Naklejkę to sie przykleja, po co kupować

Ruda pokazuje się w narożach lamp w klapie, felcu u dołu drzwi, w okolicy mocowania grilla w masce. Nie wierz, że te poliftowe mniej rdzewieją. Po prostu miały mniej czasu

Po lifcie masz zmianę skrzyni na 6biegów. Nawigacja jest bezużyteczna. Możesz w jej miejsce wstawić tablet

Kierownice Ciężko zedrzeć. Widziałem kilka mazd z przebiegiem powyżej 200k i były bardzo ładne (wątpię, żeby miały podmienione). W przeciwieństwie do podstawowej wersji gałki zmiany biegów. Ślady wytarcia widać czasem nawet przed pierwszą 100. Co do spalania to masz dobre rozeznanie. Więcej dowiesz się po dokładnej analizie spalania na np. motostat.pl Gaz? – udana jednostka do gazowania. Moja w mieście przy średniej prędkości 30-35km/h pali 10,5-11l. W trasie przy dziadowaniu i płynnym ruchu, dobrych warunkach atm. można zejść poniżej 8l. Ciężko przekroczyć 11. Chyba, że walisz autostradą 160-180 w wietrzny mroźny dzień

Najważniejsze: sprawdzaj oryginalność mocowań śrub, spawy, oglądaj wiele mazd, aby mieć porównanie jak sa złożone, jakie dźwięki wydają i jak z dynamiką. PS: Zerknij na zachodnie portale i sprawdź po ile dany rocznik chodzi. Olej te najtańsze bo niczym nie różnią się od tych w PL.
PS: Powłokę ma w granicach 100 mikronów, często poniżej. Wartości poniżej 70, mogą świadczyć o polerce.
Możesz poczytać tez
viewtopic.php?f=466&t=162143