaśnica.. -standardowe wyposażenie, zimówki na stalakach) nie jest źle, ale mógłby być jeszcze lżejszy
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem wewnętrznego przegubu na długiej półosi, czasem stuknie przy ruszaniu, podczas przyspieszania auto drży, hałasuje ogólnie jak upuszczę gaz, teraz mniej słychać przez wydech

no ale słychać. Aktualnie mam 3szt na aucie i problem jednego zaraz po wymianie był taki sam a następnego po jakimś czasie. Zauważyłem że wszystkie one mają dość spory luz na wieloklinie kielicha z wałkiem półosi od skrzyni i zachodzę w głowę czy to czasem nie ten defekt

Jak mógłbym zniwelować len luz? Nałożyć jakiś klej na wieloklin i złapać to na amen czy wetknąć coś miedzy zęby aby ciasno się spasowało? Ma ktoś może jakiś pomysł, a może ktoś coś takiego przerabiał? Nie chce mi się wierzyć, że każdy wewnętrzny przegub który kupiłem był już taki wyjechany, a sytuacja była by prosta jak nowy kosztowałby co najwyżej połowę ceny oryginału i to tylko jedynej opcji bo zamienników brak.
Na marginesie, nowy 1410PLN
